عمومیمقالات

این کامیون های گل سیار کسب و کار خود را ایجاد می کنند شکوفه

این کامیون های گل سیار کسب و کار خود را ایجاد می کنند
شکوفه

استفانی فرانک، یکی از مالکان کامیون گل Posies در خلیج تامپا، فلوریدا، می‌گوید: «روز ولنتاین بزرگترین روز سال است، و ما می‌خواهیم آن را واقعاً خوب انجام دهیم. فرانک در مشاهده او تنها نیست. انجمن گل‌فروشان آمریکا می‌گوید این تعطیلات به راحتی مانتو را به عنوان بهترین تعطیلات ایالات متحده برای فروش گل معرفی می‌کند و تخمین می‌زند که تولیدکنندگان بیش از ۲۵۰ میلیون گل رز سالانه فقط برای این جشن.

صاحبان کامیون گل سیار مانند فرانک برای روز ولنتاین و هر مناسبتی مستقیماً با گل‌ها و دسته‌های گل به مشتریان سفر می‌کنند. در اینجا، با چهار مالک کامیون گل آشنا شوید که بر امواج رونق کسب و کار فصلی سوار هستند با ابتکار، تجارب فوق العاده مشتری و سواری های فتوژنیک.

کامیون گل پوزی

تامپا، فلوریدا

فرانک و همسرش، دیوید، از اولدزمار، فلوریدا، زمانی که به قول فرانک، از «فناوری به لاله‌ها» رفتند، کارآفرینانی با تجربه بودند. این دو ۳۰ سال را به مدیریت یک شرکت فناوری اطلاعات و شرکت توسعه وب همراه آن گذراندند تا اینکه ترفند بازاریابی فرانک برای استفاده از کمپر فولکس‌واگن برای جلسات مشتریان، او را به شبکه‌ای از صاحبان خودروهای قدیمی کشاند. وقتی استفانی نیوتن، مالک فولکس‌واگن، که در ابتدا Posies Flower Truck را در سال ۲۰۱۷ تأسیس کرد، این خودرو را به همین نام معرفی کرد. کامیون تک کابین VW مدل ۱۹۶۸ برای فروش، فرانک و همسرش هجوم آوردند.

آنها رسماً در ماه مه ۲۰۲۱ مالکیت را به دست گرفتند. از آنجایی که فرانک ها در فرمان بوده اند، پوزیس از گاراژ خانه خود که در ابتدا قصد داشتند کسب و کار را در آنجا اداره کنند، رشد کرده است. اکنون فضای انباری به وسعت ۳۰۰۰ فوت مربع را اشغال می کند و به زودی ناوگانی متشکل از پنج کامیون گل دارد، از جمله یک کابین دو کابین فولکس واگن به نام دیزی مدل ۱۹۶۸ و یک کابین تک پنجره دوپارچه فولکس واگن مدل ۱۹۶۰ که قصد دارند تا روز ولنتاین ۲۰۲۳ در تامپا عرضه کنند. آنها حتی در حال بررسی فرانچایز کسب و کار هستند.

فرانک می‌گوید که می‌خواهد در مسیر خود بماند—و آن مسیر کامیون‌هایی است که مشتریان به سرعت عاشق آن‌ها می‌شوند، درست مانند فرانک. «مردم می خواهند کامیون ها را تجربه کنند. آنها بسیار شایسته اینستاگرام هستند،” او می گوید.

فرانک می‌گوید زمان رونق مانند روز ولنتاین به معنای پیش‌بینی فروش و قفل کردن زودهنگام سفارش گل عمده‌فروشی برای تضمین قیمت‌گذاری خوب است. در سال ۲۰۲۲، پوزیس به تنهایی ۵۰۰۰ گل رز فروخت، بدون اینکه به انواع گل های دیگر اشاره کنیم. در آن سال فرانک احساس ناامیدی کرد که نتوانست با یک کامیون تقاضا را برآورده کند. این چالشی است که او امیدوار است به زودی با ناوگان گسترده زیبایی‌های قدیمی چشم‌نواز بر آن غلبه کند.

Lenita توسط GRITA

لس آنجلس، کالیفرنیا

داشتن کامیون گل یک برنامه “روزی” برای طراح گرافیک برزیلی الاصل نموئل دی پائولا بود. با این حال، پس از انجام گل برای عروسی یکی از دوستانش در سال ۲۰۱۶، او تصمیم گرفت یک کامیون گل سیار راه اندازی کند. دیپائولا که قبلاً در راس استودیوی GRITA در ناحیه هنری لس آنجلس بود، نگاهی منحصربه‌فرد به این تجارت داشت. اولین حرکت سرگردان او تبدیل یک دوج آئرومیت سال ۹۱ بود که بیشتر شبیه یک کامیون اصلی مواد غذایی LA به نظر می رسد به یک افسونگر صورتی گلبرگ برای شکوفه ها. او کامیون را به نام مادرش نامگذاری کرد.

در هر پاپ آپ آخر هفته، او صنعتگران محلی، از شمع سازان گرفته تا طراحان جواهرات را دعوت می کند تا آثار خود را در کنار چیدمان های دستبند او به فروش برسانند. او می گوید: «همه چیز به تجربه مربوط می شود. ما نمی توانیم فقط به محصول وابسته باشیم. مردم خانه را برای محصولی که فقط می توان برایشان پست کرد، ترک نمی کنند. این باید لذت بخش باشد.”

پیش‌سفارش‌ها به او کمک می‌کنند تا عجله روز ولنتاین را پیش‌بینی کند، اما یافتن نقطه‌ی شیرین در بودجه مشتریانش یک چالش است. «ما با خریداران هیجانی روبروی یک کافی شاپ سروکار داریم. ما باید به این فکر کنیم که مردم به طور واقع بینانه چه خرج خواهند کرد.» دپائولا خاطرنشان می کند که تورم هزینه ها را به طور چشمگیری افزایش داده است و تقاضای روز ولنتاین فقط این روند را افزایش می دهد. او نگران است که خریداران فکر کنند گلفروش فقط در تلاش است تمیز کند و سعی می کند به مصرف کنندگان یادآوری کند که هزینه ها در زنجیره تامین از کشاورزان به اپراتورهای حمل و نقل به گلفروشان منتقل می شود. «سرگیجه است و گران است. این عملیات شما را به سطح دیگری منتقل می کند. او می‌گوید: «این سه برابر حجم کار است، اما سه برابر رضایت هم هست.

۱۸۱۸ مزارع

مورسویل، آلاباما

خانواده مک‌کری مهماندار ۱۸۱۸ مزارع با مأموریت انجام روش‌های کشاورزی سنتی و پایدار است. و ارزش صنعتگری کامیون گل آنها در ابتکار عمل دانه به گلدان آنها نقش اساسی دارد. ما امیدواریم که به دیگران آموزش دهیم که چگونه گلهای تازه بریده شده را به خانه خود بیاورند، از کشت تا زمان و نحوه برداشت. ناتاشا مک کری می‌گوید که همه نمی‌توانند به مزرعه بروند، اما ما می‌توانیم یک بار گل برای آنها بیاوریم.

به طور کلی، مزرعه بدون زباله یک تجارت بزرگ است. این شرکت محصولات دست ساز مانند کرم شی و خیس حمام تولید می کند، اکنون در “۵۷۲ فروشگاه در ۴۵ ایالت و آنلاین وجود دارد.” هوش تجاری مک کری همچنین مزارع ۱۸۱۸ آمازون را در ایالات متحده به دست آورد. year-award.html” target=”_blank” rel=”noreferrer noopener”>جایزه کسب و کار کوچک سال تحت مالکیت زن” در سال ۲۰۱۹٫ در حالی که فورد F100 آبی ۱۹۶۵ تنها بخش کوچکی از کل است. مک‌کری می‌گوید که در نتیجه کسب‌وکار در برند بسیار مفید بوده است. شناخت و با حضور در مشاغلی که محصولات بدنه مزرعه را حمل می کنند، هم افزایی ایجاد کرده است.

از آنجایی که کامیون گل فقط شکوفه های مزرعه را می فروشد، موجودی آن تابع هوس های مادر طبیعت است.

او می‌گوید: «از ژوئیه برای عید پاک و روز مادر آماده می‌شویم. همه چیز در ماه اکتبر به زمین رفت و ما تمام زمستان آن را دوست داشتیم. سال گذشته، [شکوفه] عید پاک را یک هفته از دست داد. ما نمی توانیم طبیعت را مجبور کنیم.» اوج برداشت در جولای است، زمانی که گرمای شدید آلاباما باعث می‌شود مشتریان در مسیر کامیون گل حاضر نشوند و تعطیلات اوج در تقویم وجود ندارد. مزرعه با چیدمان گل‌های خشک، گل‌های فشرده شده در رزین، خدمات اشتراک دسته‌ گل و کارگاه‌هایی که خریداران را به منبع می‌آورد، پول نقد را در فصول سال جاری می‌کند.

نوار بلوم

Wheat Ridge، کلرادو

مراقبت از باغ مادربزرگش الهام بخش آنی آبراهامسون برای ایجاد یک تجارت گل شد.

او می‌گوید: «فکر می‌کردم داشتن کسب‌وکاری که مردم را به خاطر شادی، مهربانی به خاطر مهربان بودن و زیبایی به خاطر زیبا بودن را به ارمغان می‌آورد، عالی است». هنگامی که بهترین دوست او، جس هین، رویای خود را به اشتراک گذاشت و دروگر بین المللی سال ۱۹۶۷ (به نام عاشقانه واتسونیا) را پیدا کرد، Bloom Bar متولد شد. Watsonia، یا به اختصار Watson، از آوریل تا اکتبر و برای تعطیلاتی مانند روز ولنتاین به محدوده Front Range خارج از دنور سفر می کند. Bloom Bar همچنین دارای یک کمپر Lincraft 1963 با نام مستعار Willow است که در تمام طول سال در یک مکان نیمه دائمی کار می کند.

Bloom Bar با ارائه خدمات اشتراکی که درآمد و پیچیدگی جدیدی به کسب و کار اضافه کرده است، جزر و مد فصلی کسب و کار را ارائه می دهد. با خدمات تحویل، «کارهای اداری و پشت صحنه زیادی وجود دارد. ما باید یک سیستم مسیریابی و درایورها را پیدا می کردیم. سپس قیمت بنزین بالاتر رفت. آبراهامسون می‌گوید در روزهایی که هوا زیر صفر است، باید با مشترکین کار کنیم تا مطمئن شویم که گل‌ها به سرعت به داخل آورده می‌شوند. «این یک چیز است که به خودتان یاد بدهید چگونه دسته گل بسازید. پرداختن به همه چیزهایی که ربطی به گل ها ندارند، چیز دیگری است.»

صاحبان کامیون گل موافق هستند: یکی از سخت ترین جنبه های اداره یک تجارت کامیون گل سیار، کارکرد و نگهداری کامیون های قدیمی آنهاست. آبراهامسون می‌گوید واتسون منطقه زایمان آنها را بر اساس میزانی که می‌تواند پیش برود تعیین می‌کند. او می خندد: “او یک دختر پیر است.” “وقتی وارد می شوم، همیشه می گویم، “لطفاً از امروز شروع کنید و خوب رانندگی کنید.”

عکس از مزارع ۱۸۱۸

e700aa66892927a0da9866d8a45b8dc3?s=100&d=mp&r=g - این کامیون های گل سیار کسب و کار خود را ایجاد می کنند
شکوفه

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی