عمومی

کسب و کارهای کوچک در برابر حداقل دستمزد فدرال ایستادگی می کنند افزایش دادن

کسب و کارهای کوچک در برابر حداقل دستمزد فدرال ایستادگی می کنند
افزایش دادن

فدراسیون ملی تجارت مستقل (NFIB) قانون وزارت کار (DOL) را که به دنبال افزایش حداقل دستمزد برای پیمانکاران فدرال است به چالش می کشد. این اقدام بحث برانگیز به طور بالقوه می تواند پیامدهای قابل توجهی برای مشاغل کوچک در سراسر کشور داشته باشد و به عنوان فراتر از اختیارات تفویض شده توسط کنگره علامت گذاری شده است.

NFIB، یک سازمان برجسته مدافع برای کسب و کارهای کوچک، خلاصه ای از دوستان را در ایالت تنظیم کرده است. نبراسکا و همکاران در مقابل مارتین والش که در حال حاضر در دادگاه تجدیدنظر حوزه نهم ایالات متحده در حال رسیدگی است. در این پرونده سؤال می شود که آیا تصمیم DOL برای افزایش حداقل دستمزد برای پیمانکاران فدرال مطابق با اختیاراتی است که کنگره بر اساس قانون خدمات اداری و املاک فدرال اعطا کرده است یا خیر.

در کانون توجه پرونده، NFIB به شدت مخالفت می کند. افزایش حداقل دستمزد فدرال، با تاکید بر اینکه این امر می‌تواند پیامدهای مالی مضری برای کسب‌وکارهای کوچک داشته باشد.

«کسب‌وکارهای کوچک از اکثر دستورات فدرال، مانند افزایش حداقل دستمزد فدرال برای پیمانکاران که در این مورد برجسته شده است، سود نمی‌برند. بث میلیتو، مدیر اجرایی مرکز حقوقی کسب و کارهای کوچک NFIB بیان کرد. او بر خطرات بالقوه تاکید کرد: «اگر این قانون اعمال شود، بار مالی داشته و باعث از دست دادن شغل برای پیمانکاران کوچک دولتی، پیمانکاران فرعی کوچک و مؤسسات کوچکی که به دنبال به دست آوردن قراردادهای دولتی هستند، خواهد شد.

میلیتو تاکید کرد که کنگره قانون پیشنهادی را تایید نکرد، و همچنین نهاد قانونگذار به DOL اجازه نداد حداقل دستمزد را برای پیمانکاران فدرال افزایش دهد. این سازمان از دادگاه می‌خواهد که اجرای این قانون را متوقف کند.

در خلاصه ارائه شده توسط NFIB دو استدلال مهم بیان شده است. اولاً، ادعا می‌کند که قانون تدارکات یک نمایندگی محدود کنگره از اختیارات قانونگذاری است، و نشان می‌دهد که DOL ممکن است از محدوده‌های خود فراتر رفته باشد. ثانیاً، اصرار دارد که این قانون باید تحت بازبینی قضایی معنادار قرار گیرد و از کنترل و تعادل در تصمیم‌گیری‌های نظارتی اطمینان حاصل شود.

NFIB با حمایت بنیاد حقوقی اقیانوس آرام در حال مبارزه قانونی است. مرکز حقوقی کسب و کار کوچک آن یک نهاد اختصاصی است که از حقوق صاحبان مشاغل کوچک در دادگاه های کشور محافظت می کند. NFIB نقش فعالی در بیش از ۴۰ پرونده در سراسر کشور در دادگاه‌های فدرال و ایالتی، از جمله پرونده‌هایی که در دادگاه عالی ایالات متحده رسیدگی می‌شود، ایفا می‌کند.

این پرونده تعادل بین اقدامات نظارتی و تأثیرات آن‌ها بر ذینفعان مشاغل کوچک را برجسته می‌کند. نتیجه پرونده می تواند چشم انداز شرکت های کوچک را به طور قابل توجهی شکل دهد، به ویژه آنهایی که به دنبال تضمین قراردادهای دولتی هستند. کسب‌وکارهای کوچک، که اغلب به عنوان ستون فقرات اقتصاد ایالات متحده معرفی می‌شوند، با نفس بند آمده نظاره‌گر خواهند بود که تصمیم دادگاه می‌تواند بر آینده مالی آنها و سلامت کلی بخش کسب‌وکار کوچک تأثیر بگذارد.

همانطور که این پرونده آشکار می‌شود، آن را تحت تأثیر قرار می‌دهند. بر اهمیت بررسی های قانونی در مورد اقدامات نظارتی و تأثیر بالقوه آنها بر جامعه تجاری تأکید می کند. این به عنوان یادآوری برای کسب و کارهای کوچک است که در جریان تغییرات نظارتی قرار بگیرند و در صورت لزوم به دنبال مشاور حقوقی برای محافظت از منافع خود باشند.

برای آخرین، ما را در اخبار Google.

تصویر: NFIB< /p>


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی