خبر

تقویم رومیزی و مزایای استفاده از آن

تقویم رومیزی و مزایای استفاده از آن

بازار: تقویم‌ها آیتم‌های مهمی در زندگی ما هستند، چه بخواهیم فقط تاریخ را ببینیم و یا، یک برنامه با زمان بندی مشخص ترتیب دهیم. بنابراین، اهمیت استفاده از این محصول را نمی‌توان نادیده گرفت. اگرچه امروزه دسترسی به تقویم‌های آنلاین کار سختی نیست اما، یک تقویم کاغذی مناسب همچنان بهترین ابزار برای سازماندهی و رعایت تاریخ در اجرای برنامه‌های شماست. علاوه بر این، مزایای استفاده از تقویم رومیزی برای شرکت‌ها، این محصول را به یک استراتژی تبلیغاتی در کسب و کارها تبدیل کرده است. در نتیجه، بسیاری از شرکت‌ها برای داشتن تعامل با کارمندان و مشتریان خود، از تقویم‌های رومیزی به عنوان هدیه تبلیغاتی بهره می‌برند. اما مزایای استفاده از تقویم رومیزی برای مصرف کنندگان نیز کم نیست و به همین‌جا ختم نمی‌شود. در ادامه برخی دیگر از دلایل اهمیت استفاده از تقویم را عنوان خواهیم کرد.

نیاز به سفارش و خرید تقویم خصوصا در ماه‌های پایانی سال، در میان کسب و کارها و مجموعه‌های مختلف بیش از پیش احساس می‌شود. محصولی که قرار است یک سال در تعامل مستقیم با کارمندان و مخاطبین شما باشد. بنابراین این محصول را می‌توان یکی از نمونه کالاهایی دانست که نقش پر رنگی، در تبلیغ برند و یادآوری کسب و کار شما دارد.

استفاده از تقویم رومیزی جدا از یادآوری تاریخ، یک عنصرتزئینی است

تقویم علاوه بر کاربری، به عنوان عنصری تزیینی نیز قابل استفاده است. تقویم‌ها می‌توانند به عنوان یک شی زیبا بر روی میز در خانه یا دفتر شما و مخاطبینتان باشند. یک تقویم رومیزی زیبا و خلاقانه نه تنها می‌تواند حاوی محتوای بازاریابی، به طوری که نام تجاری و کسب و کار شما دیده شود، باشد؛ بلکه برای تزیین میز کار شما نیز مورد استفاده قرار گیرد. برای به دست آوردن همه این‌ها، طراحی تقویم رومیزی جذاب، بسیار تعیین کننده است. بنابراین استفاده از تقویم رومیزی خلاقانه و کاربردی به شما کمک می‌کند که برای معرفی برند خود، با یک تیر دو نشان بزنید.

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - تقویم رومیزی و مزایای استفاده از آن

  • برنامه ریزی آسان

گاهی اوقات برای اینکه ببینید امکان شرکت در یک سمینار، سفر، دورهمی خانوادگی و یا … را دارید به راحتی می‌توانید با ورق زدن تقویم و هایلایت کردن، زمان‌هایی که وقت آزاد دارید را بیابید. استفاده از تقویم روی میز قطعا آسان‌تر از چک کردن تاریخ در تقویم گوشی و یا در اینترنت است. این محصول نیازی به باتری و قطعات اضافی ندارد. سایزهای متنوعی داشته و غالبا سطح وسیعی از سلایق را پوشش می‌دهد. با استفاده از یک تقویم رومیزی یا تقویم دیواری، به راحتی می‌توانید به ماه مورد نظر دسترسی داشته و آن را بررسی کنید. به طور مثال، اگر با تلفن همراه خود صحبت می‌کنید و از شما خواسته می‌شود که در یک جلسه یا مهمانی شرکت کنید، نگاهی سریع به تقویمتان آسان‌تر از باز کردن برنامه تقویم در تلفنتان است.

  • پیگیری تاریخها و مهلت‌ها آسان‌تر است

وقتی می‌توانید همه تاریخ‌ها را در یک صفحه ببینید، پیگیری ددلاین‌ها یا قرارهای کاری آسان‌تر است. تقویم رومیزی به شما این فضا را می‌دهد تا بهتر برنامه‌ریزی کنید و فعالیت‌ها یا تعهداتتان را انجام دهید. با داشتن یک یادآوری بصری از وظایف و ضرب الاجل‌های خود، کمتر احتمال دارد جلسات یا تکالیف مهم را فراموش کنید، و در نتیجه میزان بهره‌وری و کارایی شما افزایش می‌یابد.

  • ارتباط مغز و دست

از نظر علمی ثابت شده است که یادداشت کردن چیزها از نظر فیزیکی، برخلاف تایپ کردن، حافظه شما را تقویت می‌کند و باعث می‌شود تا تاریخ‌های مهم مانند، بازی‌های فوتبال ، تولدها و مناسبت ها را خیلی کمتر فراموش کنید!

  • از خستگی دیجیتال اجتناب می‌کنید

گاهی اوقات خوب است که مجبور نباشید به تلفن، تبلت یا رایانه نگاه کنید. تصور کنید که گوشی همراه را برداشتید تا چیزی را در تقویم ببینید و یا هایلایت کنید، اما با پیام متنی، اعلان فیس بوک یا یک برنامه خرید که به شما پیشنهاد خرید کالایی را می‌دهد، مواجه می‌شوید. بعضا این پیام‌ها، تمرکز را کاهش داده و شما را از هدف اصلیتان دور می‌کند. یک تقویم رومیزی یا تقویم دیواری به شما کمک می‌کند از خستگی و حواس پرتی دنیای دیجیتال جلوگیری کنید.

171293 - تقویم رومیزی و مزایای استفاده از آن

  • می‌توانید تقویم خود را شخصی سازی کنید

سخت است که فضای یک تقویم دیجیتال را متناسب با سلیقه خود، شخصی سازی کنید و زیبایی آن را افزایش دهید. نهایتا با استفاده از طیف‌های رنگی و یا یک ایموجی بتوانید تغییراتی ایجاد کنید. اما در یک تقویم رومیزی یا تقویم دیواری، اعمال کردن سلیقه و تزیین برای القای حسی بهتر، بسیار آسان‌تر است. خصوصا اگر دارای یک کسب و کار باشید و بخواهید از تقویم رومیزی به عنوان یک هدیه تبلیغاتی سازمانی استفاده کنید، این امکان برای شما وجود دارد تا با توجه به برند و حوزه کاری که دارید، بهترین شکل از یک تقویم رومیزی را سفارش دهید.

  • مقرون به صرفه است

به نظر می‌رسد تقویم‌های رومیزی سفارشی هدیه‌ای گران قیمت هستند. اما در واقع، آن‌ها می‌توانند محصولات تبلیغاتی مقرون به صرفه و در عین حال خلاقانه باشند؛ تقویم‌های رومیزی سفارشی، برای سازماندهی و منظم نگه داشتن کارکنان و یا حتی مشتریان شما مفید هستند. این محصول را می‌توان متناسب با بودجه شما سفارشی کرد، و با سفارشات انبوه، می‌توانید در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید و در عین حال ابزار مفیدی را برای همه مخاطبان خود فراهم کنید. با این حال بهتر است موازی با انتقال پیام کسب و کار خود، حتما به شکل ظاهری و خلاقیت تقویم‌ها نیز اهمیت بدهید، زیبای تقویم‌ها بر میزان رقبت استفاده از آن‌ها نیز تاثیر فراوان می‌گذارد. نکته‌ای که در گروه خلاقیت دیدینو به آن توجه بسیاری شده است و این گروه همواره در تلاش بوده است تا تقویم‌های رومیزی و دیواری خلاقانه را به مخاطبین خود عرضه کند. از تقویم‌های رومیزی دیدینو می‌توانید نه فقط برای یک سال، حتی بعضا برای چندین سال، استفاده کنید.

تقویم رومیزی ۱۴۰۳

در میان دنیای گسترده انواع تقویم‌های رومیزی موجود در بازار، گروه خلاقیت دیدینو، توانسته است هر ساله با تولید تقویم‌های رومیزی خلاقانه و کاربردی جایگاه مناسبی در میان علاقمندان و مخاطبین این محصول تبلیغاتی پیدا کند. تقویم‌های رومیزی ۱۴۰۳، دارای پایه‌هایی ماندگار بوده که به شما این امکان را می‌دهد تا در سال‌های آتی نیز با شارژ مجدد تقویم مقوایی، از آن‌ها استفاده کرده و اینگونه هدیه کاربردی و همیشگی بر روی میز مخاطبین خود داشته باشید. تقویم‌های رومیزی دیدینو با صرف زمان و هزینه بسیار توسط طراحانی خلاق، طراحی و به مرحله تولید رسیده است. ماندگاری و منحصر به فرد بودن، از ویژگی‌های این تقویم‌ها بوده که هر ساله نظر بسیاری از مخاطبین را به خود جلب می‌کند.

سخن پایانی

در دنیای پر سرعت این روزها که همه چیز غالبا به صورت آنلاین و از طریق اینترنت انجام می‌شود، یک تقویم رومیزی خلاقانه می‌تواند ارتباط شما با دنیای واقعی را حفظ کرده و حس بهتری را به شما منتقل کند. حتی اگر این حس به کوتاهی لحظه‌ای باشد که برای چک کردن برنامه روزانه و یا حتی ماهانه خود، به آن نگاهی بیاندازید. در سال‌های اخیر انواع تقویم‌های رومیزی خلاقانه توسط تولید کنندگان محصولات تبلیغاتی، طراحی و تولید شده‌اند که تمامی سلیقه‌ها را به خوبی پوشش می‌دهند و نیاز شما را برطرف می‌کنند. پس این بار اگر قصد سفارش یک محصول تبلیغاتی به صرفه و به یاد ماندنی را داشتید، تقویم رومیزی می‌تواند انتخاب خوبی باشد.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی