عمومیمقالات

روند حذف نفوذ TikTok برای شما چه معنایی دارد؟ نام تجاری؟

روند حذف نفوذ TikTok برای شما چه معنایی دارد؟
نام تجاری؟

در یک TikTok از فوریه، کاربر @matchabuttercookie برای خطاب به بیش از ۲۷۰۰۰ دنبال کننده خود رو به دوربین می رود. چهره‌اش جدی است و صدایش صمیمانه است.

او شروع می‌کند و قبل از فهرست کردن برخی از کالاهای خانه و وسایل آشپزخانه – از جمله تابه‌های Caraway، شروع می‌کند: «بسیار خوب، این من هستم که در قطاری که تأثیرگذار نیست می‌پرم». و مبلمان Urban Outfitters – که او از خرید آن پشیمان شده است.

این ویدیو که در زمان انتشار به ۱۰۰۰۰۰ لایک نزدیک می‌شد، تعداد کلی بازدید از TikToks بیش از ۸۲۹ میلیون نفر با استفاده از هشتگ #deinfluencing است. سازندگان محتوا امسال به سراغ غذاهایی در مورد محصولات آرایشی، مبلمان و ابزارهای آمازون رفته‌اند که مطابق با هیاهو نبودند: Dyson Airwrap، بطری‌های مخلوط‌کن قابل حمل، آن یک فنجان استنلی – هیچ محصولی، مهم نیست چقدر دوست‌داشتنی یا محبوب باشد. هنگامی که ویروسی شود، ایمن است.

افزایش شهاب‌سنگ De-influencing

< a href="https://www.success.com/how-to-become-an-influencer-start-with-your-story/">تأثیرگذاری یک حرفه محبوب و یک جریان درآمد مطلوب برای برندها است. —توصیه های اینفلوئنسرها می توانند محبوبیت یک محصول را به ویژه در فضاهای زیبایی و سلامتی افزایش دهند. و اگر تأثیرگذاری در مورد توصیه محصولات به دنبال‌کنندگان شما باشد، تأثیرگذاری‌زدایی از آن ایده استفاده می‌کند و آن را در سر می‌برد.

«این یک دسته از تأثیرگذاران هستند که به‌جای تبلیغ محصولات، منفی صحبت می‌کنند. جسی گروسمن، بنیانگذار و مدیر عامل زنان در اینفلوئنسر مارکتینگ، توضیح می دهد که بسیاری از موارد، در مورد چیزهایی که برای آنها کارساز نبود. «فقط صادقانه و صادقانه بودن و تمرکز بر این واقعیت که بسیاری از محصولات آنقدرها عالی نیستند.»

هنگامی که نفوذ زدایی شروع شد، به همان دلایلی که بیشتر گرایش‌های TikTok انجام می‌دهند گسترش یافت: سازندگان می‌خواهید از آخرین روندهای محتوا استفاده کنید تا موج هر چیزی را که الگوریتم جیوه‌ای برنامه در هر لحظه ترجیح می‌دهد، جلب کند. گروسمن توضیح می‌دهد: «سر و صدای زیادی ایجاد می‌کند، که بسیاری از اینفلوئنسرها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، زیرا الگوریتم‌ها می‌توانند غیرقابل پیش‌بینی باشند. “همه سعی می کنند بازدیدهای بیشتری داشته باشند و دنبال کنندگان بیشتری داشته باشند.” >

گروسمن می‌گوید که ما شاهد تغییر فرهنگی در شیوه‌ای هستیم که تأثیرگذاران (و پیروان آنها) می‌خواهند در مورد مارک‌ها و محصولات صحبت کنند (و درباره آنها بشنوند).

برای مدت طولانی، هر لوازم آرایشی جدیدی وجود دارد. به نظر می‌رسید که برند و ابزار آشپزخانه واکنش مشابهی را از سوی اینفلوئنسرها و افراد امیدواری که از آن در مقابل دوربین استفاده می‌کردند و با چشم‌های گشاد شده، نفس‌های گشاد شده پاسخ می‌دادند و نسخه‌ای از “اوه، خدای من، شما بچه‌ها…” را به همراه داشت.

< h3 class="wp-block-heading" id="h-recommendation-fatigue-and-toxic-positivity-may-be-to-blame">خستگی توصیه شده و مثبت بودن سمی ممکن است مقصر باشند

گروسمن فکر می‌کند که تأثیرگذاری‌زدایی احتمالاً واکنشی به خستگی توصیه است. او از رژه بی پایان محتوای مثبت در فید خود خسته می شود—اگر همه بگویند که همه چیز خوب است، احتمالاً نمی توانید به هر طریقی بگویید چه چیزی واقعاً ارزش خرج کردن دارد. پول شما در گروسمن می‌افزاید: «فکر می‌کنم که، شاید جنبش کاهش‌نفوذ فقط یک واکنش متقابل دراماتیک به این مثبت سمی باشد.» “همیشه در مورد “اوه، من عاشق این محصول هستم” صحبت می کنم. شگفت‌انگیز است» – که به نظر واقع بینانه نیست…. صادقانه بگویم، فکر می‌کنم بسیاری از ما نسبت به آن حساسیت‌زدایی می‌کنیم.… من می‌دانم که هستم.»

این روند همچنین با رسوایی‌های اخیر اینفلوئنسرهای معروف، از جمله #mascaragate، که در آن بینندگان متهم شدند، همزمان است. تأثیرگذار زیبایی محبوب Mikayla Nogueira استفاده از مژه مصنوعی در بررسی ریمل و سفر تارت دبی، که در آن شرکت لوازم آرایشی گروهی از محتوا را عرضه کرد. کلاس تجاری سازندگان برای اقامت در ویلاهای شخصی در ریتز کارلتون راس الخیمه، صحرای الوادی. آنها همه چیز را برای دنبال کنندگان خود در یک سری از ویدیوهای “با من آماده کن” پست کردند، که TikTokers آن ها را عجیب و غریب و ناشنوا خواند.

گروسمن فکر می کند همه اینها چیز خوبی است.

او می‌گوید: «اینفلوئنسرها در مورد موضوعات مختلف صحبت می‌کنند، و، می‌دانید، آنها فقط بی سر و صدا نیستند… من حدس می‌زنم، از صحبت کردن درباره… هر چیزی که… در ذهنشان است می‌ترسند». “و در نهایت، من فکر می کنم که این یک چیز واقعا مثبت است.”

اینفلوئنسر جدید

اینفلوئنسرها نیز احساس خستگی می‌کنند—شخصیت اینترنتی لی تیلگمن را در نظر بگیرید، که پس از تأثیرگذاری، موضوع نمایه نیویورک تایمز در مورد زندگی بود. گروسمن می‌گوید این وبلاگ‌نویس سابق سلامتی، قبل از اینکه در سال ۲۰۱۹ از این پلتفرم فاصله بگیرد، صدها هزار دنبال‌کننده در اینستاگرام به‌دست آورد. گروسمن می‌گوید که نمی‌توان هر روز یک پوزخند بزرگ و شاد داشت.

او همچنین خاطرنشان می کند که بیشتر اینفلوئنسرها زنان هستند—مطالعات تا ۸۴% نشان داده شده است. برای این منظور، او می‌گوید هر روندی که آنها را تشویق به صحبت کردن، رک بودن در مورد تجربیات خود و واقعی بودن با مخاطبان خود کند، چیز خوبی است.

اما این یک شمشیر دولبه است. برخلاف جدیدترین رقص ویروسی یا صدای پرطرفدار، این حرکت می‌تواند پیامدهایی در دنیای واقعی برای اینفلوئنسرها و برندهایی که با آنها کار می‌کنند داشته باشد.

اصالت همیشه برای برند مناسب نیست

یک پست بی تاثیر در TikTok ممکن است تعامل، بازدید و حتی دنبال کنندگان زیادی را به خود اختصاص دهد. گروسمن هشدار می دهد: «اما برندها همیشه تمایل زیادی به کار با اینفلوئنسرهایی داشته اند که «برند پسند» هستند، و این اصطلاحی است که زیاد استفاده می شود. «ایمن برای برند» اصطلاح رایج دیگری در اینفلوئنسر مارکتینگ است—و اگر محتوای شما معمولاً نسبت به برندها منفی است، این یک علامت قرمز است.

«من فکر می‌کنم اساساً مارک‌ها طبیعتاً چنین خواهند بود. گروسمن می خندد. آن‌ها نمی‌خواهند وارد یک شراکت شوند، زیرا نگران این هستند که «وای، این شخص به دلیل یک ضد نفوذ شهرت پیدا کرده است، و ما اینجا به آنها پول می‌پردازیم. آنها قرار است از ما به شدت صحبت کنند، درست است؟»

در حالی که در حال حاضر نفوذ زدایی بزرگ است – و برخی از TikTokers، مانند @michelleskidelsky (در حال حاضر با ۱۷۸۰۰۰ دنبال کننده)، حتی به عنوان de شناخته شده اند. -اینفلوئنسرها به لطف محتوای محبوب و ثابت «آن را نخرید»شان – گروسمن فکر نمی‌کند که جنبش نفوذ زدایی برای همیشه وجود داشته باشد. او می‌گوید: «من فکر می‌کنم شخصاً یک روند کوتاه‌مدت خواهد بود.

در بیشتر موارد، اینفلوئنسرها به مدل‌های کسب‌وکار بلندمدت نگاه می‌کنند. راه‌هایی برای کسب درآمد از نفوذ وجود دارد که شامل مشارکت برند نمی‌شود: کالا، ملاقات‌ها و رویدادهای حضوری، محتوای دروازه‌دار. اما در حال حاضر، و احتمالاً برای بخش خوبی از آینده، گروسمن می‌گوید که مشارکت با برند عمدتاً روشی است که تأثیرگذاران پول در می‌آورند.

نفوذ زدایی برای برندها چه معنایی دارد

گروسمن می گوید که برندها ممکن است برای هنگام کار با اینفلوئنسرها از دام های احتمالی اجتناب کنید. او این مثال را می‌آورد: فرض کنید شما اهل فست‌فود هستید، و فردی که می‌خواهید با آن کار کنید هرگز چیز بدی درباره برند شما نگفته است—شما بررسی کرده‌اید. با این حال، آنها پست هایی را به اشتراک گذاشته اند که در مورد اینکه به طور کلی غذاهای فست فود را دوست ندارند، صحبت می کنند. اگر مردم آن ویدیوهای قدیمی را کشف کنند، می‌تواند کل کمپین را تضعیف کند—و دنبال‌کنندگان آن‌ها را تحت تأثیر تأثیرگذار و برند شما قرار دهد.

روند عدم نفوذ اهمیت آن را برجسته می‌کند. برای اینکه برندها قبل از تصمیم به همکاری با یک تأثیرگذار وقت بگذارند و دقت لازم را انجام دهند. محتوای گذشته آنها را بررسی کنید. گروسمن می‌گوید: ببینید آنها درباره چه چیزی صحبت می‌کنند. مهم است که آن را شخصی نگیرید – آن را به عنوان تحقیقات بازار آزاد در نظر بگیرید. و در حالی که بررسی پست‌های قدیمی می‌تواند زمان و تلاش زیادی را صرف کند، شرکت‌هایی وجود دارند که می‌توانند این کار را برای شما انجام دهند.

او همچنین توصیه می‌کند که به‌عنوان بخشی از پست‌های قدیمی بیایید و بپرسید. فرآیند بررسی، در مورد هرگونه درگیری بالقوه یا پست های گذشته که می تواند علیه شرکت یا صنعت منفی تلقی شود. این چیزی است که شما حتی می‌توانید به صورت مکتوب در قراردادشان داشته باشید.

او توضیح می‌دهد: «اگر آنها بگویند نه،» و بعد معلوم می‌شود که آنها در پست منفی پست کرده‌اند. در گذشته، «بسته به توافق شما، ممکن است نقض قرارداد در آنجا رخ دهد. و این نوع شما و شرکتتان را پوشش می‌دهد.»

آینده نفوذ زدایی

ما شاهد یک تغییر فرهنگی در شیوه‌ای هستیم که تأثیرگذاران (و پیروان آنها) می‌خواهند درباره برندها و محصولات صحبت کنند (و درباره آنها بشنوند).

چرخه طبیعی همه TikTok روندهااین است که آنها روندهایی هستند که همیشه می آیند و می روند. تأثیرگذاری‌زدایی ممکن است خیلی زود شروع به احساس ناصادقانه کند، زیرا بینندگان به دیدن این نوع محتوا در صفحات «For You» خود عادت می‌کنند.

در نهایت، گروسمن امیدوار است که در وسط به پایان برسیم—که TikTokers این کار را انجام خواهد داد. راحت‌تر از صحبت کردن در مورد کارهایی که برای آن‌ها مفید بوده و یا نبوده‌اند، راحت‌تر صحبت می‌کنند، بدون این‌که احساس کنند که آن‌ها فقط به روند دیگری می‌پرند. او می‌گوید: «من واقعاً معتقدم که نظرات صادقانه و معتبرتر بودن افراد در اینترنت چیز مثبتی است.»

عکس از Omnart; DisobeyArt/shutterstock.com

191485455cb5041b8d912bf19ab2eb48?s=150&d=mp&r=g - روند حذف نفوذ TikTok برای شما چه معنایی دارد؟
نام تجاری؟

کاسل یک نویسنده و ویراستار مستقر در مینیاپولیس، یکی از مالکین Racket MN و یک مجموعه دار VHS است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی