عمومی

کابینت های صنایع دستی برای فروش: با ما سازماندهی شده باشید انتخاب می کند

کابینت های صنایع دستی برای فروش: با ما سازماندهی شده باشید
انتخاب می کند

اگر چیزی را از طریق پیوندهای ما خریداری کنید، ممکن است ما از شرکای وابسته خود درآمد کسب کنیم. بیشتر بیاموزید.

کاردستی نیازمند خلاقیت، صبر و بسیاری از لوازم مفاهیم خیاطی، دانه‌های کوچک، مواد – فهرست بی‌پایانی از لوازم کاردستی وجود دارد که به راحتی گم می‌شوند یا به هم ریخته می‌شوند. این جایی است که کابینت‌های صنایع دستی وارد می‌شوند. با سبک متفاوت از چرخ دستی‌های کاربردی گرفته تا مبلمان تزئینی، کابینت‌های صنایع دستی می‌توانند به نگه داشتن لوازم شما در کنار هم، سازمان‌دهی شده و همه در یک مکان کمک کنند. برخی از کابینت‌های صنایع دستی، میز و انباری را با هم ترکیب می‌کنند و فضای بیشتری را برای کار به شما می‌دهند. این مقاله نحوه مرتب‌سازی تمام کابینت‌های صنایع دستی برای فروش آنلاین را مورد بحث قرار می‌دهد.

انتخاب میز کاردستی عالی برای کسب‌وکار یا محل کار شما

هنگام انتخاب یک میز کاردستی برای استفاده حرفه ای یا برای کسب و کار شما، بسیار مهم است که روی آن سرمایه گذاری کنید که نه تنها نیازهای فوری شما را برآورده کند، بلکه از جریان کاری شما در حین رشد و تغییر پشتیبانی کند. یک میز کاردستی به خوبی انتخاب شده می تواند تفاوت قابل توجهی در بهره وری، سازماندهی و کیفیت کلی کار شما ایجاد کند. این مواردی است که باید در نظر بگیرید:

  • فضا و اندازه: قوی> به فضای کاری موجود فکر کنید. باید به اندازه کافی جادار باشد تا مواد را پخش کند، اما همچنان به راحتی در منطقه تعیین شده شما قرار گیرد.
  • استحکام: برای کسانی که با صنایع دستی یا ابزارهای سنگین کار می کنند، داشتن یک ابزار ضروری است. میز محکم و پایدار یک میز ناپایدار می‌تواند منجر به کار ناهموار یا حتی تصادف شود.
  • گزینه‌های ذخیره‌سازی: داشتن فضای ذخیره‌سازی اضافی، مانند کشوها یا قفسه‌ها، می‌تواند بازی را تغییر دهد. این به سازماندهی لوازم کمک می کند و اطمینان می دهد که ابزارها در دسترس هستند.

ویژگی های ضروری برای میزهای صنایع دستی تجاری گرا:

  • ارتفاع قابل تنظیم: این امکان را برای یک موقعیت کاری راحت فراهم می کند، چه نشسته باشید یا ایستادن، در نتیجه خستگی را کاهش می‌دهد.
  • سطح با قابلیت تمیز کردن آسان: کاردستی می‌تواند کثیف باشد! سطحی که به راحتی تمیز می شود، طول عمر را تضمین می کند و ظاهر حرفه ای را حفظ می کند.
  • تحرک:اگر نیاز به جابجایی میز برای جلسات مشتری یا سازماندهی مجدد دارید، چرخ ها یا چرخ ها می توانند مفید باشند. فضای کاری.
  • پریزهای برق یکپارچه: برای کسانی که از ابزارهای الکترونیکی استفاده می کنند، پریزهای یکپارچه می توانند شلوغی را کاهش دهند و کارایی گردش کار را بهبود بخشند.

گزینه های کابینت صنایع دستی: انتخاب های برتر ما از آمازون

شما می توانید موارد زیادی پیدا کنید فروش آنلاین کابینت صنایع دستی ما برای شما کاوش کردیم و به ۱۰ بهترین گزینه که در آمازون پیدا کردیم رسیدیم. اینها از نظر اندازه و سبک متفاوت هستند، بنابراین چه به ترکیبی از میز/کابینت نیاز داشته باشید یا یک کابینت کوچکتر برای نگهداری اقلام کوچک، اگر به انتخاب های ما در زیر نگاه کنید، مطمئناً آنچه را که به دنبالش هستید پیدا خواهید کرد.

< هنگام ارزیابی کابینت‌های صنایع دستی برای صاحبان مشاغل کوچک و کارآفرینان، به‌ویژه آنهایی که در صنایع خلاق مانند صنایع دستی، خیاطی یا طراحی هستند، بسیار مهم است که طیف وسیعی از عوامل را در نظر بگیرید که به عملکرد و کارایی کمک می‌کنند. روش‌شناسی ما برای انتخاب بهترین کابینت‌های صنایع دستی مبتنی بر این معیارهای کلیدی است که هر کدام به دلیل اهمیت آن رتبه‌بندی شده‌اند تا اطمینان حاصل کنیم که توصیه‌های ما نیازهای متنوع خوانندگان ما را برآورده می‌کند.

  1. ظرفیت ذخیره سازی و سازمان (۹/۱۰ ): اولویت بالا به کابینت هایی با فضای کافی و ویژگی های سازماندهی هوشمند مانند قفسه ها، کشوها و محفظه های قابل تنظیم است. این کمک می کند تا لوازم مختلف صنایع دستی به طور مرتب و منظم و به راحتی در دسترس باشند.
  2. دوام و کیفیت مواد (۸/۱۰): مواد ساخت کابینت باید محکم و بادوام باشد تا در برابر آن مقاومت کند. استفاده منظم و وزن لوازم صنایع دستی. مواد با کیفیت مانند چوب جامد یا فلز سنگین ترجیح داده می شوند.
  3. اندازه و ردپای (۷/۱۰): اندازه کابینت صنایع دستی باید متناسب با فضای موجود باشد. طراحی های جمع و جور و صرفه جویی در فضا برای فضاهای کاری کوچکتر مهم هستند.
  4. طراحی و زیبایی شناسی (۶/۱۰): طراحی کابینت باید ظاهر کلی فضای کار را تکمیل کند. کابینت هایی با طراحی بصری دلپذیر می توانند محیط خلاقانه را تقویت کنند.
  5. تنوع و سازگاری (۷/۱۰): کابینت هایی که می توانند اهداف متعددی داشته باشند یا به راحتی برای انواع مختلف تطبیق داده شوند. صنایع دستی بسیار ارزشمند است. ویژگی‌هایی مانند تقسیم‌کننده‌های قابل جابجایی یا قفسه‌های قابل تنظیم به تطبیق‌پذیری کابینت می‌افزایند.
  6. سهولت در مونتاژ و نصب (۶/۱۰): کابینت‌هایی را که به راحتی جمع‌آوری و نصب می‌کنند، صرفه‌جویی در زمان و تلاش، نکته مهمی برای کارآفرینان پرمشغله است.
  7. تحرک و قابل حمل بودن (۵/۱۰): کابینت های چرخ دار یا آنهایی که به راحتی قابل جابجایی هستند برای تنظیم مجدد فضای کار یا برای کارهایی که نیاز به تحرک دارند.
  8. قیمت و کارایی هزینه (۷/۱۰): مقرون به صرفه بودن کلیدی است، اما باید با کیفیت و عملکرد متعادل باشد. ما به دنبال کابینت هایی هستیم که بهترین ارزش را برای پول ارائه می دهند.
  9. شهرت برند و پشتیبانی مشتری (۵/۱۰): یک برند معتبر اغلب کیفیت و قابلیت اطمینان را تضمین می کند. پشتیبانی خوب از مشتری نیز برای رسیدگی به هر گونه مشکل یا سؤال بسیار مهم است.
  10. بررسی ها و بازخوردهای کاربران (۴/۱۰): تجربیات و بررسی های دنیای واقعی می توانند بینش های ارزشمندی را در مورد کابینه ارائه دهند. عملکرد، دوام و عملی بودن در یک محیط کاردستی.

ما این معیارها را به شدت برای انتخاب کابینت‌های صنایع دستی به کار برده‌ایم که نه تنها سازماندهی و عملکرد یک فضای کاردستی را افزایش می‌دهند، بلکه خلاقیت و خلاقیت را نیز الهام می‌دهند. کارایی.

 

کابینت صنایع دستی چوبی Sauder

شرکت آمریکایی Sauder کابینت های ذخیره سازی زیبا و کاربردی مانند این گاری چوبی کاردستی را در چرخ ها. این کابینت علاوه بر فضای بزرگ روی میز، دارای یک برگه قطره ای نیز می باشد که برای فضای کاری بیشتر تا می شود. پشت درب رول باز دو سطل انبار و یک قفسه مخفی برای چرخ خیاطی قرار دارد. همچنین ۲ قفسه اضافی در پشت آن برای نگهداری بیشتر وجود دارد. ابعاد این کابینت ۲۱٫۱۳ × ۴۴٫۱۳ اینچ × ۸٫۶۹ اینچ است و از چوب بلوط با روکش گیلاس واشنگتن ساخته شده است.

کابینت صنایع دستی چوبی Sauder

خرید در آمازون

 

کابینت خیاطی و کاردستی SewingRite با میز تاشو

svg%3E - کابینت های صنایع دستی برای فروش: با ما سازماندهی شده باشید
انتخاب می کند

این واحد چند منظوره توسط SewingRite  قفسه‌های متعددی در اندازه‌های مختلف برای قرار دادن انواع لوازم کاردستی، به‌علاوه یک میز تاشو که می‌تواند یک چرخ خیاطی کوچک، یک لپ‌تاپ را در خود جای دهد یا به سادگی برای کارهای پروژه استفاده شود، ارائه می‌کند.

این کابینت از چوب مهندسی شده و فولاد آلیاژی ساخته شده است و روکشی به رنگ توس دارد. ابعاد آن ۱۱٫۷۵ “D x 24.5” W x 58.5 اینچ است.

کابینت خیاطی و کاردستی SewingRite با میز تاشو

خرید در آمازون

 

میز خیاطی تاشو و کابینت کاردستی بهترین محصولات انتخابی

svg%3E - کابینت های صنایع دستی برای فروش: با ما سازماندهی شده باشید
انتخاب می کند

این کابینت برای فاضلاب یا صنعتگرانی که فضا کم دارند، عالی است. این ترکیب کابینت/میز دارای یک نقطه مشخص برای نخ، سنجاق، قیچی و مواد در ۲ ردیف گیره، و همچنین ۲ سطل، ۱ قفسه داخلی بزرگ و یک فضای بزرگ روی میز است. و زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید به‌صورت میز کناری جمع می‌شود – راهی مناسب برای استفاده دوم از آن!

اندازه این مورد ۱۶ اینچ در ۲۳ اینچ W x 29.5 اینچ در حالت باز است و از چوب ام دی اف. دارای لولاهای فلزی، درب قفل مغناطیسی، و چرخ چرخ برای جابجایی آسان است.

میز ​​خیاطی تاشو و کابینت کاردستی محصولات بهترین انتخاب

خرید در آمازون

 

عسل می‌تواند کاردستی ۱۲ کشو را ذخیره کند

svg%3E - کابینت های صنایع دستی برای فروش: با ما سازماندهی شده باشید
انتخاب می کند

این کاردستی نورد کابینت ذخیره سازی به شما امکان می دهد پروژه خود را به هر جایی ببرید. دارای ۱۲ کشو در ۲ سایز مختلف برای نگهداری انواع مواد و لوازم و همچنین یک میز محکم برای کار. این یک قاب کرومی با چرخ ها و کشوهای نیمه شفاف دارد. ابعاد کل ۲۵٫۳ اینچ L x 15.2 اینچ W x 32.1 اینچ است.

عسل می تواند ذخیره سازی ۱۲ کشوی نورد را انجام دهد

خرید در آمازون

 

Sew Ready Craft Storage Armoire

svg%3E - کابینت های صنایع دستی برای فروش: با ما سازماندهی شده باشید
انتخاب می کند

این کابینت عمودی به سبک Sew Ready دارای یک میز تاشو و تعداد زیادی قفسه است. پایه تاب دار دارای یک کاستور روی آن است که میز تاشو را پشتیبانی می کند. ابعاد این کابینت ۱۲ × ۲۴٫۵ اینچ × ۵۸٫۵ اینچ است و از PVC، فلز و پلاستیک ساخته شده است.

دوخت آرماتور ذخیره سازی آماده صنایع دستی

خرید در آمازون

 

کابینت خیاطی و لحاف کانگورو باندیکوت

svg%3E - کابینت های صنایع دستی برای فروش: با ما سازماندهی شده باشید
انتخاب می کند

نکته برجسته این کابینت بالابر خیاطی هیدرولیک ۳ حالته برای دوخت بازوی آزاد و تخت تخت است. همچنین دارای یک واحد قفسه‌بندی دوتایی، ۱۰ نگهدارنده قرقره نخی در هر در، و چندین محفظه دیگر است.

در صورت بسته شدن، می‌توانید این کابینت صنایع دستی را خارج از محل نگهداری کنید، یا از آن به عنوان یک مبلمان استفاده کنید. زیرا طراحی آن به آن اجازه می دهد تا درست با دکوراسیون ترکیب شود. این از چوب مهندسی شده با روکش چوب ساج ساخته شده است و ابعاد آن ۱۷٫۳۸ اینچ x 30.38 اینچ x 30.88 اینچ است.

کابینت دوخت و لحاف کانگورو باندیکوت

در آمازون بخرید

 

میز کاردستی خیاطی تاشو VIVOHOME

svg%3E - کابینت های صنایع دستی برای فروش: با ما سازماندهی شده باشید
انتخاب می کند

برای یک گزینه تاشو دیگر، این کابینت ذخیره سازی صنایع دستی VIVOHOME را بررسی کنید. هنگامی که آن را گسترش دهید، ابعاد آن ۴۶ “x16″ x 31 اینچ است و می توان آن را تا ۲۳ x 16″x31 تا کرد.” از ویژگی های آن می توان به چرخ های قابل چرخش قفل، ۳ سطل مخفی و ۱ قفسه در کابینت تاشو برای نگهداری اشاره کرد. این کابینت از تخته خرده چوب، فلز آلیاژی و پلاستیک ساخته شده است.

VIVOHOME Folding

خرید در آمازون

 

HYGGEHAUS Craft Organizer & Storage Cabinet

svg%3E - کابینت های صنایع دستی برای فروش: با ما سازماندهی شده باشید
انتخاب می کند

این گزینه کوچکتر برای حفظ کاردستی کوچک شما طراحی شده است. لوازم سازماندهی شده و همه در یک مکان. دارای ۲۴ کشو با اندازه‌های مختلف برای قرار دادن نوار اندازه‌گیری، مهره‌ها، قیچی، سوزن‌ها و موارد دیگر. Hyggehaus نوید ساخت عالی و بادوام را می دهد و محصولات خود را با ضمانت ۵ ساله پشتیبانی می کند. این سازمان‌دهنده چوبی ۴ اینچ × ۱۲٫۵ اینچ × ۱۴٫۵ اینچ است و به اندازه‌ای جذاب است که در معرض نمایش قرار گیرد.

سازماندهی و کابینت نگهداری صنایع دستی HYGGEHAUS

خرید در آمازون

کابینت ذخیره سازی صنایع دستی قابل رویت ۴۴ کشوی IRIS USA

svg%3E - کابینت های صنایع دستی برای فروش: با ما سازماندهی شده باشید
انتخاب می کند

این پلاستیک کابینت صنایع دستی بیشتر مفید است تا تزئینی، اما مطمئناً به هدف خود عمل می کند. دارای ۴۴ کشو – ۱۲ بزرگ و ۳۲ کشو – برای نگه داشتن وسایل کوچکتر شما در کنار هم و به گونه ای ساخته شده است که در صورت نیاز با سایر کابینت های صنایع دستی IRIS USA قابل انباشته شدن باشد. این از ۱۰۰٪ مواد پلاستیکی بازیافتی ساخته شده است و ابعاد آن ۷ اینچ × ۱۹٫۵ اینچ × ۱۵٫۵ اینچ است.

کابینت ذخیره سازی صنایع دستی ۴۴ کشودار ۴۴ کشو

خرید در آمازون

کابینت سازمان دهنده خیاطی و کاردستی دینگو کانگورو

svg%3E - کابینت های صنایع دستی برای فروش: با ما سازماندهی شده باشید
انتخاب می کند

آخرین اما قطعاً یکی دیگر از کابینت های Arrow در لیست ما کم اهمیت نیست. این کابینت بزرگ وقتی تا انتها باز می شود، ابعاد ۴۶ اینچ x 40.5 اینچ در ۳۴٫۵ اینچ دارد و می توان آن را تا ۴۶ اینچ × ۲۱ اینچ × ۳۵ اینچ تا کرد. دارای ۷ کشوی کوچک، ۱ کشوی متوسط ​​و ۱ کشوی بزرگ، به علاوه یک برگ تاشو برای فضای کاری بیشتر.

خرید در آمازون

= “ezoic-pub-ad-placeholder-671” class = “ezoic-adpicker-ad”/>

شما همچنین ممکن است دوست داشته باشید:

صرفه جویی در هزینه های حمل و نقل برای خرید آمازون خود. به علاوه ، هزاران عنوان از آمازون لذت ببرید کتابخانه ویدیویی با عضویت نخست آمازون. بیشتر بدانید و برای یک آزمایش رایگان ثبت نام کنید امروز . تصویر: آمازون


بیشتر در: موارد ضروری کسب و کار کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی