عمومی

50 ایده کسب و کار در فضای باز که دمدمی مزاج هستند سودآور

۵۰ ایده کسب و کار در فضای باز که دمدمی مزاج هستند
سودآور

برای راه اندازی یک کسب و کار موفق، نیازی نیست تمام روز را در یک دفتر کار کنید. در واقع، بسیاری از ایده‌های کسب و کار در فضای باز وجود دارد که می‌تواند به شما در ایجاد یک شغل موفق در عین لذت بردن از طبیعت کمک کند. در اینجا چند گزینه برای بررسی وجود دارد.

کسب و کار در فضای باز چیست؟

یک کسب و کار در فضای باز شامل انواع عملیاتی است که عمدتاً یا تا حدی در محیط های بیرونی انجام می شود. ماهیت این مشاغل اغلب بر جذابیت فضای باز سرمایه گذاری می کند، خواه برای اوقات فراغت، ماجراجویی یا اهداف عملی. در اینجا برخی از جنبه های کلیدی آمده است:

  • عملیات اولیه در فضای باز: این مشاغل عمدتاً در فضای باز انجام می شوند. -محیط های هوایی به عنوان مثال می توان به خدمات ورزش ماجراجویی، برنامه ریزی رویداد در فضای باز، محوطه سازی و کشاورزی اشاره کرد. این سرمایه‌گذاری‌ها از محیط طبیعی به‌عنوان منبعی اساسی برای عملیات خود استفاده می‌کنند.
  • ترکیب فضای داخلی و خارجی:بعضی از کسب‌وکارهای خارج از منزل به ترکیبی از فعالیت‌های خارج از منزل و کارهای داخلی نیاز دارند. به عنوان مثال، یک شرکت تور ممکن است تورهایی را در خارج از منزل انجام دهد اما رزروها و بازاریابی را از یک دفتر انجام دهد. به طور مشابه، یک سرویس باغبانی ممکن است کار فیزیکی را در باغ ها انجام دهد، اما برنامه ریزی و ارتباط با مشتری را در داخل خانه انجام دهد.
  • انطباق پذیری فصلی: بسیاری از مشاغل در فضای باز فصلی هستند و در شرایط آب و هوایی خاص رونق می گیرند. به عنوان مثال، خدمات اجاره اسکی در طول زمستان مورد تقاضا است، در حالی که خدمات اجاره تجهیزات ساحلی در تابستان شاهد تجارت بیشتری است.
  • خدمات مبتنی بر طبیعت: این مشاغل بر روی ارائه خدماتی که مستقیماً با طبیعت و تجربیات خارج از منزل مرتبط است، مانند دوره های عکاسی حیات وحش، تورهای تماشای پرندگان، یا کلاس های یوگا در فضای باز.
  • فروش و اجاره محصول: اغلب مشاغل در فضای باز شامل فروش یا اجاره تجهیزات مربوط به فعالیت های خارج از منزل، مانند وسایل کمپینگ، تجهیزات پیاده روی، یا تجهیزات ورزش های آبی می شود.
  • تمرکز سازگار با محیط زیست و پایدار: روند رو به رشدی وجود دارد مشاغل در فضای باز که نه تنها در طبیعت فعالیت می کنند، بلکه پایداری زیست محیطی را نیز ارتقا می دهند. اینها ممکن است شامل تورهای زیست محیطی، کارگاه های متمرکز بر حفاظت از محیط زیست، یا کشاورزی ارگانیک باشد.
  • بهداشت و تندرستی گرا: > بسیاری از مشاغل در فضای باز با سلامت و تندرستی هماهنگ هستند و فعالیت هایی مانند کمپ های ورزشی تناسب اندام، جلسات مدیتیشن در فضای باز یا پیاده روی درمانی در طبیعت را ارائه می دهند.
  • عملیات مبتنی بر رویداد: این شامل مشاغلی می شود که در اطراف رویدادهای خارج از منزل، مانند مکان‌های عروسی در محیط‌های طبیعی، سازمان‌دهی کنسرت در فضای باز، یا فروشندگان مواد غذایی برای جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها فعالیت کنید.

در همین راستا، در اینجا کلمه‌ای از UpFlip درباره یک تجارت پرسود است که ترکیبی از کمی کسب و کار داخلی با فضای باز:

چرا باید کسب و کار خود را در فضای باز راه اندازی کنید؟

اگر به فکر راه اندازی کسب و کاری در سال ۲۰۲۳ هستید، در اینجا چند دلیل برای بررسی ایده های کسب و کار در فضای باز در زیر آورده شده است:

  • لذت بردن از زمان در طبیعت: بسیاری از مردم از گذراندن وقت در فضای باز لذت می برند. و طبیعت می تواند برای سلامت جسمی و روحی شما مفید باشد.
  • در هزینه صرفه جویی کنید: بدون ساختمان اختصاصی، ممکن است شروع کسب و کار شما هزینه کمتری داشته باشد.
  • انعطاف پذیری موقعیت مکانی به دست آورید: بسیاری از ایده های کسب و کار در فضای باز نیز می توانند باشند. از مکان‌های مختلف اجرا کنید. بنابراین می‌توانید سفر کنید یا انتخاب کنید کجا عملیات خود را اجرا کنید.
  • به صنایع محبوب بچسبید: ایده‌های کسب‌وکار در فضای باز بسیاری وجود دارند که بخشی از صنایع رو به رشد محبوب هستند، مانند سلامتی و مسافرت.
  • از بین انواع مختلف کسب و کار انتخاب کنید:انواع کسب و کارهای زیادی وجود دارد که می توان آنها را عمدتاً در فضاهای بیرونی اداره کرد. بنابراین می‌توانید مواردی را انتخاب کنید که بیشتر با علایق شما مرتبط هستند و آن‌هایی را که در مورد آن‌ها اطلاعات خوبی دارید

svg%3E - 50 ایده کسب و کار در فضای باز که دمدمی مزاج هستند
سودآور

بهترین کسب و کار در فضای باز برای شروع چیست؟

ایده های کسب و کار زیادی در فضای باز وجود دارد که با علایق و مجموعه مهارت های مختلف مطابقت دارد. اگر به دنبال راه اندازی یک کسب و کار پرسود هستید که می تواند تقریباً در هر بازاری کار کند، گزینه هایی مانند خدمات محوطه سازی یا تمیز کردن فضای باز را در نظر بگیرید.

چگونه بهترین ایده های کسب و کار در فضای باز را انتخاب کردیم

وقتی ما به دنبال ایده‌های برتر کسب‌وکار در فضای باز بودیم تا به شما، صاحبان کسب‌وکارهای کوچک و کارآفرینان توصیه کنیم، ما فقط تصادفی انتخاب نکردیم. در اینجا نحوه اطمینان از برنده بودن هر ایده آورده شده است:

  1. تقاضای بازار (مقیاس: بسیار مهم): بررسی می‌کنیم که آیا واقعاً نیاز یا تمایلی برای کسب‌وکار در بازار وجود دارد یا خیر. تقاضای بالا به معنای مشتریان بالقوه بیشتر است.
  2. سرمایه گذاری اولیه (مقیاس: مهم): برخی از ایده ها برای شروع به پول بیشتری نسبت به دیگران نیاز دارند. ما در نظر می‌گیریم که چقدر باید از قبل سرمایه‌گذاری کنید.
  3. پتانسیل سودآوری (مقیاس: بسیار مهم): ما به میزان درآمد کسب‌وکار نگاه می‌کنیم. یک ایده عالی باید پتانسیل کسب سود خوب را داشته باشد.
  4. مهارت ها و تخصص مورد نیاز (مقیاس: مهم): برخی از کسب و کارها به مهارت یا دانش خاصی نیاز دارند. ما به چیزهایی فکر می کنیم که برای موفقیت باید بدانید.
  5. فصلی (مقیاس: نسبتاً مهم): بسیاری از مشاغل در فضای باز فصلی هستند. ما نحوه عملکرد کسب و کار در طول سال را در نظر می گیریم.
  6. پایداری و سازگاری با محیط زیست (مقیاس: نسبتاً مهم): ما برای کسب و کارهایی که برای کره زمین مفید هستند ارزش قائل هستیم. ایده‌های سازگار با محیط زیست نیز می‌توانند مشتریان بیشتری را جذب کنند.
  7. وابستگی به مکان (مقیاس: مهم): برخی از کسب‌وکارهای بیرونی در مکان‌های خاص بهتر عمل می‌کنند. ما به چگونگی تأثیر مکان بر موفقیت نگاه می‌کنیم.
  8. مقیاس‌پذیری (مقیاس: نسبتاً مهم): در نظر می‌گیریم که آیا کسب‌وکار می‌تواند در طول زمان رشد کند یا خیر. توانایی گسترش، کلید موفقیت بلندمدت است.
  9. تعادل بین کار و زندگی (مقیاس: نسبتاً مهم): ما به این فکر می‌کنیم که چگونه کسب‌وکار در زندگی شما قرار می‌گیرد. یک ایده خوب نباید به این معنا باشد که همیشه کار کنید.
  10. شرایط قانونی و مقرراتی (مقیاس: مهم): ما بررسی می کنیم که چه قوانین یا قوانینی ممکن است بر کسب و کار تأثیر بگذارد. مهم است که بدانید وارد چه چیزی می شوید.

بهترین ایده ها برای کسب و کارهای خارج از منزل

اگر می خواهید کسب و کار خود را راه اندازی کنید اما نمی خواهید به زنجیر کشیده شوید یک میز، ایده های تجاری سودآور زیادی وجود دارد که می توانید آنها را عمدتاً در خارج از خانه اجرا کنید. در اینجا برخی از بهترین ایده‌های کسب و کار در فضای باز برای شما در سال ۲۰۲۳ وجود دارد.

۱٫ تجارت باغبانی و محوطه سازی

خدمات محوطه سازی می تواند یک فرصت تجاری بسیار سودآور باشد که خدمات مختلفی را به مشتریان بالقوه ارائه می دهد. شما ممکن است عمدتاً روی چمن زنی و نگهداری تمرکز کنید، یا می توانید باغبانی یا تعمیرات اساسی محوطه سازی انجام دهید.

۲٫ محل کمپ

کمپ‌ها فضایی را برای اجاره اردونشینان در کنار فعالیت‌های مختلف در فضای باز مانند پیاده‌روی، قایق‌سواری، و آتش‌سوزی ارائه می‌دهند. این نوع کسب‌وکار ممکن است به فضای قابل توجهی نیاز داشته باشد، اما در صنعت فضای باز یک پایه اصلی است.

۳٫ زمین گلف

یک زمین گلف می تواند یک سرمایه گذاری سودآور برای کسانی باشد که قادر به صرف زمان و سرمایه گذاری برای طراحی زمین هستند. از طریق زمان‌های سه‌راهی، اجاره تجهیزات، و رویدادهای ویژه درآمد کسب کنید.

۴٫ کمپ تابستانی

با کمی فضا و فعالیت‌های سرگرم‌کننده در فضای باز برای بچه‌ها، می‌توانید کمپ تابستانی عالی را شروع کنید که کمپینگ‌ها سال به سال به آن باز خواهند گشت.

۵٫ کارواش سیار

خدمات شستشوی سیار خودرو را به رانندگان محلی که در آنجا به مکان آن‌ها سفر می‌کنید برای ارائه شستشوی خودرو و جزئیات ارائه دهید.

۶٫ راهنمای کسب و کار راهنمای تور

اگر در منطقه ای هستید که مورد علاقه گردشگران است و می خواهید ایده های تجاری سفر، خدمات راهنمای تور خود را راه اندازی کنید که در آن به بازدیدکنندگان اطراف نشان می دهید یا اطلاعاتی را از یک کیوسک سیار ارائه می دهید.

۷٫ راه رفتن سگ

پیاده روی سگ تقریباً در هر بازاری یک سرویس مورد تقاضا است. و برای شروع تقریباً به هیچ چیز نیاز ندارید. فقط تابلوها را پست کنید یا به صورت آنلاین با صاحبان حیوانات خانگی محلی ارتباط برقرار کنید.

۸٫ راهنمای مسیر

پیشنهاد نشان دادن افراد محلی یا بازدیدکنندگان در سفرهای پیاده‌گردی خود. تورهای پیاده‌روی در مسیرهای محلی ارائه دهید یا نقشه‌ها و منابع دیگر را ارائه دهید.

۹٫ مارینا

اگر کمی فضای روی آب دارید، اسکله ای را پیشنهاد دهید که صاحبان قایق می توانند فضایی را برای نگهداری قایق های خود یا راه اندازی آنها اجاره کنند. داخل آب.

svg%3E - 50 ایده کسب و کار در فضای باز که دمدمی مزاج هستند
سودآور

۱۰٫ کلاس های اسکی

کسانی که در مقاصد زمستانی هستند می توانند با ارائه کلاس های اسکی با مشارکت پیست های اسکی یا سازمان های محلی که در تفریحات در فضای باز تخصص دارند، درآمد کسب کنند.< /p>

۱۱٫ اجاره تجهیزات فضای باز

تجهیزاتی را به افراد محلی یا بازدیدکنندگان اجاره دهید که می توانند برای فعالیت ها یا پروژه های خارج از منزل از آنها استفاده کنند. این ممکن است شامل کایاک و کانو برای کسانی باشد که در آب هستند یا تجهیزات ویژه محوطه سازی برای کسانی که در جوامع مسکونی هستند.

۱۲٫ پارک ورزشی ماجراجویی

فضایی را ارائه دهید که افراد می توانند برای لذت بردن از ورزش های ماجراجویی در فضای باز مختلف مانند صخره نوردی یا زیپ لاین بیایند.

<۱۳٫ عکاس منظره

عکاسان می توانند با عکاسی از مشتریان در فضای باز درآمد کسب کنند یا به سادگی از مناظر زیبا عکس بگیرند و آن عکس ها را به صورت آنلاین بفروشند.

۱۴٫ طراح منظر

کسانی که دانش گسترده ای از طراحی دارند می توانند به صاحبان خانه و کسب و کار کمک کنند تا طرح های طراحی منظر سفارشی برای به حداکثر رساندن فضاهای بیرونی خود ایجاد کنند.

۱۵٫ پایه بستنی

اگر به دنبال ایده های کلاسیک برای کسب و کار در شهرهای کوچک هستید، یک پایه بستنی راه اندازی کنید که از یک گاری کوچک به مشتریان خدمات ارائه می دهد. یا پنجره.

۱۶٫ فروشنده بازار کشاورزان

اگر غذا می کارید یا کالاهای مصرفی کوچک تولید می کنید، با سازمان های محلی تماس بگیرید تا بازار کشاورزان را راه اندازی کنید که در آن می توانید محصولات خود را از آن بفروشید. یک پایه در فضای باز.

۱۷٫ قایق‌های اجاره‌ای

کسانی که در صنعت قایق‌رانی فعالیت می‌کنند می‌توانند کشتی‌ها را به قایقرانان دارای مجوز اجاره کنند یا کرایه قایق را پیشنهاد دهند، جایی که مردم می‌توانند هزینه یک قایق را بپردازند، کاپیتان ، و خدمه برای یک دوره معین. بسیاری از مردم همچنین برای رویدادهای خاص قایق کرایه می کنند.

۱۸٫ خدمات آموزش سگ

اگر عاشق کار با حیوانات هستید، یک مرکز آموزشی کوچک در فضای باز راه اندازی کنید که در آن با سگ ها با حقه و اطاعت کار می کنید.

svg%3E - 50 ایده کسب و کار در فضای باز که دمدمی مزاج هستند
سودآور

۱۹٫ محل برگزاری رویدادهای خارج از منزل

یک فضای بیرونی را برای استفاده برای رویدادهایی مانند عروسی، کارناوال، یا جشنواره اختصاص دهید.

۲۰٫ خدمات اجاره حیوانات

حیوانات را برای رویدادها، نوازش باغ وحش، اسب سواری، یا مناسبت های مختلف اجاره کنید.

۲۱٫ خدمات درختی

اگر بیشتر به دنبال ایده های تجاری آفلاین که نیاز به زمان زیادی در فضای باز دارند، راه اندازی یک سرویس درختی را در نظر بگیرید. شما می توانید به صاحبان زمین در کاشت درختان، مراقبت از درختان بالغ و حتی حذف درختان بیمار از دارایی آنها کمک کنید.

۲۲٫ نهالستان گیاهی

گیاهان را پرورش دهید یا آنها را از ارائه دهندگان محلی تهیه کنید و سپس یک نهالستان یا گلخانه کوچک راه اندازی کنید تا مصرف کنندگان بتوانند آنها را خریداری کنند.

۲۳٫ مزرعه تولید کنید

اگر فضای قابل توجهی در فضای باز دارید، به محصولاتی نگاه کنید که در آب و هوای شما به خوبی رشد می کنند و مزرعه خود را راه اندازی کنید. محصولات ارگانیک به ویژه در دهه گذشته مورد تقاضا بوده است. و می توانید محصولات را به عمده فروشان بفروشید یا غرفه مزرعه خود را برای فروش مستقیم به مصرف کنندگان باز کنید.

۲۴٫ اصطبل اسب

اگر کار با حیوانات را ترجیح می دهید، یک اصطبل اسب راه اندازی کنید که سوارکاران بتوانند فضا را اجاره کنند یا یاد بگیرند که چگونه با اسب ها تعامل داشته باشند.

۲۵٫ مزرعه دام

کشاورزان همچنین ممکن است روی دام تمرکز کنند. حیوانات مختلفی وجود دارند که می توانید برای گوشت، لبنیات یا منابع دیگر پرورش دهید.

۲۶٫ سرویس پاکسازی آشغال

خدمات حمل و نقل و حذف زباله را به صاحبان خانه، مشاغل و خدمه ساخت و ساز ارائه می دهد. این نوع کار اغلب هم در داخل و هم در خارج از منزل نیاز به زمان دارد.

۲۷٫ خدمات شستشوی برقی

سرمایه گذاری در تجهیزات شستشوی برقی برای تمیز کردن سطوح بیرونی ساختمان، بتون و سایر سطوح بیرونی و نقاط صعب العبور.

۲۸٫ خدمات تعمیر دوچرخه

خدمات تعمیر دوچرخه را خارج از گاراژ ارائه دهید یا خدمات سیار را در جایی که با تجهیزات و قطعات مناسب به مشتریان سفر می کنید ارائه دهید.

۲۹٫ خدمات نظافت استخر

خدمات نظافت استخر را در طول تابستان ارائه دهید. این می تواند یک فرصت تجاری سودآور باشد زیرا اغلب مشتریان تکراری زیادی را شامل می شود.

svg%3E - 50 ایده کسب و کار در فضای باز که دمدمی مزاج هستند
سودآور

۳۰٫ شرکت سقف

برای علاقه مندان به ارائه خدمات در منزل، سقف همواره مورد تقاضا است. و خدمه بیشتر وقت خود را در فضای باز می گذرانند.

۳۱٫ خدمات نقاشی خانه

نقاشی خانه یکی دیگر از خدمات خانه است که اغلب شامل زمان زیادی در فضای باز است، اگرچه برخی از نقاشان خدمات داخلی را نیز ارائه می دهند. کارآفرینانی که می‌خواهند زمان خود را در فضای باز به حداکثر برسانند، می‌توانند تنها بر روی نقاشی بیرونی تمرکز کنند.

۳۲٫ سرویس شستشوی پنجره

با یک سرویس شستشوی پنجره، می توانید گزینه های داخلی و خارجی را ارائه دهید، اما کسب و کارها و صاحبان ساختمان ها دارای داستان های زیادی هستند. ویندوزهای دسترسی سخت اغلب برای این سرویس حق بیمه پرداخت می کنند.

۳۳٫ شرکت حصار

نرده ها را برای صاحبان خانه و مشاغل محلی نصب کنید. این امر مستلزم دسترسی به تجهیزات مختلف و دانش اولیه ساخت و ساز است. این می تواند طرح کسب و کار خودش باشد یا یک سرویس اضافی برای یک کسب و کار قراردادی بزرگتر باشد.

۳۴٫ کلاس های تناسب اندام در فضای باز

به علاقه مندان به تناسب اندام محلی کمک کنید در حالی که از هوای تازه لذت می برند ورزش کنند. همه چیز از CrossFit گرفته تا یوگا را می توان در فضای باز ارائه داد.

۳۵٫ راهنمای شکار

اگر به دنبال ایده های کسب و کار روستایی، ارائه خدمات را به عنوان راهنمای شکار در نظر بگیرید. می‌توانید فضا را اجاره کنید و/یا مردم را در منطقه هدایت کنید. این بخشی از ایده‌های کسب و کار در شهرهای کوچک است که می‌تواند برای مناطقی که به دنبال اقتصادی هستند درآمد داشته باشد. رشد.

۳۶٫ مزرعه درخت کریسمس

کسانی که به دنبال ایده های تجاری زمین های خالی می توانند درختان همیشه سبز بکارند و سپس با استقبال از بازدیدکنندگانی که می خواهند درختان کریسمس خود را قطع کنند، در طول زمستان درآمد بیشتری کسب کنند.

۳۷٫ فلی مارکت

بازارهای کک در بسیاری از جوامع محبوب هستند. اگر از قبل گزینه های محبوبی در منطقه شما وجود دارد، کالاهای خود را راه اندازی کنید یا کالاهای مختلفی را به عنوان فروشنده ارائه دهید.

۳۸٫ سرویس برف روبی

در طول زمستان، در ازای پرداخت هزینه ای ناچیز، برف پاکی برای صاحبان خانه و کسب و کار وجود دارد.

۳۹٫ کسب و کار تمیز کردن حیوانات خانگی

همچنین می‌توانید از صاحبان حیوانات خانگی برای تمیز کردن حیاط‌هایشان به‌طور مداوم هزینه‌ای دریافت کنید.

۴۰٫ راهنمای ماهیگیری

کسانی که در نزدیکی آب زندگی می‌کنند، می‌توانند با بردن ماهی‌گیران به قایق و راهنمایی برای منطقه، درآمد کسب کنند.< /p>

svg%3E - 50 ایده کسب و کار در فضای باز که دمدمی مزاج هستند
سودآور

۴۱٫ کارخانه شراب سازی

انگور خود را بکارید و از بازدیدکنندگان برای تورها و/یا رویدادهای مزه شراب در فضای باز استقبال کنید.

۴۲٫ نجاری

اگر به دنبال ایده های کسب و کار حیاط خلوت، راه اندازی یک مغازه کوچک نجاری را در نظر بگیرید که در آن می توانید محصولات مختلفی از آسیاب سفارشی گرفته تا مبلمان ایجاد کنید.

۴۳٫ باشگاه ماجراجویی

یک باشگاه ماجراجویی می تواند شامل فعالیت های مختلفی برای کارآفرینان دوستدار فضای باز و سایرین در منطقه خود باشد. مردم را در سفرهای مختلف، از تورهای دوچرخه‌سواری گرفته تا سفرهای ماجراجویی، راهنمایی کنید.

۴۴٫ خدمات پیک

یک پیک یا سرویس تحویل را راه اندازی کنید که در آن اسناد یا بسته ها را به افراد و مشاغل می برید. این پیک ها اغلب با پای پیاده یا دوچرخه سفر می کنند.

۴۵٫ سرویس کنترل آفات

svg%3E - 50 ایده کسب و کار در فضای باز که دمدمی مزاج هستند
سودآور

درمان های کنترل آفات را برای صاحبان خانه و مشاغل ارائه دهید. این اغلب شامل بازرسی و درمان هر دو داخل و خارج از ساختمانها است. “۴۶_mobile_advertising”/> 46. تبلیغات موبایل

فضای تبلیغاتی موبایل را با ماشین ، دوچرخه یا سایر سطوح ارائه می دهید که می توانید در اطراف شهر حرکت کنید. این ممکن است شامل ارتباط با مشاغل مربوطه بصورت آنلاین باشد. اما پس از آن شما به سادگی تبلیغ خود را در هر کجا که در خارج از منزل سفر می کنید نمایش می دهید. EZ-TOC بخش “id =” 47_sports_coaching “/> 47. مربیگری ورزشی

علاقه مندان به ایده های کسب و کار ورزشی می تواند مربیگری گروهی یا کوچک را برای ورزش های خاص ارائه دهد. به عنوان مثال ، شما ممکن است به عنوان یک مربی تنیس خصوصی یا یک مربی گودال خدمت کنید که با بچه های خردسال همکاری می کند که به دنبال بهبود بین فصول است. > ۴۸ مدرسه رانندگی

به نوجوانان و بزرگسالان کمک می کند تا در حالی که در شهر با آنها سفر می کنید ، رانندگی کنند و در آزمون های پارکینگ و رانندگی شرکت کنند. کشورها به طور کلی این مدارس و نهادهای آزمایش را تنظیم می کنند ، بنابراین با دولت محلی خود بررسی کنید تا مطمئن شوید که شرایط مربوطه را برآورده می کنید. . سرویس بکسل

کارآفرینان با یک کامیون بکس یا تغییر تایر. “۵۰_coffee_cart”/> 50. سبد قهوه

سبد قهوه خود را شروع کنید که می توانید در اطراف شهر چرخید تا در سراسر جامعه خود به مردم خدمت کنید. به احتمال زیاد به مجوز فروشنده محلی احتیاج دارید. اما این شرکت ها هزینه های کم را نگه می دارند و می توانند به مناطق مختلف ترافیک سفر کنند. “ezoic-autoinsert-ad ezoic-incontent_10″/>

جدول: بهترین ایده ها برای مشاغل در فضای باز

این جدول از لیست ما نگاهی گذرا به ایده های مختلف تجاری در فضای باز نشان می دهد. این به شما کمک می کند تا جزئیات مهمی را در مورد هر ایده مشاهده کنید ، مانند آنچه تجارت انجام می دهد و چه کسی در خدمت آن است. این که آیا این کار مانند محوطه سازی یا چیزهای سرگرم کننده مانند اجرای یک اردوگاه تابستانی است ، این جدول باعث می شود که یک تجارت در فضای باز را که با علایق شما مطابقت دارد ، آسان کند. این یک راهنمای مفید برای هر کسی است که مشتاق شروع کار در فضای باز است. Row-1 Odd “>

# ایده کسب ۱ تجارت باغبانی و محوطه سازی خدماتی مانند چمن زنی ، باغبانی ، یا آرایش کامل محوطه سازی را ارائه می دهد . Campground فضای کمپینگ و فعالیت های در فضای باز مانند پیاده روی و قایقرانی را فراهم می کند. به فضای قابل توجهی نیاز دارد. ۲ “> زمین گلف می تواند با سرمایه گذاری در طراحی دوره سودآور باشد. از طریق Tee Times ، اجاره ها و رویدادها درآمد کسب می کند. اردوگاه تابستانی فعالیت های فضای باز را برای بچه ها ارائه می دهد ، با فضایی برای رویدادهای سرگرم کننده مختلف. ۵ شستشوی ماشین موبایل برای ارائه خدمات شستشوی و جزئیات به مشتریان سفر می کند. ۶ راهنمای تور تجارت گردشگران را در اطراف نشان می دهد یا اطلاعاتی را از یک کیوسک تلفن همراه ، به ویژه در مناطق محبوب ارائه می دهد. ۷ سگ پیاده روی < /td> در بسیاری از بازارها تقاضا ؛ به حداقل منابع راه اندازی نیاز دارد. -۲ “> راهنمای دنباله تورهای هدایت شده مسیرهای پیاده روی محلی را ارائه می دهد یا نقشه ها و منابع را ارائه می دهد. ۹ مارینا فضایی را برای شما فراهم می کند ذخیره سازی و پرتاب قایق ، به طور معمول بر روی بدنه ای از آب قرار دارد. درس های اسکی آموزش اسکی را در مقصد های زمستانی ارائه می دهد ، که اغلب با استراحتگاه ها یا سازمان های فضای باز همکاری می کنند. ۱۱ اجاره تجهیزات در فضای باز

< td class = "column-3"> تجهیزات اجاره ای برای فعالیت های در فضای باز یا پروژه ها ، مانند کایاک ها یا دنده های محوطه سازی. = “ستون ۱″> ۱۲

پارک ورزشی ماجراجویی فضایی را برای ورزش های فضای باز مانند صخره نوردی یا روکش زیپ فراهم می کند . عکاس منظره عکس هایی از مناظر یا مشتری در خارج از منزل می گیرد. تصاویر را به صورت آنلاین به فروش می رساند. ۲ “> طراح منظره به طراحی فضاهای در فضای باز برای خانه ها یا مشاغل کمک می کند. “> ۱۵ غرفه بستنی از یک سبد خرید به مشتریان خدمت می کند غرفه کوچک ، یک تجارت کلاسیک در شهر کوچک. td class = “column-2″> فروشنده بازار کشاورزان غذای خانگی یا کالاهای خانگی را در بازارهای فضای باز به فروش می رساند. ۱۷ اجاره قایق قایق رانت به افراد دارای مجوز یا سفرهای منشور با خدمه ارائه می دهد. ۱۸ سرویس آموزش سگ آموزش سگ در فضای باز را برای ترفندها و اطاعت فراهم می کند.

< tr class = "row-20 حتی" خوانایی = "2">

۱۹ محل وقایع در فضای باز میزبان رویدادهایی مانند عروسی یا جشنواره ها در یک فضای باز است. “> ۲۰ سرویس اجاره حیوانات حیوانات را برای رویدادها یا موارد مختلف اجاره می دهد. ۲۱ سرویس درخت کاشت ، مراقبت و برداشتن درختان را برای صاحبان زمین ارائه می دهد. ۱ “> ۲۲ مهد کودک گیاه گیاهان و لوازم باغبانی را می فروشد ، احتمالاً در محل رشد می کند. ۲۳ تولید مزرعه تولید و فروش محصولات ، به ویژه ارگانیک ، مستقیماً به مصرف کنندگان یا عمده فروشان. td class = “column-1″> 24 اسب پایدار فضایی را برای اسب سواری و یادگیری فراهم می کند. ۲۵ مزرعه دام < /td> حیوانات را برای محصولات مختلفی مانند گوشت یا لبنیات پرورش می دهد. = “ستون ۱″> ۲۶ سرویس پاکسازی ناخواسته خدمات حمل و نقل و حذف را برای مشتریان مختلف ارائه می دهد. ۲۷ سرویس شستشوی برق سطوح بیرونی و مناطق سخت در فضای باز را تمیز می کند. ۲۸ سرویس تعمیر دوچرخه دوچرخه ها را از یک مغازه یا از طریق تعمیر می کند یک سرویس تلفن همراه. ۲ “> سرویس تمیز کردن استخر استخرها را تمیز می کند ، اغلب با بسیاری از مشتریان تکرار شده در تابستان. خوانایی = “۳”> ۳۰ شرکت بام خدمات بام را ارائه می دهد ، بیشتر در خارج از منزل کار می کند. -۲ “> سرویس نقاشی خانه خانه ها را نقاشی می کند ، با تمرکز روی کار بیرونی برای گذراندن زمان بیشتر در خارج. ۳۲ سرویس شستشوی پنجره ویندوز را برای خانه ها و مشاغل ، چه در داخل و چه در خارج ، تمیز می کند. > شرکت حصار نرده ها را نصب می کند ، به تجهیزات و دانش ساختمانی اساسی نیاز دارد. ۳۴ کلاس های تناسب اندام در فضای باز کلاسهای تناسب اندام مختلفی مانند یوگا یا CrossFit در فضای باز را برگزار می کند. راهنمای شکار سفرهای شکار را در مناطق روستایی هدایت می کند ، که اغلب برای فعالیت فعالیت می کند. ۳۶ مزرعه درخت کریسمس درختان همیشه سبز را رشد می دهد و آنها را در طول فصل زمستان می فروشد. ۱ “> ۳۷ بازار کک ۳۸ سرویس پاکسازی برف برف را برای خانه ها و مشاغل در طول زمستان پاک می کند. ۱ “> ۳۹ تجارت پاکسازی حیوان خانگی هزینه های تمیز کردن حیاط منظم برای صاحبان حیوان خانگی. ۴۰ راهنمای ماهیگیری

< td class = "column-3"> ماهیگیران را در سفرهای قایق هدایت می کند. ۴۱ | = “row-43 عجیب و غریب” خوانایی = “۲”>

۴۲ woodworking محصولات چوبی را در یک فروشگاه حیاط خلوت ایجاد می کند. کلوپ ماجراجویی سفرهای مختلف در فضای باز مانند تورهای دوچرخه سواری را ترتیب می دهد. عجیب “خوانایی =” ۳ “> ۴۴ سرویس پیک ارائه می دهد بسته های اطراف شهر ، غالباً با پای پیاده یا دوچرخه. td class = “column-2″> سرویس کنترل آفات کنترل آفات را برای فضاهای داخلی و خارجی فراهم می کند. ۴۶ تبلیغات موبایل تبلیغات را بر روی وسیله نقلیه یا سایر سطوح تلفن همراه نمایش می دهد. td class = “column-2″> مربیگری ورزشی مربیگری خصوصی را در ورزش های مختلف ارائه می دهد. خوانایی = “۳”> ۴۸ مدرسه رانندگی آموزش را آموزش می دهد ، سفر در اطراف شهر با دانش آموزان. ستون ۲ “> سرویس بکسل کمک و بکسل کنار جاده را فراهم می کند. > ۵۰ سبد قهوه قهوه را از طریق یک تلفن همراه سرو می کند سبد خرید ، سفر به مناطق شلوغ.

چه مشاغل در فضای باز در تقاضای زیاد هستند؟ />

منظره تجاری در فضای باز با روندهای نوظهور و تغییر خواسته های مصرف کننده همچنان در حال تکامل است. در همین حال ، برخی از مشاغل در فضای باز ثابت کرده اند که به دلیل ماهیت اساسی و محبوبیت در حال رشد ، در این محیط پویا تقاضا زیادی دارند. >

در میان این موارد ، مشاغل محوطه سازی و خدمات خانگی مدعی پایدار هستند – زیرا آنها نیازهای مکرر و الزامات نگهداری را تأمین می کنند. این تکامل همچنین باعث ایجاد ایده های نوآورانه تجاری در فضای باز می شود که با تأکید روزافزون بر سلامتی و زندگی پایدار مطابقت دارد.

  • خدمات محوطه سازی: ارائه راه حل های محوطه سازی ، مراقبت از چمن و خدمات طراحی باغ برای تقویت فضاهای در فضای باز.
  • خدمات بام: < /قوی> پاسخگویی به تقاضا برای تعمیرات بام و جایگزینی برای اطمینان از یکپارچگی ساختاری خانه ها. >
  • مشاغل کشاورزی ارگانیک: پذیرایی از افزایش تقاضا برای محصولات ارگانیک و شیوه های کشاورزی پایدار. > تورهای ماجراجویی در فضای باز: ارائه سفرهای گشت و گذار در فضای باز ، مانند پیاده روی ، دوچرخه سواری و تورهای حیات وحش ، به علاقه مندان به طبیعت. > ارائه راه حل های تمیز کننده محیط زیست برای فضاهای در فضای باز ، مانند پاسیو و عرشه. .
  • برآورده کردن تقاضا برای صاحبان حیوانات اهلی که به دنبال خدمات حرفه ای پیاده روی و ورزش سگ در تنظیمات در فضای باز هستند.
  • شست مکان های مشتریان ، کاهش ضایعات آب. کارآفرینان با ضربه زدن به این مناطق پر تقاضا و ارائه خدمات استثنایی ، می توانند خود را برای موفقیت در چشم انداز تجاری در حال تحول در فضای باز سال ۲۰۲۳ قرار دهند. یک تجارت جدید در ۲۰۲۳ “width =” 618 “height =” 348 “data-ezsrc =” https://www.youtube.com/embed/1hn2xjyl48y؟feature=oembed “frameBorder =” 0 “اجازه =” Accelerometer ؛ ؛ کلیپ بورد-نوشتن ؛ مدیا رمزگذاری شده ؛ ژیروسکوپ ؛ تصویر در تصویر ؛ سهم وب “AllowfullScreen =” “class =” ezlazyload “/>

    چه شغلی را می توانید در حیاط خلوت خود شروع کنید؟ . به عنوان مثال ، شما ممکن است گیاهان و سبزیجات را برای فروش در بازار محلی کشاورز پرورش دهید. یا یک فروشگاه چوبی را شروع کنید که در آن مبلمان و دکوراسیون برای فروش ایجاد می کنید. -AutoInsert-ad ezoic-incontent_13 “/>

    ساده ترین تجارت کوچک برای شروع در خارج از منزل چیست؟ بخش-انتهای “/>

    شروع یک تجارت کوچک مبتنی بر خدمات در خارج از منزل اغلب ساده ترین و در دسترس ترین گزینه برای کارآفرینان مشتاق است. این سرمایه گذاری ها به تجهیزات حداقل نیاز دارند و می توانند به سرعت سود را بدست آورند. به عنوان مثال ، ارائه خدمات پیاده روی سگ به صاحبان حیوانات خانگی در محله شما روشی ساده و سر راست برای شروع است. شما فقط برای رفتن به یک لاش و عشق به حیوانات نیاز دارید. علاوه بر این ، صاحبان شلوغ حیوان خانگی اغلب مایل به پرداخت هزینه این راحتی هستند. فقط با تجهیزات تمیز کردن اساسی ، می توانید حیاط های مرتب را برای صاحبان حیوانات خانگی تهیه کنید ، و به برنامه های شلوغ خود پذیرایی می کنید. انعطاف پذیری و آزادی کار در فضای بیرون از منزل. = “TablePress TablePress-ID-823 TablePress پاسخگو”>

    ایده های تجاری مبتنی بر خدمات در فضای باز توضیحات خدمات پیاده روی سگ خدمات پیاده روی سگ را به صاحبان حیوان خانگی در محله ارائه می دهید. نیاز به یک بند و عشق به حیوانات دارد. صاحبان شلوغ حیوان خانگی اغلب به دنبال این سرویس مناسب هستند. با استفاده از تجهیزات اساسی تمیز کردن ، تمیز کردن حیاط را برای صاحبان حیوان خانگی تهیه کنید. پاسخگویی به نیازهای دوست داشتنی حیوانات اهلی که یک فضای مناسب در فضای باز را ارزیابی می کنند. ستون ۲ “/>

    چه تجارت در فضای باز می توانید با پول کمی شروع کنید؟ >

    چندین مشاغل کوچک در فضای باز وجود دارد که نیاز به سرمایه گذاری کمی و پیش رو دارند ، از جمله پیاده روی سگ ، راهنمای پیاده روی و شستشوی ماشین های سیار. incontent_14 “/>

    تصویر: Envato Elements


    بیشتر در : /عناصر محبوب “REL =” TAG “> مقالات محبوب
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی