عمومی

چرا “در بالای همه چیز ماندن” می تواند بد باشد؟ کسب و کار

چرا “در بالای همه چیز ماندن” می تواند بد باشد؟
کسب و کار

مربی کسب و کار، من با هزاران صاحبان مشاغل هر سال، که بسیاری از آنها در تلاش هستند تا با رشد و تقاضا همگام شوند. مهم نیست که چند ساعت کار می کنند، یا لیست کارهایی که می کنند، به نظر نمی رسد که «در بالای همه چیز بمانند». و آنها به دنبال کمک به شرکت من می آیند. و در ۹۹٫۹ درصد موارد، ساعات کار بیشتر یا داشتن لیست کارهای دیگر هرگز راه حل نیست.

پرچم سرخ

<.>

“دیوید، به نظر نمی‌رسد که در بالای همه چیز بمانم…” /p>

در ظاهر چنین عبارت ساده ای است، اما معنای واقعی آن این است.

“دیوید، من نمی توانم همه چیز را کنترل کنید.”

که پاسخ من این است: “خوب است! قرار نیست!”

کوشش برای کنترل همه چیز، معمولاً نشانه این است که بیش از حد کار می کنید و سعی می کنید تیم خود را خرد مدیریت کنید – که برعکس خواهد بود. بر رشد و توانایی شما تاثیر می گذارد مقیاس.

آنچه واقعاً می خواهید

به‌جای اینکه سعی کنید در بالای همه چیز باشید، آنچه واقعاً می‌خواهید این است که بینشی در مورد اینکه کسب‌وکارتان به کجا می‌رود و مهم‌ترین زمینه‌هایی که باید به آن‌ها توجه کنید، داشته باشید. آیا واقعاً نیاز به امضای هر چک فروشنده یا حقوق و دستمزد دارید؟ آیا باید هر ایمیل خدمات مشتری که وارد می شود را ببینید؟ یا فروشنده ای را که قرار است لوله کشی شما را در حمام کارمند تعمیر کند، معاینه کنید؟ نه. شما اعضای تیم شایسته ای برای انجام آن وظایف دارید. شما باید زمان و انرژی خود را صرف ردیابی شاخص های کلیدی عملکردی کنید که برای کسب و کار شما مهم هستند، و زمان خود را بر روی بهبود این KPI ها برای کمک به رشد کسب و کار خود متمرکز کنید. کارهای “دیگر” می توانند و باید توسط کارمندان شما انجام شوند.

کلمه ای در مورد مسئولیت

اغلب، وقتی به صاحب کسب‌وکار پیشنهاد می‌کنم که مشکل واقعی این نیست که نمی‌توانند همه چیز را حفظ کنند، اما ایده‌ای که نیاز دارند، پس رانده شوید و زمانی را ذکر می کنند که یک کارمند اشتباه کرده است، یا چیزی مهم را فراموش کرده است که باعث ایجاد مشکل بزرگتر شده است. و در حالی که ممکن است این اتفاق بیفتد، احتمال این است که مشکل کاملاً به دلیل چیز دیگری ایجاد شده باشد. آیا فرد اشتباهی را برای این کار استخدام کرده اید؟ آیا کار ضعیفی در واگذاری کار به یکی دیگر از اعضای تیم انجام دادید؟ آیا در روند پیگیری شکافی وجود داشت؟ احتمال اینکه یک مسئله رویه ای باشد بسیار زیاد است، به این معنی که با کمی آمادگی و برنامه ریزی، می توان از آن مشکل در آینده جلوگیری کرد، بدون اینکه نیازی به مدیریت خرد باشد.

<. div class="standardText lastItem" readability="38">

تلاش برای حفظ همه چیز به این معنی است که در پایان روز انرژی و تمرکز کافی برای کمک به رشد کسب و کار خود ندارید. . پس روی اعضای شایسته تیم سرمایه گذاری کنید و تفویض اختیار و رها کردن را تمرین کنید. شما اشتباه خواهید کرد و همه چیز از بین خواهد رفت، اما هر چه بیشتر تمرین کنید، بهتر خواهید شد. نه تنها شما را برای انجام کارهای مهمتر آزاد می کند، بلکه سطح استرس و تعادل بین کار و زندگی شما بسیار قابل کنترل خواهد بود.

عقایدی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی