عمومی

Baskin-Robbins لوگوی جدید خود را در Rebranding عمده معرفی کرد

Baskin-Robbins لوگوی جدید خود را در Rebranding عمده معرفی کرد

Baskin-Robbins، زنجیره چندملیتی نمادین ایالات متحده از رستوران های فروشگاه های تخصصی بستنی و کیک، rebranded.



Baskin-Robbins لوگوی جدید خود را در تغییر نام تجاری اصلی معرفی کرد

برند نام تجاری نمادین و قدیمی بستنی شامل یک لوگوی جدید، عرضه کالاهای با نسخه محدود، معرفی سه طعم جدید و یک شعار جدید برای جشن گرفتن هر لحظه است.

تغییر نام تجاری اصلی چنین برند مشهور آمریکایی، که ظاهر آن برای مدت طولانی نمادین و قابل تشخیص بوده است، پیام مهمی را برای مشاغل کوچک ارائه می دهد که هر از گاهی تصویر خود را تغییر دهند.

جرید گراندینتی، معاون بازاریابی و آشپزی در Baskin-Robbins، در مورد نام تجاری مجدد نظر داد: “”برای بیش از ۷۵ سال، Baskin- رابینز مقصدی برای جشن گرفتن لحظات مهم بوده است. ظاهر و مانیفست جدید ما نقش خارق‌العاده‌ای را که بستنی در زندگی مشتریانمان ایفا کرده است، همراه با تعهد مستمر ما به نوآوری و ایجاد طعم مورد علاقه بعدی دیگران، تشخیص می‌دهد.

«لحظه‌های کوچکی که جرقه شادی می‌دهند اغلب به خاطر آنها گرفته می‌شود. اعطا شده. گراندینتی افزود: ما مردم را تشویق می‌کنیم هر لحظه‌ای را که با باسکین رابینز شادی می‌آورد مکث کنند و جشن بگیرند.

راه اندازی آیتم های جدید

Baskin-Robbins در دسامبر ۱۹۴۵ در کالیفرنیا تأسیس شد. برای ادای احترام به میراث قوی آن و تجلیل از نام تجاری مجدد، زنجیره بستنی در حال راه اندازی خطی از اقلام “خیلی ارزشمند” است. علاوه بر لباس، این کالا شامل محصولاتی می‌شود که لحظه‌های «قاطی کردن» را تشویق می‌کنند، مانند اسکیت‌برد و دوچرخه.

در روحیه «به‌دست گرفتن یای»، Baskin-Robbins همچنین سه طعم جدید را عرضه می‌کند. از جمله Chocochunk نعناع غیر لبنی، Ube Coconut Swirl، و Totally Unwrapped.

تغییر نام تجاری جامع این شرکت چندملیتی آمریکایی درس‌های ارزشمندی را برای کسب‌وکارهای کوچک در مورد اهمیت تکامل، راه‌اندازی محصولات جدید برای پاسخگویی به تقاضای مصرف‌کنندگان و گهگاه تغییر ارائه می‌دهد. تصویر برای مطلع شدن از زمان.

تصویر: baskinrobbins


نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی