عمومی

چگونه در هدایای 250000 دلاری Tito یک عکس داشته باشیم

چگونه در هدایای ۲۵۰۰۰۰ دلاری Tito یک عکس داشته باشیم

در حال فراخوانی (بیشتر) بنیانگذاران: Tito’s Handmade Vodka در حال ریختن کمک های مالی به ارزش ۲۵۰۰۰۰ دلار برای کمک به entre است. //www.inc.com/magazine/201403/leigh-buchanan/how-to-scale-your-company.html”>کسب و کار خود را رشد دهند.

به مناسبت بزرگداشت بیست و پنجمین سالگرد نام تجاری ودکای مستقر در آستین، Tito’s 10 کمک بلاعوض، هر کدام به ارزش ۲۵,۰۰۰ دلار به صاحبان مشاغل کوچک در کار می کنند فعالیت‌های خود را گسترش دهند. Tito’s از کمک‌های مالی حمایت می‌کند، که این کمک‌ها از طریق بشردوستانه عشق، Tito’s امکان‌پذیر شده است. این سازنده ودکا با شراکت با Accion Opportunity Fund، یک شرکت خدمات مالی مستقر در سن خوزه، کالیفرنیا، کار می کند که به عنوان مدیر صندوق کمک هزینه خواهد بود.

مدیر عامل صندوق فرصت اکشن، لوز اوروتیا، در بیانیه‌ای گفت که این کمک مالی “می‌تواند بلوک آغازینی باشد که مسیر یک کارآفرین را تغییر می‌دهد و به آنها فرصت می‌دهد تا آینده مالی خود را تضمین کنند.”

بنیان‌گذاران می‌توانند در صورتی که از ژوئن گذشته در کسب‌وکار بوده‌اند و درآمد کسب کرده‌اند، برای «عشق، برنامه کمک هزینه کسب‌وکار کوچک تیتو» درخواست دهند. درآمد کمتر از ۱ میلیون دلار در طول سال ۲۰۲۱٫ آنها همچنین باید در ایالات متحده مستقر باشند و یک حساب بانکی تجاری داشته باشند. کسب‌وکارهای مستقر در مناطق ایالات متحده واجد شرایط نیستند.

کمک‌های بلاعوض، که نیازی به بازپرداخت ندارند، برای کمک به رشد و موفقیت یک کسب‌وکار در نظر گرفته شده است، به این معنی که کسب‌وکارها مقداری دارند. انعطاف پذیری در مورد نحوه استفاده از وجوه تا زمانی که یک کسب و کار مورد توجه قرار گیرد. صندوق فرصت اکشن درخواست‌های کمک مالی را بر اساس پیوندهای یک کسب‌وکار با جامعه محلی، چشم‌انداز تجاری آن، و نحوه تجسم ارزش‌های زیر ارزیابی می‌کند: سخاوت، عشق، مهربانی، خانواده، معنا و هدف.

اما برخی از بخش‌ها هستند که از ارسال برنامه‌ها منع شده‌اند. به عنوان مثال، مشاغلی که در فضای شاهدانه فعالیت می کنند، مانند فروشندگان تنباکو ممنوع هستند. شرکت‌های سرگرمی بزرگسالان، سالن‌های ماساژ، تاجران سلاح گرم، رهن‌فروشی‌ها و سازمان‌های غیرانتفاعی از جمله گروه‌هایی هستند که نمی‌توانند برای این کمک هزینه درخواست دهند.

کارآفرینانی که علاقه مند به مجوز مشروبات الکلی هستند و آنهایی که در شرکتی که دارای مجوز مشروبات الکلی است کار می کنند نیز از شرکت منع می شوند. . کارکنانی که برای یک کسب و کار کوچک کار می کنند نیز واجد شرایط نیستند، زیرا کمک هزینه صرفاً برای صاحبان مشاغل است.

مهلت درخواست تا ژوئن است. ساعت ۳۰ در ۸ شب شرقی. برندگان جایزه خواهند بود در ماه ژوئیه به آنها اطلاع داده شد و می‌توان انتظار داشت جوایز خود را یک ماه بعد دریافت کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی