عمومیمقالات

8 راه برای باخت در تجارت

۸ راه برای باخت در تجارت

چه چیزی شما را در کسب و کار یا شغلتان باز می دارد؟ چه چیزی می تواند باعث شکست کسب و کار شما شود؟ ممکن است این کاری باشد که اکنون بدون اینکه متوجه شوید انجام می دهید.

نطفه این درس از رئیس جمهور سابق کوکاکولا، دونالد کیو می آید. او کتابی درباره راه‌هایی که مردم در کسب‌وکار ضرر می‌کنند نوشت با عنوان ده فرمان برای شکست کسب‌وکار. تعدادی از نکاتی که امروز با شما در میان خواهم گذاشت از آن مقاله آمده است.

چرا کسب‌وکارها شکست می‌خورند؟

پس بیایید شروع کنیم. اگر می‌خواهید در کسب‌وکار شکست بخورید، در اینجا قوانین و نگرش‌هایی وجود دارد که باید رعایت کنید.

۱٫ “از ریسک کردن دست بردارید.”

“کشتی در بندر امن است، اما کشتی ها برای این کار نیستند.” این جمله عالی نیست؟ هر کسی که در تجارت بوده است می‌داند که ریسک بخش بزرگی از آن است . لحظه ای که تصمیم می گیرید ریسک نکنید، زمانی است که رقبای شما از کنار شما عبور می کنند.

این افراد نالایق نیستند که یک سازمان را نابود می کنند. افراد ناتوان هرگز در موقعیتی قرار نمی گیرند که آن را نابود کنند. این کسانی هستند که به چیزی دست یافته اند و می خواهند بر دستاوردهای خود تکیه کنند که برای همیشه کارها را مسدود می کنند.

۲٫ برای تصمیم گیری برای شما کاملاً به کارشناسان و تحقیقات متکی باشید.

چارلز اف. کترینگ گفت: “تحقیق روشی سازماندهی شده برای تلاش برای یافتن آنچه قرار است انجام دهید پس از اینکه نتوانید کاری را که اکنون انجام می دهید انجام دهید.” البته، مشاوران فوق‌العاده‌ای وجود دارند که به کسب‌وکار ما ارزش می‌افزایند – کلمه کلیدی بالا کاملاً است. وقتی کسی به آنچه کارشناسان می‌گویند اجازه می‌دهد کاملاً بر تصمیم‌گیری‌ها حکومت کند، آن موقع است که مشکل ایجاد می‌شود و کسب‌وکارها شروع به شکست می‌کنند.

۳٫ همیشه از خود بپرسید، “موسس چه کاری انجام می داد؟”

واقعیت ساده این است که هیچ کس نمی داند رهبر بزرگ در یک مجموعه شرایط جدید این کار را انجام می دهد – به جز اینکه آنها نمی بازند. به سادگی هیچ فرمول موفقیت ابدی وجود ندارد که در طول نسل ها ارائه شده باشد.

۴٫ به جای اینکه مشتری خود را در کسب و کار شکست دهید، روی رقیب خود تمرکز کنید.

من تمام آنچه را که توسط جان وودن، مربی افسانه ای بسکتبال UCLA Bruins نوشته شده، خوانده ام. او نه تنها یک مربی باورنکردنی بود، بلکه معلمی باورنکردنی برای بازیکنانش و دیگرانی بود که او را می‌شناختند.

در مصاحبه ای از او پرسیده شد که چگونه تیمش را برای بازی بعدی آماده کرده است. در محافل مربیگری بسکتبال به طور گسترده ای شناخته شده بود که وودن کسی نیست که کارکنان خود را به تیم های پیشاهنگی که در برنامه آنها قرار دارند بفرستد. او گفت: “راه برای ساختن یک تیم این نیست که نگران رقیب خود باشید. راه برای ساختن یک تیم این است که بر اساس نقاط قوت خود بازی کنید. اگر ما بازی خود را درست انجام دهیم، آنها بازی ما را انجام خواهند داد. ما بازی آنها را انجام نخواهیم داد.”

وودن متوجه شد که خیلی بهتر است زمانی را برای بهتر کردن تیم خود صرف کنید تا اینکه بخواهید تیم دیگر چه کاری انجام دهد.

به یاد داشته باشید که مشتری پادشاه است. حقایق خدمات مشتری زیر از مطالعات مختلف گردآوری شده است:

۵٫ نگرانی های اداری بر همه موارد دیگر ارجحیت دارد.

وقتی سازمان درگیر مسائل اداری و بوروکراسی می شود، رشد می تواند متوقف شود. قانون زیمرمن می‌گوید: «صرف نظر از اینکه یک مأموریت گسترش می‌یابد یا منقبض می‌شود، سربار اداری با سرعت ثابتی به رشد خود ادامه می‌دهد.» آیا این حقیقت نیست!

۶٫ اگر می‌خواهید کسب‌وکارتان شکست بخورد، «انعطاف‌ناپذیر باشید».

یک فرد عاقل زمانی گفت: “عدم انعطاف یکی از بدترین نقص های انسان است. می توانید بیاموزید که تندخویی را بررسی کنید، با اعتماد به نفس بر ترس غلبه کنید و با نظم و انضباط بر تنبلی غلبه کنید. اما برای سفتی ذهن هیچ پادزهری وجود ندارد. بذرهای نابودی خود را حمل می کند.»

ایجاد این تفکر انعطاف پذیر نیاز به تاکید بر تفکر استراتژیک و با کیفیت دارد. ، تعهد به اصول و تمرکز بر یادگیری. همچنین به داشتن یک سوگیری فرهنگی نسبت به بداهه گویی و نوآوری در چارچوب اصول خود و همچنین یک استراتژی منسجم کمک می کند.

۷٫ به شخص دیگری نگاه کنید تا فکر شما را برای شما انجام دهد.

نویسنده گوردون مک‌دونالد، این را “لختی ذهنی” می‌نامد. او می نویسد: «در جامعه تحت فشار ما، افرادی که از نظر ذهنی نامناسب هستند، معمولا قربانی ایده ها و سیستم هایی می شوند که برای روح انسان و روابط انسانی مخرب هستند. آنها قربانی می شوند زیرا به خود یاد نداده اند که چگونه فکر کنند. و نه خود را به دنبال رشد ذهن مادام العمر قرار داده اند. آنها بدون داشتن امکانات ذهنی قوی، وابسته به افکار و عقاید دیگران می شوند. آنها به جای پرداختن به ایده ها و مسائل، خود را به زندگی پر از قوانین، مقررات و برنامه ها تقلیل می دهند.”

۸٫ با استفاده از شعار “این به اندازه کافی خوب است.”

در تجارت شکست بخورید

هیچ چیز با عملکرد متوسط ​​تغییر نمی کند.

خودرضایی بیماری سوختگی است که انرژی را کاهش می دهد، نگرش ها را کسل کننده می کند و باعث تخلیه مغز می شود. اولین علامت رضایت از چیزهایی که هستند است. دوم رد کردن چیزها آنطور که ممکن است باشند. “به اندازه کافی خوب” به کلمه اصلی امروز و استاندارد فردا تبدیل می شود. از خود راضی بودن باعث می شود مردم از ناشناخته ها بترسند، به آزمایش نشده ها بی اعتماد شوند و از چیزهای جدید بیزار باشند. مانند آب، شخصی که راضی است ساده ترین مسیر را دنبال می کند – سرازیری. آنها از نگاه کردن به گذشته قدرت جعلی می گیرند.

تعالی یک تصمیم خط مشی نیست. این یک طرز فکر، یک نگرش، یک طرز فکر و رفتار است. ما نه تنها با مطالبه یا موعظه برتری، بلکه با الگوبرداری از آن، ذهنیتی از تعالی در مشاغل، تیم‌های ورزشی، کلیساها و خانه‌هایمان ایجاد می‌کنیم. هنگامی که فضایی را ایجاد کردیم که در آن کیفیت فقط کاری نیست که انجام می‌دهیم، بلکه ویژگی شخصیتی ما به عنوان یک سازمان است، آنگاه افراد سازمان ما الهام می‌گیرند تا فراتر از سیاست‌ها، بسیار فراتر از وظایف و شرح وظایف، عمل کنند. اعتبار سازمان را برای برتری حفظ کنید.

این مقاله در سپتامبر ۲۰۱۱ منتشر شده و به روز شده است. عکس توسط Dragon Images/Shutterstock

5959c846eee4b718c488b6b24923f4e8?s=100&d=mp&r=g - 8 راه برای باخت در تجارت

جان سی. ماکسول، یک کارشناس، سخنران و نویسنده معتبر بین‌المللی که بیش از ۱۸ میلیون کتاب فروخته است، به عنوان سفیر SUCCESS معرفی شد. دکتر ماکسول بنیانگذار EQUIP است، یک سازمان غیرانتفاعی که بیش از ۵ میلیون رهبر را در ۱۲۶ کشور در سراسر جهان آموزش داده است. یک نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و BusinessWeek؛ نویسنده پرفروش، مکسول سه کتاب نوشته است که بیش از یک میلیون نسخه فروخته است.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی