عمومی

1 هکی که برای عدم حضور در جلسه استفاده می کنم آماده نبودن

۱ هکی که برای عدم حضور در جلسه استفاده می کنم
آماده نبودن

اگر شما هم مثل من هستید، جلسات درطول هفته. ممکن است یک به یک با عضو اصلی تیم. ممکن است با فروشندگان بالقوه یا فعلی ملاقات کنید. و ممکن است چند تماس منتخب فروش یا مشتری داشته باشید. جلسات به سرعت شروع به جمع شدن می‌کنند، و به راحتی می‌توان اطلاعات مربوط به هر جلسه را از دست داد. حتی با داشتن یک برنامه جلسه سنگین، یک ترفند وجود دارد که من از آن استفاده می‌کنم تا هرگز ناآماده در جلسه حاضر نشویم.

با همه اینها، مهم است که به دستیاران شخصی اشاره کنید و اینکه چقدر می‌توانند برای کمک به شما در دستیابی به تقویم و زمان‌بندی کلیتان ارزشمند باشند. دستیار من ترجیحات برنامه ریزی من را می داند. اگر دعوت به جلسات را به دیگران واگذار می کردم، تقویم من به سرعت به یک آشفتگی بزرگ تبدیل می شد و زمان تمرکز روزانه من وجود نداشت. بنابراین حضور او در آنجا برای برنامه ریزی برای من یک صرفه جویی در زمان است. این من را به هک من هدایت می کند.

من و دستیارم یک سیستم برنامه ریزی “شبح” داریم. به عنوان نمونه ای از نحوه کار، هفته گذشته، برای گروه تجاری مشتری، یک ساعت و نیم ارائه درباره نحوه پیدا کردن و استخدام دستیار شخصی انجام دادم که به عنوان یک رویداد ساده در تقویم من سازماندهی شد. دستیارش دعوتنامه تقویم را ایمیل کرد و من پذیرفتم. اما به جای اینکه فقط یک رویداد را در تقویم خود قرار دهم، دو مورد را در یک شکاف زمانی داشتم. من و دستیارم چیزی به نام قرار اصلی و قرار ارواح داریم.

تفاوت چیست؟ اولین دعوت تقویم یک قرار ملاقات مشترک است که سازمان‌دهنده جلسه ارسال کرده است. این همان نوع دعوت جلسه است که همه به دیدن آن عادت دارند. قرار ارواح همان قرار است، اما فقط برای چشمان من است. دستیار من روی آن برچسب “GHOST” می گذارد و رنگ آن را برای من هماهنگ می کند تا به وضوح از قرار مشترک اصلی مشخص شود. وقتی GHOST و جزئیات جلسه مشابه را می‌بینم می‌دانم اطلاعات حساس یا اضافی وجود دارد که ممکن است برای جلسه به آن نیاز داشته باشم. این می‌تواند شامل مواردی مانند بیوگرافی شرکت‌کننده یا میزبان، یادداشت‌های جلسه باشد که ممکن است بخواهم در طول تماس، جزئیات مربوط به یک فروشنده احتمالی، و غیره. این هک ساده باعث می‌شود سازماندهی شده باشم و هرگز ناآماده در جلسه حاضر نشم — همه یادداشت های من در یک نقطه هستند.

بنابراین آیا شما یک دستیار شخصی دارید (که من به شدت توصیه می‌شود) یا اینکه خودتان تقویم خود را مدیریت می‌کنید، این هک ساده می‌تواند به شما کمک کند تا در تمام جلسات کاری خود سازماندهی شده و جلوتر از بازی باشید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی