عمومی

چگونه یک تجربه جعبه گشایی فراموش نشدنی برای خود ایجاد کنیم مشتریان

چگونه یک تجربه جعبه گشایی فراموش نشدنی برای خود ایجاد کنیم
مشتریان

«جعبه‌گشایی» را در YouTube جستجو کنید و حدود ۹۰ میلیون نتیجه دریافت خواهید کرد. جعبه‌گشایی یک چیز است، و این به نوبه خود، بسته‌بندی محصول دوم شما را تبدیل کرده است. بنابراین، مصرف کنندگان اکنون یک تجربه جعبه گشایی به یاد ماندنی را ارزشمند می دانند.

آیا به دنبال ارائه یک تجربه جعبه گشایی عالی برای محصولات خود هستید؟ اینفوگرافیک جدید ۲Flow با عنوان “چگونه یک تجربه به یاد ماندنی جعبه گشایی ایجاد کنیم” به نظر می رسد پاسخ دهد چگونه می‌توانید این کار را انجام دهید.

برای کسب‌وکارهای کوچک با تجارت آنلاین، این یک راه عالی برای متمایز کردن برند شما از جعبه‌های قهوه‌ای رنگارنگ برخی از خرده‌فروشان آنلاین غول‌پیکر است. این به این دلیل است که جعبه ای که برای مشتریان خود ارسال می کنید اولین نقطه تماس است. و اگر آن را به درستی انجام دهید، می تواند یک نقطه فروش قوی برای مشتریان مکرر باشد. در این مرحله، فراموش نکنید که در بسته بندی خود خلاق باشید.

svg%3E - چگونه یک تجربه جعبه گشایی فراموش نشدنی برای خود ایجاد کنیم
مشتریان

تجربه جعبه گشایی چیست؟

در رسانه های اجتماعی، جعبه گشایی عملی است برای ثبت فرآیند باز کردن یک محصول جدید. این فعالیت با هجوم ده‌ها میلیون بیننده به YouTube، اینستاگرام، محبوبیت بسیار زیادی به دست آورده است. و فیسبوک. این پلتفرم‌ها فقط مکان‌های سرگرمی نیستند، بلکه مراکزی برای اطلاعات محصول نیز هستند.

وقتی اینفلوئنسرها در طول ویدیوهای جعبه‌گشایی خود با بسته‌بندی استثنایی مواجه می‌شوند، اغلب آنها را برجسته می‌کنند. نقش بسزایی در رواج این گرایش دارد. فراتر از رسانه های اجتماعی، اینفوگرافیک بر نقش بسته بندی برند در افزایش ارزش مشتری و کسب و کار تاکید دارد.

<این فقط در مورد زیبایی شناسی نیست. این در مورد ایجاد یک تجربه به یاد ماندنی و قابل اشتراک است. برای خرده فروشان آنلاین، لحظه جعبه گشایی بسیار مهم است – این اولین نقطه تماس فیزیکی با مشتریان است و فراموش نشدنی آن می تواند به طور قابل توجهی بر درک و وفاداری مشتری تأثیر بگذارد.

تجارت الکترونیک و جعبه گشایی

در دنیای تجارت الکترونیک، انتظارات مصرف کنندگان در بالاترین حد خود قرار دارند. . دیده شدن گسترده ویدیوهای جعبه گشایی منجر به افزایش قدردانی از بسته بندی باکیفیت در بین مصرف کنندگان شده است.

با این حال، این موضوع از ارتباط جعبه قهوه ای استاندارد، مشخصه غول هایی مانند آمازون، کم نمی کند. این جعبه‌ها نشان‌دهنده انتظارات پایه در تجربه مصرف‌کننده هستند.

برای برندهایی که هدفشان برجسته شدن است، تجربه جعبه‌گشایی یک تمایز مهم است. تأثیر آن فراتر از افتتاح اولیه است و بازده سرمایه گذاری پایداری را به همراه دارد.

این بسته ها اغلب به بخشی از محیط مشتری تبدیل می شوند و به طور نامحسوس به تبلیغ برند ادامه می دهند. برای مثال، بسته‌بندی‌هایی که از لحاظ زیبایی‌شناختی دلپذیر یا منحصربه‌فرد هستند، ممکن است تغییر کاربری داده یا نمایش داده شوند، که به عنوان تأیید بصری ثابت برند عمل می‌کند.

بسته‌بندی با کیفیت برند

کیفیت بسته‌بندی محصول می‌تواند گویای خوبی باشد. در مورد برند پشت آن این اولین چیزی است که یک مشتری با آن تعامل می کند و زمینه را برای درک او از محصول محصور می کند. در حالت ایده آل، محصول داخل باید انتظارات تعیین شده توسط بسته بندی آن را برآورده کند یا از آن فراتر رود.

به علاوه، بسته بندی با کیفیت بالا به عنوان یک ابزار بازاریابی قوی عمل می کند. ارزش غیرمنتظره ای برای مشتریان می افزاید و تجربه کلی آنها را افزایش می دهد. با توجه به اینفوگرافیک ارجاع شده، ۵۲ درصد از مصرف کنندگان احتمال بیشتری برای خرید مجدد از یک خرده فروش آنلاین دارند که بسته بندی های ممتاز را ارائه می دهد.

این مثبت است. تجربه اغلب به ارجاعات دهان به دهان، به ویژه از طریق رسانه های اجتماعی ترجمه می شود. با توجه به اینکه از هر ۱۰ مصرف کننده ۴ نفر تصاویر تحویل خود را به صورت آنلاین به اشتراک می گذارند، تأثیر آن بر روی دید و شناسایی برند می تواند قابل توجه باشد.

برای ایجاد یک تجربه قابل توجه، با جعبه های مارک دار و مواد بسته بندی منحصر به فرد شروع می شود، که با یک مکمل تکمیل می شود. ارائه متفکرانه محصول.

به‌علاوه، شامل نمونه‌های رایگان محصولات دیگر، یا در صورت عدم امکان، تخفیف در خرید آتی یا یک کالای مکمل، می‌تواند تجربه را بیشتر کند. یادداشت شخصی به مشتری حس گرما و شخصی‌سازی می‌افزاید و تجربه کلی جعبه‌گشایی را بهبود می‌بخشد.

svg%3E - چگونه یک تجربه جعبه گشایی فراموش نشدنی برای خود ایجاد کنیم
مشتریان

عناصر کلیدی برای یک تجربه به یاد ماندنی جعبه گشایی

برای ایجاد یک تجربه فراموش نشدنی جعبه گشایی برای مشتریان خود، ترکیب این عناصر کلیدی را در نظر بگیرید:

  • جعبه های مارک دار: از بسته بندی سفارشی استفاده کنید که هویت برند شما را منعکس کند.
  • مواد بسته بندی منحصر به فرد: موادی را انتخاب کنید که از محصول متمایز و محافظت کنید.
  • ارائه محصول متفکرانه: اقلام را به شیوه ای جذاب و سازماندهی شده مرتب کنید.
  • نمونه ها یا تخفیف های رایگان: شامل نمونه هایی از محصولات یا کوپن های دیگر برای خریدهای بعدی .
  • لمس‌های شخصی‌شده: یادداشت‌ها یا پیام‌های سفارشی‌شده را برای بهبود ارتباط شخصی اضافه کنید.

همه اینها برای ایجاد داستانی که مشتریان شما به خاطر خواهند داشت، ترکیب می‌شوند. و ایجاد یک داستان یا گفتن داستان خود از طریق بسته‌بندی، راه مطمئنی برای به یاد ماندنی‌تر کردن آن است.

درک تفاوت‌های بین بسته‌بندی استاندارد و مارک‌دار می‌تواند به خرده‌فروشان آنلاین کمک کند تا تجربه جعبه‌گشایی مشتریان خود را افزایش دهند. این یک مقایسه سریع است:

< th class="column-1">جنبه

< /table>

svg%3E - چگونه یک تجربه جعبه گشایی فراموش نشدنی برای خود ایجاد کنیم
مشتریان

ایجاد یک داستان

دقیقاً با ارائه تجربه‌ای که مشتری‌تان هنگام جعبه‌گشایی تحویل می‌دهد، به یاد می‌آورید، چه می‌کنید؟ شما در حال خلق یک داستان هستید. نقل قول از جاناتان آیو، مدیر ارشد طراحی اپل، در اینفوگرافیک گویای همه چیز است.

آیو در ادامه می‌گوید: «من و استیو (جابز) زمان زیادی را صرف بسته‌بندی می‌کنیم… من عاشق آن هستم. فرآیند باز کردن بسته بندی چیزی شما یک آیین باز کردن بسته بندی را طراحی می کنید تا محصول احساس خاصی داشته باشد. بسته بندی می تواند تئاتر باشد. می‌تواند داستانی ایجاد کند.”

برای اطلاعات بیشتر به اینفوگرافیک زیر نگاهی بیندازید.

svg%3E - چگونه یک تجربه جعبه گشایی فراموش نشدنی برای خود ایجاد کنیم
مشتریان

تصویر: Depositphotos.com


بیشتر در: < a href="https://smallbiztrends.com/tag/customer-satisfaction" rel="tag">رضایت مشتری
بسته بندی استاندارد بسته بندی مارک
اثر اول عملکردی به یاد ماندنی
هویت برند حداقل قوی
درگیری با مشتری پایین بالا
تکرار خرید احتمال کمتر احتمال بیشتر
پتانسیل بازاریابی محدود گسترده
شخصی سازی نادر متداول
هزینه پایین بالاتر
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی