عمومی

تشویق همسران نظامی به دنبال کارآفرینی با دوره جدید آموزشی SBA

تشویق همسران نظامی به دنبال کارآفرینی با
دوره جدید آموزشی SBA

در اقدامی که به طور بالقوه می‌تواند چشم‌انداز مالکیت کسب‌وکارهای کوچک را متحول کند، اداره کسب‌وکارهای کوچک ایالات متحده (SBA) یک ابتکار آموزش کسب‌وکار جدید را با عنوان «برنامه راه‌پیمایی همسر نظامی برای کسب‌وکار» راه‌اندازی کرده است. هدف این دوره تقویت فرصت‌های اقتصادی برای همسران نظامی است که با فرمان اجرایی ۱۴۱۰۰ کاخ سفید هماهنگ می‌شود، که بر تقویت پتانسیل اقتصادی برای همسران، مراقبان و بازماندگان نظامی و کهنه‌سال تمرکز دارد.

ایزابلا کاسیاس گوزمن، مدیر SBA، گفت: «خانواده‌های بایدن-هریس برای ایجاد فرصت‌های اقتصادی بیشتر برای دولت بایدن-هریس تلاش کنند.» او تاکید کرد که SBA متعهد به سرمایه گذاری در خانواده های کهنه سربازان و نظامیان است، مسیرهای کارآفرینی را ایجاد می کند تا اطمینان حاصل شود که آنها در رونق کسب و کار کوچک که شعله ور ایجاد شغل و نوآوری در سراسر کشور شده است، گنجانده شده است.

گوزمن بر آمادگی SBA برای ارائه برنامه های مناسب و منابع حمایتی جامع برای همسران نظامی تاکید کرد. “همسران نظامی آمریکا به کشور ما خدمت کرده‌اند، و SBA آماده است از آنها با برنامه‌های سفارشی‌سازی شده و منابع پشتیبانی لایه‌ای حمایت کند تا بتوانند رویاهای خود در مورد مالکیت کسب‌وکار را دنبال کنند.” tangle-3 medrectangle-3320 adtester-container adtester-container-320″ data-ez-name=”smallbiztrends_com-medrectangle-3″>Ezaw=”790s”> use Pathway to Business Program کلاس هایی را به صورت حضوری و مجازی در طول سال ارائه می دهد. SBA همسران نظامی با ایده های تجاری قوی یا کسانی را که به کارآفرینی فکر می کنند تشویق می کند که ثبت نام کنند. برنامه درسی برنامه برای تجهیز شرکت کنندگان به دانش و مهارت های لازم برای توسعه طرح های تجاری و ارزیابی مفاهیم کسب و کار طراحی شده است.

دفاتر منطقه SBA و شرکای منابع SBA این دوره ها را ارائه خواهند کرد که هدف آن توانمندسازی کارآفرینان همسر نظامی با فرصت های مشابه برای اعضای خدمات و کهنه سربازان است. اینها شامل مشاوره و آموزش، دسترسی به سرمایه، قرارداد فدرال، و کمک در بلایای طبیعی است.

تیموتی گرین، معاون سرپرست دفتر توسعه تجارت کهنه‌سربازان، گفت: «این دوره مشابه دوره‌های Boots to Business و Boots to Business Reboot SBA طراحی شده است.» وی افزود که برنامه جدید تجربیات منحصر به فرد همسران نظامی را در نظر می گیرد و به آنها یک برنامه درسی اختصاصی، گروه همسالان و یک برنامه برنامه ریزی شده ارائه می دهد.

گرین تاکید کرد که در حالی که همسران نظامی همیشه تشویق می شدند در این برنامه ها شرکت کنند، ابتکار جدید رویکرد شخصی تری را برای آنها فراهم می کند. -medrectangle-4″/>

این دوره طیف گسترده ای از مفاهیم کسب و کار کارآفرینانه، از جمله تحقیقات بازار، اقتصاد، ملاحظات حقوقی، و امور مالی را پوشش می دهد. شرکت‌کنندگان در مورد منابع اضافی برای کمک به دسترسی به سرمایه راه‌اندازی، دریافت کمک‌های فنی و کسب فرصت‌های قرارداد مطلع خواهند شد.

برای همسران نظامی که علاقه‌مند به شروع یک سفر کارآفرینی هستند، فرصت ثبت‌نام در این کلاس حضوری یا مجازی در انتظار است. آن‌ها می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دوره با مرکز توسعه کسب‌وکار کهنه‌سربازان محلی یا دفتر منطقه SBA تماس بگیرند.

این برنامه ارائه‌شده توسط دولت بایدن هریس، شانس امیدوارکننده‌ای را برای همسران نظامی به ارمغان می‌آورد تا رویاهای کارآفرینی خود را دنبال کنند و از این طریق به شکوفایی بخش کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند و موجب رشد اقتصادی اخبار Google.

تصویر: Envato Elements


/span>
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی