عمومی

Canva پلتفرم توسعه دهنده را راه اندازی کرد

Canva پلتفرم توسعه دهنده را راه اندازی کرد

Canva، پلتفرم طراحی گرافیکی مستقر در استرالیا، پلتفرم توسعه دهندگان جدید خود، Canva Apps SDK را معرفی کرد. این دنیای جدیدی از فرصت‌ها را برای کسب‌وکارهای کوچک و توسعه‌دهندگان نرم‌افزار در سرتاسر جهان باز خواهد کرد.

Canva، که به خاطر توانمندسازی میلیون‌ها نفر برای ابراز خلاقیت از طریق ابزارهای طراحی با کاربرد آسان، شناخته شده است، اکنون تعهد خود را گسترش می‌دهد. به نوآوری و فراگیری برای توسعه دهندگان نرم افزار. Canva Apps SDK که به تازگی راه اندازی شده است، که برای همه توسعه دهندگان در دسترس است، به هر کسی اجازه می دهد تا برنامه های خود را در اکوسیستم Canva ادغام کند یا برنامه های کاملاً جدیدی ایجاد کند. این حرکت نشان‌دهنده جهش قابل توجهی در مأموریت Canva برای سهولت دسترسی و مشارکت بیشتر در دنیای طراحی است.

این رونمایی در طول کنفرانس توسعه‌دهندگان Canva Extend، افتتاحیه شرکت انجام شد. همچنین APIهای Canva Connect آتی و تعهد ۵۰ میلیون دلاری به اولین صندوق نوآوری توسعه دهندگان Canva اعلام شد. هدف این شرکت تسریع رشد و پذیرش برنامه‌ها در Canva است و به صاحبان کسب‌وکارهای کوچک دسترسی به مجموعه وسیع‌تری از ابزارها و قابلیت‌ها را فراهم می‌کند.

این توسعه توسط Canva، تعداد زیادی از امکانات جدید را برای کسب‌وکارهای کوچک ارائه می‌دهد. با فرصت توسعه یا ادغام برنامه ها در Canva، کسب و کارها می توانند از جامعه جهانی ۱۳۵ میلیون کاربر Canva بهره ببرند. API های ارائه شده توسط Canva Apps SDK عملکردهایی مانند افزودن محتوا، ویرایش طرح ها، احراز هویت کاربران و حتی تبدیل شدن به یک منبع داده را امکان پذیر می کند. پیامدها بسیار زیاد است، زیرا کسب و کارهای کوچک می توانند با یک فرآیند کارآمد و کارآمد، پیشنهادات، خدمات و محصولات خود را به مخاطبان جهانی گسترش دهند.

Canva با تنوع بیشتر پلتفرم خود، Canva Connect APIها را اواخر امسال منتشر خواهد کرد. اینها به همگام‌سازی یکپارچه طرح‌ها، دارایی‌ها و نظرات در سراسر پلتفرم‌ها اجازه می‌دهند، که موفقیت بزرگی را در ایجاد یک ابزار ارتباط بصری جامع رقم می‌زند.

اما شاید یکی از هیجان‌انگیزترین عناصر برای کسب‌وکارهای کوچک، نوآوری توسعه‌دهندگان Canva باشد. سرمایه. Canva 50 میلیون دلار را به سرمایه گذاری در توسعه دهندگان برنامه های خلاقانه و نوآور اختصاص داده است که می توانند فناوری انقلابی را به بازار جهانی خود بیاورند. این تعهد با ماموریت شرکت برای توانمندسازی جهان برای طراحی همسو است و به ویژه توسعه دهندگانی را هدف قرار می دهد که ممکن است در بازار جهانی کمتر حضور داشته باشند.

سفر برای Canva با ادغام های ساده اما نوآورانه، مانند Background Remover آغاز شد. ، اولین بار توسط Kaleido معرفی شد که محبوبیت بسیار زیادی داشت. از آن زمان، اکوسیستم رو به رشد Canva منجر به ایجاد ابزارهای جادویی مبتنی بر هوش مصنوعی شده است که شیوه طراحی افراد در Canva را متحول کرده است.

با این گسترش، Canva همچنان به نشان دادن فداکاری خود به جامعه خود با ارزیابی بازخورد آنها ادامه می دهد. و با هدف ارائه ابزارهایی که هر بخش از فرآیند خلاقیت را بهینه می‌کند.

علاوه بر این، انواع برنامه‌های قابل توجه در Canva گنجانده شده‌اند، از جمله D-ID AI Presenters، DataPocket، Google Drive، Mockups، SharePoint. ، Issuu و Soundraw که همگی قابلیت های منحصر به فردی را به ارمغان می آورند که می تواند سود زیادی برای مشاغل کوچک داشته باشد. علاوه بر این، Canva قصد دارد به زودی برنامه‌های بیشتری را راه‌اندازی کند و به کسب‌وکارهای کوچک گنجینه‌ای از ابزارها و قابلیت‌ها را برای بهبود عملکرد و پیشنهادات خود ارائه دهد.

راه‌اندازی Canva Apps SDK و انتشار آتی آن Canva Connect API یک فرصت بی سابقه برای کسب و کارهای کوچک است. پلتفرم توسعه دهندگان Canva چه در حال گسترش دامنه دسترسی آنها، ارائه خدمات جدید یا دسترسی به ابزارهای نوآورانه جدید باشد، قرار است به یک تغییر دهنده بازی در دنیای طراحی تبدیل شود.

آخرین سرفصل ها را از Trends کسب و کار کوچک دریافت کنید. . ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصویر: Canva


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی