عمومی

Twilio با OpenAI شریک می شود تا مشتری را متحول کند نامزدی

Twilio با OpenAI شریک می شود تا مشتری را متحول کند
نامزدی

Twilio از همکاری خود با OpenAI، پیشگام در تحقیقات هوش مصنوعی، رونمایی کرد. این ادغام به این معنی است که بیش از ۳۰۰۰۰۰ مشتری Twilio می‌توانند از قدرت GPT-4 OpenAI برای ارائه تعاملات غنی‌تر با مشتری استفاده کنند.

برای کسب‌وکارهای کوچک، این به یک لحظه تغییر بازی در نحوه درک و تعامل با مشتری تبدیل می‌شود. پایگاه.

چرا این یکپارچه سازی برای کسب و کارهای کوچک حیاتی است؟

  1. شخصی سازی عمیق: با افزایش فناوری هوش مصنوعی در دسترس، کسب و کارها ابزارهایی برای ارائه تجربیات متناسب به هر مشتری دارند. همانطور که براد لایت‌کپ، مدیر اجرایی OpenAI تاکید کرد، پلتفرم داده‌های مشتری بخش Twilio به مدل‌های زبان اجازه می‌دهد شخصی‌سازی بی‌نظیر را ارائه دهند که در شرکت‌های مختلف مقیاس‌پذیر است.
  2. غلبه بر چالش‌های داده: بسیاری کسب و کارهای کوچک با مشکل داده های پراکنده یا غیرقابل استفاده روبرو هستند. پلتفرم تعامل با مشتری Twilio یک راه حل ارائه می دهد. نه تنها به سازماندهی و درک اطلاعات مشتری از طریق Twilio Segment کمک می کند و این درک را در کمپین های بازاریابی با Twilio Engage و خدمات مشتری از طریق Twilio Flex اعمال می کند. Twilio CustomerAI تضمین می کند که هر نقطه تماس با مشتری شخصی و مؤثر است.
  3. قدرت مدل های زبان بزرگ (LLM): جف لاوسون، مدیر عامل Twilio، بر نقش انقلابی LLM ها تأکید کرد. در تعامل با مشتری از فروش تا تولید محتوا، LLM ها تعاملات تجاری را شکل می دهند. CustomerAI Twilio به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد تا کمک‌های مبتنی بر زمینه را ارائه دهند، و تعاملات عمومی را به تعاملات بسیار شخصی تبدیل می‌کند.
  4. برنامه‌های نوآورانه: این مشارکت فقط تئوری نیست. ابزارهای عملی را برای مشاغل ارائه می دهد. به چت ربات های مجهز به ChatGPT فکر کنید که با تشخیص گفتار بومی Twilio یکپارچه شده است. یا یک ربات چت پیامکی را تصور کنید که با جفت کردن ChatGPT با پیام‌رسانی قابل برنامه‌ریزی Twilio ایجاد شده است. این‌ها فقط نوک کوه یخ هستند و راه‌های بی‌شماری را نشان می‌دهند که کسب‌وکارها می‌توانند خدمات مشتریان خود را ارتقا دهند.

رویکردی مسئولانه به هوش مصنوعی

اما همه چیز در مورد نوآوری بدون نظارت نیست. هر دو Twilio و OpenAI اهمیت توسعه هوش مصنوعی مسئول را تشخیص می دهند. Twilio تضمین می‌کند که کسب‌وکارها کنترل کامل بر داده‌های مشتری را حفظ می‌کنند و بر حریم خصوصی و امنیت تأکید می‌کنند. این شرکت همچنین با شرکای قابل اعتمادی کار می‌کند که استانداردهای سختگیرانه حفظ حریم خصوصی را رعایت می‌کنند.

یکپارچه‌سازی Twilio و OpenAI’s GPT-4 لحظه‌ای مهم برای تعامل با مشتری است. برای کسب و کارهای کوچک، این دعوتی است برای فرو رفتن عمیق در شخصی سازی مبتنی بر هوش مصنوعی، بهبود تجربیات مشتری و تعیین معیارهای جدید برای موفقیت. همانطور که هوش مصنوعی به سیر صعودی خود ادامه می دهد، ابزارهایی مانند این نقشه راهی برای کسب و کارهای بزرگ و کوچک فراهم می کنند تا بتوانند در این چشم انداز در حال تحول حرکت کنند.

برای آخرین ها، ما را در اخبار Google.

تصویر: Twilio، Openai


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی