عمومی

مدیر عامل گوگل برنامه ای بسیار ساده دارد رکود – اثبات کارکنان او. هر کسب و کاری می تواند از آن استفاده کند

مدیر عامل گوگل برنامه ای بسیار ساده دارد
رکود – اثبات کارکنان او. هر کسب و کاری می تواند از آن استفاده کند

در ایمیل اخیر کارکنان، ساندار پیچای، مدیر عامل Google و Alphabet به احتمال وقوع رکود اشاره کرد و چگونه می تواند بر شرکت تأثیر بگذارد. او نوشت: «ما باید کارآفرینتر باشیم و با فوریت بیشتر، تمرکز دقیق‌تر و گرسنگی بیشتری نسبت به روزهای آفتابی‌تر کار کنیم.» بر اساس TechCrunch، بسیاری فکر می‌کردند که سخنان پیچای خشن به نظر می‌رسد. ، که پیام کلی را در ایمیل از دست داد.

پیچای واقعاً منظورش این بود که او یک برنامه بسیار ساده برای کمک به کارمندان برتر نه تنها در شرایط نامشخص دارد. ، اما ضد رکود شوند. این فقط به سه کلمه خلاصه می شود: “کارآفرین تر باشید”.

به عنوان یکی از مطلوب ترین کارفرمایان جهان، Google طبیعتاً تعدادی از پرطرفدارترین کارکنان جهان را دارد. پیچای با تشویق کارمندان به «کارآفرینی بیشتر» به ارتقای سطح کارکنان Google کمک می‌کند. در عوض، ارزش آنها را بیشتر می کند.

بنابراین به جای کاهش کارمندان برای کاهش هزینه ها، برنامه این است که کارکنان را اهرمی برای بهره وری بیشتر قرار دهیم. و برای شرکت ارزشمندتر است. نشان داده می‌شود که روش‌هایی برای کاهش هزینه‌ها بدون کاهش کارکنان وجود دارد. و این چیزی است که تقریباً هر کسب و کاری می تواند به عنوان اولین خط دفاعی در مواقع عدم اطمینان اقتصادی از آن استفاده کند.

همانطور که پیچای اولین قدم را با تعیین انتظارات و توصیه به کارکنان برای عمل مطابق با برنامه خود برمی دارد، سه راه کلیدی برای کارمندان برای ارتباط بین کارآفرینی بیشتر و افزایش بهره وری برای کاهش موثر هزینه ها است. و این فقط برای کارمندان نیست، بلکه کارآفرینانی که به دنبال جزر و مد در حال تغییر آب و هوا هستند.

۱٫ منطقه راحتی خود را ترک کنید 

برای کارکنان یک شرکت تریلیون دلاری راحت است. با نقش‌های «خوشمزه»، پولی بیشتر از آنچه که بیشتر واقعاً می‌توان تصور کرد، و هزاران کارمند در سراسر جهان، به راحتی می‌توان در یک نقش خاص مستقر شد و در جعبه‌ای که حاوی آن است، اقامت کرد. اما فرار از منطقه آسایش و احساس عدم اطمینان مانند کارآفرینان بسیار مهم است.

کارآفرینان عادت دارند در شرایط عدم اطمینان زیادی کار کنند. بدون اینکه بدانند بعد از هر نوبت چه اتفاقی می‌افتد – یا حتی بدانند چه زمانی نوبت می‌شود – کارآفرینان باید سخت‌تر تلاش کنند تا در مورد چگونگی دستیابی به اهدافشان حساب‌شده باشند. با خاموش شدن اتوپایلوت، گرسنگی و نوآوری ناشی از آن را دریافت می کنید.

۲٫ مدبر باشید 

کارآفرینان در مراحل اولیه معمولاً با بودجه محدود و منابع کمی کار می کنند. به همین دلیل، به حداکثر رساندن منابع موجود برای کمک به ایجاد یا حفظ پایداری. آنها با اتخاذ این رویکرد صرفه جویانه، منابع خود را به حداکثر می‌رسانند، در هزینه‌شان صرفه‌جویی می‌کنند و بسیار کارآمدتر عمل می‌کنند. با این حال، کارمندان اغلب به منابعی که استفاده می‌کنند و نحوه استفاده از آن‌ها توجه ندارند. اگر بتوانید آنها را تشویق کنید که رویکردی کارآفرینانه داشته باشند، نه تنها ضایعات کمتری به همراه خواهد داشت، بلکه کارایی بسیار بیشتری نیز خواهد داشت.

۳٫ از چالش ها انگیزه بگیرید

کارآفرینان معمولاً از تعقیب و گریز درگیر در تعقیب چیزی بزرگتر لذت می برند – زیرا تمایل دارند برای دیدن بیشتر از آنچه هست، و در عوض دیدن آنچه می تواند وجود داشته باشد. کارآفرینان و کارمندان معمولاً در نحوه نگرش به موانع متفاوت هستند. با کارآفرینی بیشتر، کارمندان به چالش‌ها به‌عنوان محرک‌ها نگاه می‌کنند تا بار. آنها به جای اینکه تحت فشار قرار بگیرند، از آینده آنها هیجان زده می شوند.

در دنیای ایده آل، هر کارمندی مانند یک کارآفرین فکر می کند. این نه تنها به آنها گرسنگی می دهد که به عنوان یک نیروی محرک عمل می کند، بلکه آنها را وادار می کند تا به بهترین کارمندان ممکن تبدیل شوند. این چیزی است که الهام بخش نوآوری است، تغییرات را تحریک می کند و یک تجارت تریلیون دلاری ایجاد می کند.

برای کارمندانی که می خواهند از کاری که انجام می دهند هیجان زده شوند، طرح پیچای به محافظت از صندلی آنها در شرکت. در این فرآیند، به تفکیک کسانی که برای جاده پیش رو هیجان زده هستند و کسانی که فقط برای سوار شدن در کنار آن هستند، کمک می کند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی