عمومیمقالات

بازگشت گسترده ای به کار در دفتر در افق؟

بازگشت گسترده ای به کار در دفتر در
افق؟

درست زمانی که فکر کردیم کار از راه دور اینجاست برای اینکه برای همیشه بمانیم، شروع به دیدن گزارش‌هایی از شرکت‌های مطرحی کردیم که با کارمندان تماس می‌گرفتند بازگشت به دفتر. در حالی که در ابتدا، فقط چند بخش به نظر می رسید، اکنون شرکت های بیشتری به طور عمومی منطق خود را در پشت لزوم کار حضوری توضیح می دهند.

مارک زاکربرگ از شرکت مادر فیسبوک، متا، گفت در بیانیه ماه مارس که کارمندانی که به صورت حضوری بودند، یا به صورت حضوری به ریموت انتقال داده بودند، از کارمندانی که به عنوان یک کارگر از راه دور پیوسته بودند، عملکرد بهتری داشتند. بر اساس داده‌ها، او تیم خود را تشویق می‌کند که «فرصت‌های بیشتری برای کار با همکاران خود به صورت حضوری بیابند».

به طور مشابه، در ژانویه، بنیانگذار و مدیر عامل سابق استارباکس، هوارد شولتز بیانیه ای با عنوان «پیام به شرکای پشتیبانی استارباکس: بازگشت به یکدیگر و به دفتر» صادر کرد. او می‌گوید: «آن‌ها از ما می‌خواهند که کار تحول‌آفرینی را انجام دهیم که به اعتقاد من تنها زمانی می‌توان به طور مؤثر انجام داد که از نظر فیزیکی با هم باشیم – نوعی تفکر، همکاری جسورانه، مکالمات شجاعانه که نمی‌توان در تماس‌های تیم‌ها یا فقط در جلسات از پیش برنامه‌ریزی‌شده انجام داد. یا فقط به عنوان معاملات. شرکا، وقت آن رسیده است که به دفتر بازگردیم—تا این کار حیاتی مأموریت را به صورت حضوری و حضوری انجام دهیم. در طول زمان در حال افزایش است. در ۲۲ مارس ۲۰۲۳، ایالات متحده. اداره آمار کار گزارش داد که در ماه آگوست و سپتامبر ۲۰۲۲، تقریباً از هر ۴ کسب و کار، ۳ کسب‌وکار، کارگران دورکاری کمی داشتند یا اصلاً کار نمی‌کردند. در مقایسه، تقریباً یک سال قبل، فقط بیش از ۶۰ درصد از کسب و کارها کارمندان دورکاری نداشتند.

در اینجا چیزی است که کارشناسان در مورد کاهش کار از راه دور پیش‌بینی می‌کنند، و چگونگی بازگشت به دفتر برای رهبران کسب‌وکار.

آیا کار در یک اداره تلاشی برای به دست آوردن مجدد کنترل است؟

برای برخی از رهبران، زندگی از سال ۲۰۲۰ یک مارپیچ بزرگ خارج از کنترل بوده است. به گفته جن لیم، کارشناس شادی محیط کار، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Delivering Happiness و نویسنده پرفروش فراتر از خوشبختی.

دیگر مدیران عامل نظرات خود را در مورد کار از راه دور به وضوح بیان کرده اند – رید هستینگز ، رئیس اجرایی نتفلیکس، گفت که او “هیچ نکته مثبتی” در مورد کارمندانی که از خانه کار می کنند نمی بیند. جیمی دیمون، مدیرعامل جی‌پی مورگان چیس، بر این عقیده بود که «این برای بچه‌های جوان، خودانگیختگی یا مدیریت کار نمی‌کند»، اگرچه او همچنان گفت که «شغل‌هایی وجود دارد که منطقی است» – از جمله به استفاده از کار از راه دور برای منفعت. برای مثال، در مورد کارمندان زن، «کووید به ما یاد داد که بار زنان را به عهده بگیریم، زیرا آنها مراقبت های اولیه، مراقبت از والدین و غیره، بسیار زیاد است.»

لیم همچنین به ایلان، مدیرعامل توییتر و تسلا اشاره می کند. ماسک: «او معتقد است که مردم فقط وانمود می‌کنند که کار می‌کنند و به‌طور ناگهانی خط‌مشی «کار از هر کجا» توییتر را از طریق یک ایمیل آخر شب پایان داد و سپس دفاتر توییتر در سیاتل و سنگاپور را بسته و نیروی کار از راه دور را انتخاب کرد.

“ما بسیار عدم قطعیت را تجربه کرده ایم و از دست دادن کنترل در سه سال گذشته مردم به دنبال راه هایی هستند که هرجا که می توانند کنترل خود را پس بگیرند. لیم می‌گوید این، همراه با انعطاف‌پذیری و استقلال به‌دست‌آمده در طول همه‌گیری و پس از آن، به همین دلیل است که ما شاهد چنین عقب‌نشینی برای بازگشت به دفتر (RTO) هستیم. اما بدون منطق و ارتباطات روشن، او فکر نمی‌کند که خرید زیادی وجود داشته باشد.

او به وضوح دستورات RTO را در زمینه‌های فناوری مشاهده می‌کند، که در آن چندین شرکت در حال معکوس کردن کار خود از هر کجا هستند همه‌گیری سیاست هایی برای برخی یا همه کارکنان آنها. علاوه بر این، او می گوید که دستورات RTO اغلب پاسخی به یک اقتصاد نامطمئن و کاهش رشد است.

حفظ انعطاف پذیری برای کار در دفتر در مقابل از راه دور

بار به نظر می‌رسد که اثبات بر روی شرکت‌های سابقاً راه دور برای متقاعد کردن کارمندانی است که تا حد زیادی گزینه های کاری انعطاف پذیر را ترجیح می دهند، که دلیل واقعی برای بازگشت حضوری وجود دارد. برای Mo کتیبه، رئیس و مدیر ارشد اجرایی RingCentral، گفتگو در سال ۲۰۲۲ آغاز شد، زمانی که شرکت شروع به بررسی کرد یک ساختار ترکیبی بیش از راه‌اندازی کاملاً از راه دور سابق خود، ناشی از سؤالاتی که کارمندان می‌پرسیدند.

“اجماع ما از رهبران بخش این است که برخی از افراد جلسات استراتژی حضوری را از دست داده‌اند، کارمندان جدید خواهان دسترسی بیشتر به راهنمایی هستند. فرصت ها و اینکه برخی از عملکردهای استراتژیک کسب و کار از جلسات حضوری گاه به گاه سود می برند. بنابراین، آنها ابتدا به سمت یک مدل هیبریدی، با سه روز حضوری، حرکت کردند، اما به سرعت “بارهای اداری” را آشکار کرد.

«زندگی اتفاق می افتد. مردم به مرخصی می‌روند، اورژانس‌های جزئی اتفاق می‌افتد، مردم مریض می‌شوند، و غیره. با مدیریت سه روزه، از مدیرانی که باید هر گونه تفاوتی را درک می‌کردند و توضیح می‌دادند، وقت می‌گرفتیم.» در یک نظرسنجی از کارمندان، او دریافت که نیمی از کارمندان تمام وقت آنها، کار انعطاف پذیر را یکی از ارزشمندترین مزایای شرکت می دانند که مانع از تمایل رهبران به بازگشت کامل می شود.

اکنون، مأموریت بازگشت آنها به دفتر یک سهمیه سه ماهه است. هر کارمند باید ۳۰ روز در هر سه ماه در دفتر کار کند و سفرهای کاری به عنوان یک روز حضوری به حساب می‌آیند.

«تا کنون، این خط‌مشی به خوبی توسط تیم مورد استقبال قرار گرفته است. مکان های مرکز ما دوباره پر از زندگی است – هیجان انگیز است! مدیریت و پیاده‌سازی آن آسان‌تر بوده است، و آنچه را که کارمندان می‌گویند از دست داده‌اند را باز می‌گرداند – استقلال و انعطاف‌پذیری، و همچنین همکاری و کارایی. دیدن کارمندان ارتباط با یکدیگر معنای جدیدی به “حرف زدن کولر آبی” می دهد. او توضیح می دهد، که در واقع بر محیط کار در شرکتش تاثیرگذار است. “کارگران احساس می کنند توسط همکاران و کارفرمایان خود حمایت می شوند.”

غلبه بر ترس برای یافتن هیجان در اتحاد مجدد

اگر حتی اشاره ای به حذف کار از راه دور داشته باشید، تقریباً می توانید از طریق تماس زوم تیم خود صدای ناله را بشنوید. جنیفر بوونانتونی، مدیر عامل و سردبیر Press Pass LA و موسس و مدیر عامل PPLA Social + PR، می‌گوید وقتی به کارکنان آژانس مطبوعاتی خود اعلام کرد که می‌توانند ترکیبی از “اکراه و هیجان” را احساس کنند. چند روزی در هفته می آیند، پس از دور بودن از زمان همه گیری.

«احساس می کردم برخی از کارمندان مشتاق نیستند که مجبور شوند با اتومبیل به/از محل کار بروند یا در ترافیک بنشینند یا لباس پوشیده برای آن روز بیایند. در مقابل کار از راحتی خانه خود. با این حال، آنها برای بازگشت به دیدار یکدیگر، حل مشکلات با هم و داشتن مکان هایی برای رفتن برای جلسات و رویدادها هیجان زده بودند.

برای او، دستور حضوری از طرف فقدان تعامل انسانی و ضرورت آموزش کارکنان جدید در شخص او می‌گوید: «کار کردن به تنهایی به‌طور نامحدود نیز می‌تواند سخت باشد،» و اشاره می‌کند که تعامل چهره به چهره برای رفاقت ضروری است. او می‌افزاید که این مفید است که بتوان به کارکنان کم‌تجربه بیشتر در معرض دید کارکنان ارشد قرار داد، علاوه بر این که به همه کمک می‌کند تا در محل کار راحت‌تر اجتماعی شوند، به‌ویژه برای اهداف طوفان فکری.

چالش های بازگشت به کار حضوری

اولین چالش برای تیم Buonantony وقت شناسی بود. همه باید با تنظیم مجدد برنامه های خانوادگی، محاسبه زمان رفت و آمد و موارد دیگر سازگار می شدند. او می‌گوید: «درخواست‌هایی برای ترک زودهنگام یا استراحت طولانی‌مدت وجود داشت، هر چند در نهایت همه با هم سازگار شدند.

چالش بعدی این بود که به یاد بیاورید چگونه یک همکار باشید و این کار را در فضایی جدید انجام دهید. “قبل از همه گیری ما در یک دفتر سنتی کار می کردیم. اکنون ما خارج از خانه کار می کنیم که مزایا و حواس پرتی دیگری را ارائه می دهد. هیچ میز تنظیمی وجود ندارد و فضای بیرونی و فضاهای بیشتری برای عکاسی و محتوای ویدیویی وجود دارد، اما اتاق‌های مشترک بزرگ‌تری نیز داریم. ما همچنین باید یاد می‌گرفتیم که چگونه با کار کردن با دیگران سازگار شویم—بعضی از مردم با موسیقی بهتر کار می‌کنند، برخی در سکوت بهتر کار می‌کنند، برخی می‌خواهند ناهار را به تنهایی بخورند و برخی دیگر با هم. مکانی دائمی برای کارهای اداری می بیند، در حالی که به مشتریان امکان برخی از مزایای گزینه های مجازی را می دهد. “برای رویدادها و مصاحبه ها / ضبط های ضبط شده، حضوری واقعاً ضروری است! درحالی‌که زوم و پلت‌فرم‌های مجازی نجات‌دهنده بزرگی از زندگی در طول همه‌گیری بودند، هیچ چیز به اندازه انرژی ارتباط چهره به چهره نیست.»

چگونه کارمندان را هنگام بازگشت به کار در دفتر راضی نگه داریم

اگر می دانید تیم شما از بازگشت به کار حضوری یا اتخاذ یک مدل ترکیبی سود می برد، برخی از مراحل مشخص وجود دارد که می‌توانید برای افزایش خرید انجام دهید و آن را به یک زمان هیجان‌انگیز تبدیل کنید تا چیزی برای ترس. لیم پیشنهاد می‌کند:

  • کمک به کارکنان در درک دلیل. داده‌ها در اینجا نیز ممکن است ضروری باشند، از نشان دادن اینکه چگونه کار حضوری ممکن است سود را افزایش دهد تا شامل نظرسنجی‌های رضایت از کارمندان. کسانی که می‌خواهند این گزینه را به صورت حضوری کار کنند.
  • به جای گرایش‌های صنعت، تیم خود را در نظر بگیرید. «هیچ اندازه‌ای برای نحوه کار ما وجود ندارد. آنچه در برخی از صنایع، شرکت‌ها و افراد کار می‌کند، همیشه برای دیگران کارساز نیست.
  • برنامه‌ریزی حضوری به روشی عمدی و معنادار. به این ترتیب، هیچ‌کس احساس نمی‌کند زمان (یا رفت‌وآمد اضافی) هدر می‌رود.
  • آزمایش آن و گرفتن بازخورد. «وقتی پذیرفت که هر شرکت و بخش‌های آن پذیرفته شود. او می‌گوید که شرکت در داخل باید گوش کند، آزمایش کند و تکرار کند که چه چیزی بهتر عمل می‌کند، سپس آنها می‌توانند به بخش مهم‌تر برسند: چگونه آن را با سیستم‌هایی که برای پشتیبانی از آن کار می‌کنند، کار کنند.

در نهایت، گزینه های خارج از جعبه را در نظر بگیرید که ممکن است به بهترین نحو با نیازهای شرکت شما مطابقت داشته باشند، مانند RingCentral. کتیبه می‌گوید: «ما مفتخریم که توانسته‌ایم به خارج از چارچوب فکر کنیم و چارچوب ترکیبی را مفهوم‌سازی کنیم که به بازخورد تیم ما پاسخ می‌دهد. “شخصا، من فکر می کنم آمریکا اینگونه به کار خود باز خواهد گشت.”

عکس توسط NDAB Creativity/Shutterstock

bbff2f2322cbcd5abf9eeb7f69fc40a5?s=150&d=mp&r=g - بازگشت گسترده ای به کار در دفتر در
افق؟
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی