عمومی

در اینجا اقداماتی وجود دارد که باید در نوبت های کلیدی خود انجام دهید کسب و کار

در اینجا اقداماتی وجود دارد که باید در نوبت های کلیدی خود انجام دهید
کسب و کار

من همیشه فکر می‌کردم زمان‌های کلیدی در زندگی یک کسب‌وکار وجود دارد که آینده شرکت یا برنده یا از دست می‌رود و موفقیت هرگز یک خط مستقیم نیست. چه اتفاقی می‌افتد زمانی که شما نمی‌دانید آن زمان‌ها چه زمانی هستند یا نمی‌دانید وقتی اتفاق می‌افتند چه باید بکنید؟ در مواقع حساس چه تصمیمی می گیرید؟

actions to take at key turns in your business - در اینجا اقداماتی وجود دارد که باید در نوبت های کلیدی خود انجام دهید
کسب و کار

در نمایش رادیویی مشاغل کوچک این هفته، استیو مک کی به شناسایی نحوه تشخیص کمک می کند این چرخش ها و اقداماتی که باید در هنگام آمدن انجام دهید. او یکی از بنیانگذاران McKee Wallwork، یک شرکت مشاوره بازاریابی شناخته شده در سطح ملی است. او نویسنده کتاب مدیریت تغییر به نام «نوبت ها: جایی که کسب و کار برنده و گم می شود» است. استیو یک دهه ستون نویس Businessweek.com بود و در حال حاضر یک ستون ماهانه محبوب برای SmartBrief در مورد رهبری می نویسد.

< span id="div-gpt-ad-smallbiztrends_com-medrectangle-3-0" ezaw="728" ezah="90" class="ezoic-ad"/>

در اینجا چیزی است که بحث کردیم:

استیو معتقد است که ما تمایل داریم فکر کنیم که زندگی مجموعه‌ای از اتفاقات است که گهگاه با چرخش قطع می‌شود. در واقع،  زندگی یک سری پیچ‌های پیوسته است که فقط گاهاً توسط امتداد جاده‌های صاف و مستقیم قطع می‌شود. همانطور که او می گوید، “جاده نمی تواند برای همیشه صاف بماند”.

استیو به ما می آموزد که در هر روز چند پیچ ​​در اطراف ما وجود دارد و برخی از پیچ هایی که ما زیاد به آنها فکر نمی کنیم در نهایت به وجود می آیند. بسیار مهم است.

استیو تأکید می‌کند که گفتن «این نوبت خوب بود» یا «یک نوبت بد بود» کار ساده‌ای نیست. ارزیابی موفقیت یک چرخش پیچیده‌تر از این تحلیل ابتدایی می‌شود.

او هشت اصل را در مورد چگونگی آماده‌سازی بهتر برای آن منحنی‌ها و نحوه کاهش عدم اطمینان هنگام تصمیم‌گیری، جستجوی پاسخ‌ها یا چرخش دیدگاه خود به اشتراک می‌گذارد. ، افراد، فرآیندها و سودها.

شرکت استیو تا حدودی مسئولیت نوشتن این کتاب را بر عهده گرفت. از رشته‌های مختلف فراتر از تجارت، از ورزش گرفته تا تاریخ، سیاست، مذهب و موسیقی استفاده می‌کند.

به کل قسمت در نمایش رادیویی The Small Business Show گوش دهید.

آخرین عناوین را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: استیو مک کی


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی