عمومی

آمازون دانشگاه خلاق رایگان را با راهنماهایی راه اندازی کرد وابسته ها و اینفلوئنسرها

آمازون دانشگاه خلاق رایگان را با راهنماهایی راه اندازی کرد
وابسته ها و اینفلوئنسرها

کارآفرینان و صاحبان کسب‌وکار می‌توانند از یک منبع رایگان و جامع برای یافتن اطلاعاتی که با هدف ایجاد موفقیت برای آمازون همکاران و اینفلوئنسرها.



دانشگاه خالق آمازون

دانشگاه خالق آمازون ارائه می دهد آموزش، آموزش های ویدئویی، توصیفات، الهام و موارد دیگر برای کمک به مردم برای ایجاد یک تجارت با آمازون. این به شما نشان می دهد که چگونه فروشگاه مجازی خود را در آمازون ایجاد کنید، به علاوه می توانید محصولات مورد علاقه آمازون خود را با دنبال کنندگان رسانه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و هر بار که یکی از آنها چیزی را که شما به اشتراک می گذارید خریداری می کند، درآمد کسب کنید.

svg%3E - آمازون دانشگاه خلاق رایگان را با راهنماهایی راه اندازی کرد
وابسته ها و اینفلوئنسرها

کمیسیون کسب درآمد از طریق پیوندهای وابسته

کسب کمیسیون با به اشتراک گذاری پیوندهای وابسته با دستورالعمل های ارائه شده در دانشگاه خالق آسان است. پیوندها را می توان در استوری های اینستاگرام، پست های وبلاگ، مقالات، توضیحات ویدیوی YouTube و موارد دیگر به اشتراک گذاشت. سپس هر بار که یکی از دنبال‌کنندگان شما با کلیک کردن روی یکی از پیوندهایی که به اشتراک گذاشته‌اید، یک خرید واجد شرایط انجام دهد، کمیسیون آسانی از آن خرید دریافت می‌کنید.

<دانشگاه سازندگان توصیه های زیادی در مورد نحوه شروع به کار ارائه می دهد و همچنین فرصت‌های کسب درآمد خود را به حداکثر برسانید.

توصیه‌های یک وابسته موفق

ریچل میدرز یک اینفلوئنسر موفق است که کمیسیون دریافت می کند، که می گوید برنامه اینفلوئنسر آمازون زندگی او و خانواده اش را برای بهتر شدن تغییر داد. به لطف کمیسیون‌های به دست آمده، ریچل و همسرش کسب‌وکار خود را راه‌اندازی کرده‌اند و کاملاً برای خودشان کار می‌کنند.

توصیه ریچل به سازندگان مشتاق در آمازون این است که «فقط بزرگ‌تر شوند». او می‌افزاید: «ویترین فروشگاه خود را با فهرست‌های ایده‌ای برای هر دسته از ابتدا بسازید. به یاد داشته باشید که تصاویر را در ویترین فروشگاه خود نیز ارسال کنید، زیرا دنبال کنندگان شما می خواهند ببینند که چیزهای روی میز یا حمام شما چگونه است. این انرژی واقعی را به محتوای شما می‌آورد زیرا مخاطبان شما می‌توانند ببینند که شما واقعاً آن کالا را دارید و در خانه شما نیز عالی به نظر می‌رسد.”

همه چیزهایی که سازندگان در یک مکان نیاز دارند

دانشگاه سازندگان اطلاعاتی درباره نحوه به اشتراک گذاشتن همه چیز با مخاطبان خود و همچنین ارائه می دهد. چگونه پیوندهایی را که برای ایجاد محتوا نیاز دارید پیدا کنید. همچنین بسیاری از اینفلوئنسرهای موفق آمازون وجود دارند که می توانید از آنها الهام بگیرید.

برای اطلاع از آخرین، ما را در اخبار Google.

تصویر:


بیشتر در: آمازون
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی