عمومی

لنز تله فوتو: بهترین انتخاب ها برای کسب و کار شما

لنز تله فوتو: بهترین انتخاب ها برای کسب و کار شما

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنید. بیشتر بیاموزید.

عکاسی دنیایی است که با شکار چیزهای قابل توجه در حالت عادی پیشرفت می کند. برای دستیابی به این مهم، استفاده از لنزهای تله فوتو است. لنزهای تله فوتو عکاسی را به طرز چشمگیری دگرگون کرده اند و دنیاهای دور را در دسترس قرار داده اند. چه صاحب یک کسب و کار کوچک، یک کارآفرین یا یک عکاس آزاد باشید، سرمایه گذاری روی یک لنز تله فوتو می تواند افق های خلاقانه جدیدی را باز کند. از گرفتن پرتره های خیره کننده گرفته تا عکس های نفس گیر از حیات وحش، لنز تله فوتو این امکان را فراهم می کند.

آشنایی با لنزهای تله فوتو

چه چیزی آیا لنز تله فوتو است؟

لنز تله فوتو نوع خاصی از لنز دوربین است که برای عکاسی از موضوعات در فواصل متوسط ​​تا طولانی طراحی شده است. با فاصله کانونی طولانی مشخص می شود که بسیار فراتر از آن چیزی است که چشم انسان می تواند درک کند. برخلاف سایر لنزها، جادوی لنزهای تله فوتو در توانایی منحصر به فرد آن در بزرگنمایی اجسام دور، ایجاد میدان دید باریک و ایجاد عمق میدان کم است.

چگونه لنزهای تله فوتو بر عکاسی تأثیر می گذارند

لنزهای تله فوتو با فشرده سازی ویژگی های صورت و تولید پس زمینه های تار و افزایش فوکوس سوژه، زیبایی شناسی عکس های شما را تحت تأثیر قرار می دهند. به عنوان مثال، استفاده از یک لنز تله فوتو در عکاسی از حیات وحش، این امکان را فراهم می‌کند تا از آن عقاب باشکوهی که در بالا اوج می‌گیرد بدون ایجاد مزاحمت برای پروازش عکس بگیرید. در عکاسی پرتره، این لنزها عکس‌های شگفت‌انگیزی را بدون تحریف ویژگی‌های صورت سوژه شما ارائه می‌کنند.

برنامه‌ها

کسب و کارها در بخش های مختلف می توانند به طور خلاقانه لنزهای تله فوتو را در عملیات خود ادغام کنند تا رشد و موفقیت را تحریک کنند. در اینجا فقط چند نمونه آورده شده است:

املاک و مستغلات: مدیران املاک می توانند از لنزهای تله فوتو برای گرفتن تصاویر دقیق از ساختمان های بزرگ یا فضای داخلی بزرگ استفاده کنند و ویژگی های کلیدی را به گونه ای برجسته کنند که باعث شود خریداران احتمالی احساس نزدیکی و ارتباط بیشتری با ملک دارند.

برنامه ریزی رویداد: برنامه ریزان رویداد با لنز تله فوتو می توانند عکس های صمیمی و متمرکز از سخنرانان یا اجراکنندگان، حتی از راه دور بگیرند. این یک چشم انداز پیشرفته را به مجموعه آنها ارائه می دهد و مشتریان بیشتری را جذب می کند.

آژانس های بازاریابی: این لنزها می توانند در عکاسی از محصول، ثبت تصاویر با کیفیت بالا و جزئیات از محصولات، محوری باشند. بنابراین جذابیت بصری کمپین های بازاریابی بهبود می یابد.

اخبار و رسانه: لنزهای تله فوتو خبرنگاران و خبرنگاران را قادر می‌سازد تا از فاصله ایمن تصاویر و ویدیوها را ضبط کنند، به‌ویژه در موقعیت‌هایی که به طور بالقوه می‌توانند خطرات ایجاد کنند.

<لنزهای تله فوتو برای دستگاه های موبایل: مقایسه آیفون و اندروید

اگر از گوشی هوشمند خود برای عکس استفاده می کنید، به این معنی نیست شما نمی‌توانید به قدرت لنز تله‌فوتو دسترسی پیدا کنید!

قابلیت‌های دوربین و لنز آیفون

آی‌فون اپل انقلابی در عکاسی با موبایل ایجاد کرده است، در مدل‌های اخیر حتی از لنزهای تله فوتو استفاده شده است. این لنزها علیرغم اندازه لنزهای کوچکترشان، می توانند پرتره های خیره کننده و سوژه های دور را با وضوح شگفت انگیزی ثبت کنند.

لنزهای تله فوتو موجود برای کاربران آیفون

چند لنز تله فوتو شخص ثالث با آیفون سازگار است. کاربران را قادر می سازد به فواصل کانونی حتی طولانی تری دست یابند. این لنزها معمولاً دارای ویژگی فوکوس دستی هستند که امکان کنترل دقیق بر روی نقاط کانونی را فراهم می‌کنند و حداکثر بزرگنمایی را بیشتر از لنز دوربین داخلی تلفن ارائه می‌دهند.

استفاده از لنز تله فوتو با آیفون

یک آیفون و یک لنز تله فوتو یک راه‌اندازی عکاسی کارآمد، فشرده و بسیار قابل حمل را ایجاد می‌کنند. می‌توانید بدون زحمت بین لنزهای زاویه باز و تله‌فوتو گوشی خود جابه‌جا شوید و در هنگام عکاسی پرتره یا فوکوس بر روی اشیاء دور تطبیق‌پذیری بیشتری به شما می‌دهد. همراه با تثبیت‌کننده درون بدنه، لنز تله‌فوتو آیفون وضوح فوق‌العاده‌ای را حتی در شرایط نور کم ارائه می‌کند.

آشنایی با قابلیت‌های دوربین و لنز برای تلفن‌های Android

همانند همتایان اپل، گوشی‌های اندرویدی پیشرفت‌هایی در فناوری دوربین ایجاد کرده‌اند. برخی از مدل‌های ممتاز با لنزهای تله‌فوتو داخلی عرضه می‌شوند که به کاربران امکان می‌دهد طیف وسیعی از فواصل کانونی را آزمایش کنند.

لنزهای تله‌فوتو برای کاربران Android

تعداد تولیدکنندگان شخص ثالث لنزهای تله‌فوتو را ارائه می‌کنند. برای گوشی های اندرویدی هم این لنزها قدرت یک DSLR را به جیب شما می‌آورند و به شما امکان می‌دهند هر کجا که می‌روید، تصاویر خیره‌کننده و باکیفیت بگیرید.

استفاده از لنز تله فوتو با تلفن Android

استفاده از لنز تله فوتو با دستگاه اندرویدی می‌تواند قابلیت‌های عکس‌برداری گوشی شما را فراتر از لنزهای زوم داخلی افزایش دهد. این لنزها با ویژگی‌هایی مانند یقه سه‌پایه برای پایداری، دیافراگم باریک برای ایجاد پس‌زمینه‌های تار، و حتی آب‌بندی آب‌وهوا برای دوام، می‌توانند دستگاه Android شما را به یک ابزار عکاسی قدرتمند تبدیل کنند.

لنزهای تله‌فوتو – برترین ما انتخاب ها

لنز تله فوتو فول فریم سونی FE 70-200mm F2.8 GM OSS II Canon RF 100-500mm F4.5-7.1 L USM Super-Telephoto Lens Olympus M.Zuiko Digital ED 40-269002
سازگاری Mount Sony E-mount Canon RF Mount مکان چهار سوم میکرو
کانونی طول ۷۰-۲۰۰mm ۱۰۰-۵۰۰mm ۴۰ -۱۵۰mm (معادل ۸۰-۳۰۰mm در قالب ۳۵mm)
دیافراگم f/2.8 f/4.5-7.1 f/2.8
تثبیت تصویر بله بله، تا ۵ مرحله تصحیح لرزش مشخص نشده
فوکوس خودکار فوکوس خودکار سریع و دقیق دوگانه نانو USM برای فوکوس خودکار پرسرعت، روان و بی صدا مکانیسم درایو لنز دوگانه VCM سریع و بی صدا
وزن ۲٫۳ پوند (سبک ترین زوم ۷۰-۲۰۰ میلی متری F2.8 در جهان لنز) مشخص نشده مشخص نشده
ویژگی های ویژه دو عنصر کروی، دو عنصر شیشه ای ED، دو عنصر شیشه ای Super ED و یکی عنصر غیر کروی ED، پوشش نانو AR سه حالت تثبیت تصویر (استاندارد، پانینگ، و فقط در حین نوردهی)، حداقل فاصله فوکوس ۳٫۰ فوت/۰٫۹ متر حلقه فوکوس دستی، مقاوم در برابر پاشیدن، یخ زدگی و گرد و غبار با نشانگر فاصله

لنز تله فوتو فول فریم سونی FE 70-200 میلی متر F2.8 GM OSS II

svg%3E - لنز تله فوتو: بهترین انتخاب ها برای کسب و کار شما

Sony FE 70-200mm F2.8 یک دستگاه برتر است لنز خطی که کیفیت نوری و عملکرد عالی را برای عکاسی و فیلمبرداری ارائه می دهد. قابلیت فوکوس خودکار سبک و پرسرعت آن را به انتخابی عالی برای انواع موقعیت های عکاسی تبدیل کرده است. با توجه به نیازهای سازندگان فیلم، از جدیدترین فناوری لنز برای کاهش تنفس فوکوس، تغییر فوکوس هنگام بزرگ‌نمایی و تغییر محور هنگام بزرگ‌نمایی استفاده می‌کند.

ویژگی‌های کلیدی عبارتند از:

  • دو عنصر غیرکروی و یک عنصر XA (غیر کروی) که وضوح بالا را در سراسر ناحیه تصویر تضمین می‌کند.
  • دو ED (افرادی) عناصر شیشه ای با پراکندگی کم)، دو عنصر شیشه ای Super ED و یک عنصر غیرکروی ED برای به حداقل رساندن انحراف رنگی.
  • پوشش نانو AR (ضد انعکاس) به فروکش کردن شعله و شبح کمک می کند.
  • فوکوس خودکار سریع و دقیق
  • طراحی مناسب برای فیلم: عملکرد بی صدا، حلقه های کنترل مستقل برای فوکوس، زوم و عنبیه.
  • سبک ترین لنز زوم ۷۰-۲۰۰ میلی متری F2.8 جهان، فقط با وزن ۲٫۳ پوند.

لنز تله فوتو فول فریم سونی FE 70-200mm F2.8 GM OSS II

خرید در آمازون

Canon RF 100-500mm F4.5-7.1 L is USM Super-Telephoto Lens

svg%3E - لنز تله فوتو: بهترین انتخاب ها برای کسب و کار شما

Canon RF 100-500mm یک لنز همه کاره و با کارایی بالا که برای ثبت جزئیات پیچیده حتی از فواصل قابل توجه ساخته شده است. این دوربین با دوربین‌های بدون آینه فول فریم کانن سازگار است و سه حالت تثبیت‌کننده تصویر متمایز (استاندارد، پانینگ، و فقط در حین نوردهی) را برای تطبیق‌پذیری خلاقانه در سناریوهای مختلف تصویربرداری ارائه می‌کند.

ویژگی‌های کلیدی عبارتند از:

  • تثبیت‌کننده اپتیکال تصویر با حداکثر ۵ استاپ تصحیح لرزش، عکس‌های واضح و ثابت را تضمین می‌کند
  • سه حالت تثبیت‌کننده تصویر (استاندارد، پانینگ، و فقط در حین نوردهی)
  • Nano USM دوگانه برای فوکوس خودکار پرسرعت، صاف و بی صدا
  • حداقل فاصله فوکوس ۳٫۰ فوت/۰٫۹ متر** را فراهم می‌کند و عکس‌های نزدیک واضح و دقیق را امکان‌پذیر می‌کند.
  • سازگار با دوربین‌های بدون آینه فول فریم Canon (EOS RP، EOS R، EOS R5، EOS R6)

Canon RF 100-500mm -7.1 L USM Super-Telephoto Lens

خرید در آمازون

Olympus لنز زوم تله فوتو متوسط ​​M.Zuiko Digital ED 40-150mm f/2.8

svg%3E - لنز تله فوتو: بهترین انتخاب ها برای کسب و کار شما

لنز Olympus M.Zuiko Digital ED 40-150mm f/2.8 یک لنز همه کاره زوم تله فوتو متوسط ​​است که طراحی شده است. برای دوربین های Micro-Four-Thirds. با توجه به محدوده فاصله کانونی آن، این لنز برای عکاسی پرتره، رویدادها، حیات وحش، و حتی عکاسی ورزشی عالی است و میدان دیدی معادل یک لنز ۸۰-۳۰۰ میلی‌متری در قالب ۳۵ میلی‌متری ارائه می‌کند.

ویژگی‌های کلیدی عبارتند از:

  • سازگار با اکثر دوربین های دارای پایه Micro-Four-Thirds.
  • Iزوم داخلی و مکانیسم درایو لنز VCM دوگانه سریع و بی صدا برای کنترل دقیق و وضوح تصاویر -حلقه فوکوس با نشانگر فاصله که به شما امکان می دهد فوکوس را به راحتی پیش فوکوس یا اصلاح کنید.
  • فاصله کانونی ۴۰-۱۵۰ میلی متر که معادل ۸۰-۳۰۰ میلی متر در فرمت ۳۵ میلی متری است
  • >F/2.8 حداکثر دیافراگم در سراسر محدوده بزرگنمایی، ارائه عملکرد عالی در نور کم و عمق میدان کم برای ایجاد تصاویر با تاری پس زمینه صاف.
  • حداقل دیافراگم f/22 است

لنز زوم تله فوتو متوسط ​​Olympus M.Zuiko ED 40-150mm f/2.8

خرید لنز Bestbuy

Fujinon XF150-600mmF5.6-8 R LM OIS WR

svg%3E - لنز تله فوتو: بهترین انتخاب ها برای کسب و کار شما

Fujinon XF150 برای عکاسانی که مکررا از سوژه هایی از راه دور عکاسی می کنند ایده آل است. حیات وحش یا رویدادهای ورزشی طراحی اپتیکال و ویژگی‌های همه‌کاره آن، آن را به گزینه‌ای محکم برای تصویرسازانی تبدیل می‌کند که می‌خواهند فواصل بسیار زیادی را به زیبایی در کادر بیاورند.

ویژگی‌های کلیدی عبارتند از:

  • زوم سوپر تله فوتو. لنز با فاصله کانونی معادل ۳۵ میلی متر ۲۲۹-۹۱۴ میلی متر.
  • حداکثر دیافراگم F5.6-8، که می تواند تا F8-11 با مبدل XF 1.4x و F11-16 با XF افزایش یابد. مبدل از راه دور ۲ برابر.
  • ساختار لنز دارای ۲۴ عنصر در ۱۷ گروه است، از جمله ۴ عنصر لنز Super ED و ۳ عنصر لنز ED.
  • ساختار زوم داخلی طول ثابتی را در سراسر محدوده کانونی حفظ می‌کند
  • فوکوس خودکار سریع و قابل اعتماد برای نتایج زیبا و ثابت هم در تصاویر ثابت و هم در ویدیو.
  • تنها ۳٫۵۳ پوند وزن دارد و برای مدت زمان طولانی قابل کنترل است.
  • اندازه فیلتر ۸۲ میلی‌متر

لنز Fujinon XF150-600mmF5.6-8 R LM OIS WR

خرید در آمازون

Nikon AF-S NIKKOR 14-24mm f/2.8G ED

svg%3E - لنز تله فوتو: بهترین انتخاب ها برای کسب و کار شما

طراحی شده برای سازگاری با نیکون نصب‌های F (FX)، این لنز به دلیل توانایی خود در ارائه عکس‌های زاویه باز با کیفیت بالا متمایز است. تجهیزات عکاسی خود را با لنز Nikon AF-S NIKKOR 14-24mm f/2.8G ED ارتقا دهید و تفاوت را در تصاویر خود تجربه کنید.

ویژگی‌های کلیدی عبارتند از:

  • مکانی محدوده طول ۱۴ تا ۲۴ میلی متر، ایده آل برای ثبت مناظر وسیع و سازه های معماری.
  • حفظ حداقل فاصله فوکوس ۰٫۹ فوت (۰٫۲۸ متر) و حداقل f/stop 22، ارائه تصاویر واضح و دقیق حتی در نماهای نزدیک.
  • با ساختار لنز ۱۴/۱۱ ساخته شده است که شامل ۲ عنصر شیشه ای ED، ۳ لنز غیرکروی و ۱ پوشش نانو کریستال است.
  • زاویه دید وسیعی را ارائه می دهد. از ۱۱۴ درجه تا ۸۴ درجه، به شما این امکان را می‌دهد که قسمت بیشتری از صحنه را در کادر خود بپوشانید.

Nikon AF-S NIKKOR 14-24mm f/2.8G ED

در آمازون بخرید

کیت لنز تلفن سلویم ۴ در ۱

svg%3E - لنز تله فوتو: بهترین انتخاب ها برای کسب و کار شما

کیت لنز تلفن ۴ در ۱ Selvim برای علاقه مندان به عکاسی و حرفه ای ها طراحی شده است و تلفن هوشمند شما را به یک دوربین همه کاره تبدیل می کند. لنزها با یک پوشش چندمقاوم ۱۰-۱۰ بهبود یافته اند که شبح، شعله ور شدن را کاهش می دهد و از ایجاد لکه و اثر انگشت جلوگیری می کند و تضمین می کند که هر عکس تا حد ممکن بی عیب و نقص است.

این کیت با طیف وسیعی از دستگاه ها از جمله آیفون ۷، ۸، ۱۱ پرو مکس، X، XS، XR و مدل های مختلف اندرویدی سامسونگ سازگار است و با هر دو مدل جلو/عقب و تک به خوبی کار می کند. /تلفن‌های چند دوربینی.

ویژگی‌های کلیدی عبارتند از:

  • لنز تله فوتو ۲۲X برای بزرگنمایی سوژه های دور و ارائه عکس های نزدیک واضح
  • لنز چشم ماهی ۲۳۵ درجه برای ایجاد تصاویر سرگرم کننده، دایره ای و با نتایج عرفانی
  • لنز ماکرو ۲۵X برای گرفتن عکس جزئیات پیچیده با دقت، ایده آل برای عکاسی ماکرو
  • لنز واید HD 0.62X برای ثبت میدان دید وسیع با حداقل اعوجاج
  • همراه با جعبه مسافرتی

کیت لنز تلفن سلویم ۴ در ۱

خرید در آمازون

لنز تله فوتو HD 36X با قدرت بالا APEXEL

svg%3E - لنز تله فوتو: بهترین انتخاب ها برای کسب و کار شما

< گوشی هوشمند خود را با لنز تله فوتو APEXEL High Power 36X HD به دوربینی با قابلیت تبدیل کنید. جمع و جور و قابل حمل، این لنز تجربه مشاهده راحت و طیف گسترده ای از سازگاری را ارائه می دهد.

ویژگی های کلیدی عبارتند از:

  • یک لنز تله فوتو قابل تنظیم ۳۶X که به راحتی با چرخاندن حلقه فوکوس فوکوس می شود. این تلسکوپ تک‌چشمی است و آن را به یک شریک مسافرتی عالی تبدیل می‌کند.
  • به طور موثر اجسام را تا فاصله ۸۰۰۰ متری برای عکاسی دقیق نزدیک‌تر می‌کند.
  • لنز ۴K HD با کیفیت بالا برای گرفتن عکس های خیره کننده از افراد، حیوانات خانگی، مناظر، مناظر، ساختمان ها و موارد دیگر.
  • ساخته شده با شیشه نوری با کیفیت و آلومینیوم درجه هواپیما برای افزایش قدرت و وضوح.
  • سازگاری با تکی /تلفن‌های چند دوربینه، از جمله مدل‌های گوشی هوشمند و تبلت مانند iPhone 13/14pro/14/13، Google Pixel 7 pro، iPad، Samsung Galaxy S22/21/S20 Ultra/S10، S9Plus/9، Oneplus 7t، HTC، Sony، LG و موارد دیگر.

لنز تله فوتو HD 36X با قدرت بالا APEXEL

خرید در آمازون

نیکون – لنز زوم تله فوتو FL ED VR AF-S NIKKOR 70-200mm f/2.8E برای دوربین های DSLR

svg%3E - لنز تله فوتو: بهترین انتخاب ها برای کسب و کار شما

لنزهای زوم زوم Nikon AF-S Nikkor 70-200mm f/2.8e fl ed VR یک لنز با درجه حرفه ای است که برای دوربین های Nikon f-Mount ، هر دو FX (کامل) و DX (سنسور محصول) طراحی شده است. این برای سناریوهای مختلف عکاسی از جمله ورزش ، حیات وحش ، پرتره و عکاسی از رویداد مناسب است. این لنز دارای هود لنز ، کلاه های لنز جلو و عقب و یک مورد نایلون بالستیک است. = “ezoic-pub-ad-placeholder-636” class = “ezoic-adpicker-ad”/>

  • فاصله کانونی ۷۰-۲۰۰mm ، ایده آل برای گرفتن جزئیات از فاصله. Li>
  • حداکثر دیافراگم f/2.8 به لنز اجازه می دهد تا در شرایط کم نور به خوبی عمل کنند و امکان عمق کم عمق میدان را فراهم می کنند
  • فناوری کاهش لرزش به کاهش اثرات لرزش دوربین کمک می کند. پایداری تصویر و اجازه عکس های واضح تر
  • موتور موج خاموش: این عملکرد سریع و آرام فوکوس خودکار را فراهم می کند ، و آن را برای عکاسی و ضبط فیلم مناسب می کند. عملکرد نوری عالی در یک بدنه جمع و جور.

NIKON-AF-S NIKKOR 70-200mm f/2.8e fl ed vr لنزهای بزرگنمایی تله فوتو برای دوربین های DSLR https://bestbuy.7tiv.net/c/2033810/738483/10014؟u=https٪۳a٪۲f٪۲fwwww.bestbuy.com٪۲fsite٪۲fnikon-af-s-nikkor-70-200mmm-f-200-200-200-200-200-200-200MMMMKOR-70-200MM-70-200MMMMKOR-70-200MMMMKOR-70-200MMMKOR-70-200MMMMKOR-70-70-200-200MM 8E-fl-ed-vr-telephoto-Zoom-for-dslr-cameras-black ٪ ۲f5681600.p ٪ ۳fskuid ٪ ۳D5681600 “target =” _ خالی “rel =” حمایت مالی noreferrer ”

تامرون-۱۸-۴۰۰mm f/3.5-6.3 di ii vc hld all-on-on-one لنز برای دوربین های nikon aps-c dslr : //smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/05/tamron-18-400mm-f-3.5-6.3-ii-ii-vc-hld-all-in-telephoto-lens-for -nikon-aps-cslr-cameras-150×84.png 150w ، https: //smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/05/tamron-18-400mm-f-3.5-3-5-3-5-3-6.3-di- ii-vc-hld-all-in-one-telephoto-lens-for-nikon-aps-cslr-cameras-300×168.png 300w ، https: //smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/2023 /05/tamron-18-400mm-f-5.5-6.3-di-ii-vc-hld-all-in-telephoto-lens-for-nikon-aps-c-dslr-cameras-620×347.png 620w ، https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/05/tamron-18-400mm-f-3.5-6.3-ii-ii-vc-hld-all-on-on-on-on-on-telephoto-lens-lens-lens–lens-lens-lens-lens-lens-lens-lens-lens-lens-lens-lens-lens-lens-lens-lens-lens-lens-lens-lens-lens-lens-lens-lens-lens-al. for-nikon-aps-cslr-cameras-660×370.png 660w ، https: //smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/05/tamron-18-400mmmm-f-3.5-3.5-3-6.3-di -ii-vc-hld-all-in-telephoto-lens-for-nikon-aps-cslr-cameras-768×430.png 768w ، https: //smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/ 2023/05/Tamron-18-400MM-F-5.5-6.3-DI-II-VC-HLD-ALL-ONE-TEPHEPHOTO-LENS-FOR-NIKON-APS-C-DSLR-CAMERAS-850X476.PNG 850W ، https: //smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/05/tamron-18-400mm-f-3.5-6.3-Di-ii-ii-vc-hld-all-in-on-telephoto-lenshoto-lens -For-nikon-aps-c-dslr-cameras.png 1000W “اندازه =” (حداکثر-عرض: ۱۰۰۰px) 100VW ، ۱۰۰۰px “رمزگشایی =” async “عرض =” ۱۰۰۰ “ارتفاع =” ۵۶۰ “=” اندازه ezlazyload -Full WP-Image-1212353 AlignCenter “SRC =” DATA: Image/SVG+XML ، ٪ ۳CSVG ٪ ۲۰xmlns = ٪ ۲۲http: //www.w3.org/2000/svg٪۲۲۲۲۰width=٪۲۲۱۰۰۰٪۲۲٪۲۲٪۲۲٪۲۰he22٪۲۰he22٪۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۲۱۰۰۰ = ٪ ۲۲۵۶۰ ٪ ۲۲ ٪ ۳E ٪ ۳C/SVG ٪ ۳E “Alt =” Tamron-18-400mm F ، ۳٫۵-۶٫۳ Di II VC HLD لنزهای تله ای همه در یک برای دوربین های Nikon APS-C DSLR “EZIMGFMT =” RSS RSCB12 SRC NG NGCB12 SRCSET “DATA-EZSRC =” https://smallbiztrends.com/ezoimgfmt/media.smallbiztrends.com/2023/05/tamron-18-400mmmm-f-3.5-3-5-3-5-3-5-3-5-3-5-3-5-3-5-3-5-3-5-3-5-3-. -ally-in-on-telephoto-lens-for-nikon-aps-c-dslr-cameras.png “/>

این لنز همه کاره است و می تواند انواع مختلفی از عکس ها را از پرتره ها گرفته تا مناظر ، ارائه تصاویر با کیفیت بالا کند. دامنه بزرگنمایی گسترده آن ، این گزینه را برای کسانی که می خواهند یک لنز واحد که می توانند طیف گسترده ای از سناریوهای تیراندازی را اداره کنند ، می کند. این سازگار با طیف وسیعی از دوربین های Nikon APS-C DSLR با یک کوه Bayonet FX است. ezoic-pub-ad-placeholder-671 “class =” ezoic-adpicker-ad “/>

  • f دامنه طول مدت ۱۸-۴۰۰mm
  • M دیافراگم Aximum از f/3.5-6.3 ، امکان عملکرد خوب در انواع شرایط روشنایی را فراهم می کند.
  • مکانیسم جبران ارتعاش که باعث کاهش تاری تصویر ناشی از لرزش دوربین می شود.
  • لنزهای پراکندگی کم و لنزهای آسفریک
  • درایو مدوله شده با گشتاور بالا/پایین ، چرخش موتور را از سرعت کم به سرعت برای فوکوس خودکار صاف و دقیق تنظیم می کند.
  • حداقل تمرکز فاصله ۱۷٫۷ ″
  • شامل سه ماه Google One 100 GB و حداکثر سه ماه Apple Icloud+ برای مشترکین جدید یا بازگشت.

tamron-18-400mm f/3.5-6.3 di ii vc hld all-in-on-one لنز برای دوربین های Nikon APS-C DSLR

<کلاس =" "href =" https://bestbuy.7tiv.net/c/2033810/738483/10014؟u=https٪3a٪2fwwww.bestbuy.com٪2fsite٪2ftamron-18-400mmmmmmron-18-400mm-f-3-3-5-5-5-5 6-3-di-ii-vc-hld-all-in-on-telephoto-lens-for-nikon-aps-clr-cameras-black ٪ 2f5948023.p ٪ 3fskuid ٪ 3d5948023 "target =" _ blank "rel = "حمایت مالی NOOPENER NOREFERRER"> خرید در BestBuy

Vivitar High-Power 500mm/1000mm f/8 لنزهای تله دستی دستی

svg%3E - لنز تله فوتو: بهترین انتخاب ها برای کسب و کار شما

با قدرت بالا ۵۰۰mm/1000mm f/8 لنز طراحی شده است برای دوربین های Canon EOS SLR. این لنز فاصله کانونی ۵۰۰ میلی متری با قدرت بالا را ارائه می دهد ، و با Teleconverter 2X ، می توانید این کار را به طور موثری به ۱۰۰۰ میلی متر دو برابر کنید ، که برای عکاسی از راه دور مانند حیات وحش ، اخترفوتوگرافی یا رویدادهای ورزشی بسیار عالی است. ad-placeholder-672 “class =” ezoic-adpicker-ad “/>

ویژگی های کلیدی شامل موارد زیر است:

  • سازگار با طیف گسترده ای از دوربین های EOS Canon ،
  • لنز از شاخص بالا ، شیشه نوری چند روکش کم پراکندگی ساخته شده برای کاهش شعله ور و افزایش انتقال نور ساخته شده است. > همراه با یک teleconverter 2x است که قدرت لنز شما را به ۱۰۰۰mm
  • تمرکز دستی برای کسانی که ترجیح می دهند تمرکز خود را برای دقت تنظیم کنند ، یک مزیت است.
  • همراه است. یک موضوع فیلتر ۶۷ میلی متری ، به شما امکان می دهد انواع مختلفی از فیلترها را برای تقویت عکاسی خود وصل کنید. /ul>

    Vivitar High-Power 500mm/1000mm F/8 لنز تله دستی دستی < /p>

    نکات کاربر برای لنزهای تله فوتو

    مراقبت و نگهداری لنزهای تله ای

    هر لنز ، این که آیا این یک تله فوتو کوتاه است یا یک لنز فوق العاده تله ، برای حفظ عملکرد خود نیاز به مراقبت مناسب دارد. همیشه از یک لنز لنز برای محافظت از شیشه در هنگام استفاده استفاده نکنید و عناصر لنز را به آرامی با یک پارچه میکروفیبر تمیز کنید تا از خراشیدن جلوگیری کنید. اگر لنز شما نیست آب و هوا ، از استفاده از آن در شرایط سخت و بدون محافظت مناسب خودداری کنید. P> تسلط بر استفاده از لنز تله فوتو شامل درک نحوه مدیریت لرزش دوربین است که می تواند در فاصله کانونی طولانی تر تقویت شود. استفاده از سه پایه یا استفاده از تثبیت تصویر دوربین خود را برای مقابله با این مورد در نظر بگیرید. از تنظیمات دیافراگم خود نیز توجه داشته باشید ؛ دیافراگم گسترده تر (یک عدد F پایین تر مانند F 2.8) نور بیشتری را به دوربین می دهد اما می تواند به عمق کم عمق میدان منجر شود. با تنظیمات مختلف دیافراگم آزمایش کنید تا پیدا کنید چه چیزی برای شرایط تیراندازی شما بهتر است.

    در حالی که این اصطلاحات اغلب به صورت متناوب مورد استفاده قرار می گیرند ، آنها از لحاظ فنی مفاهیم مختلفی را نشان می دهند. لنزهای بزرگنمایی ، مانند ۷۰-۲۰۰ میلی متر ، به هر لنز با فاصله کانونی متغیر مراجعه می کنند ، در حالی که یک لنز تله فوتو دارای فاصله کانونی طولانی است که برای گرفتن موضوعات دور طراحی شده است. بنابراین ، تمام لنزهای تله فوتو می توانند لنزهای بزرگنمایی باشند ، اما همه لنزهای بزرگنمایی لنزهای تله ای نیستند. H3> هنگام خرید لنز تله ، چه عواملی را باید در نظر بگیرم؟ . همچنین ارزش آن را دارد که وزن و طول فیزیکی لنز را در نظر بگیرید ، به خصوص اگر قصد دارید آن را برای دوره های طولانی حمل کنید. لنزهای تله فوتو برای ضبط ویدیو؟

    کاملاً! از لنزهای تله فوتو می توان برای ضبط ویدیو برای ایجاد اثر سینمایی با تمرکز بر روی موضوعات دوردست یا دستیابی به عمق کم عمق میدان استفاده کرد. با این حال ، لرزش دوربین می تواند در هنگام فیلمبرداری قابل توجه تر باشد ، بنابراین توصیه می شود از یک سه پایه یا لنز با تثبیت تصویر استفاده کنید. تلفنی؟ pub-ad-placeholder-641 “class =” ezoic-adpicker-ad “/>

    واجد شرایط تخفیف ، پیشنهادات ویژه و موارد دیگر با یک حساب کاربری نخست از آمازون . برای شروع امروز می‌توانید یک حساب رایگان ایجاد کنید.

    تصویر: آمازون

    شما همچنین ممکن است


    اطلاعات بیشتر در: ملزومات تجاری کوچک

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی