عمومی

استعفای بزرگ در حال تبدیل شدن به “پشیمانی بزرگ” است. کارفرمایان نیز در حال پیوستن هستند

استعفای بزرگ در حال تبدیل شدن به “پشیمانی بزرگ” است.
کارفرمایان نیز در حال پیوستن هستند

وقتی پروفسور مدیریت، آنتونی کلوتز اصطلاح “استعفای بزرگ” را در ماه مه ۲۰۲۱ ابداع کرد، او یک انکار را به راه انداخت. از قطعات فکر در سال گذشته، کارشناسان بر سر چه کسی و چرا کار را ترک کرد و چگونه شرکت ها باید پاسخ دهد. در حالی که آن‌ها صحبت می‌کردند، نرخ ترک در بالاترین حد تاریخی باقی مانده است و حتی مدیران (و ستارگان پاپ) به استعفای بزرگ پیوستند.

اما زمانی که هر پدیده ای به اندازه کافی ادامه یابد، عکس العمل آغاز می شود. در حالی که ما پایان تمایل جمعی خود به این کار را بپذیر و آن را هل بده، مطالعات جدید نشان می دهد که اکنون که استعفای بزرگ شروع به ایجاد “حسرت بزرگ” کرده است، به اندازه کافی افراد بر اساس انگیزه عمل کرده اند. ”

کارگران در حال کشف هستند که چمن سبزتر نیست

شواهد این تغییر از انبوهی از نظرسنجی‌ها و نظرسنجی‌های اخیر به دست می‌آید که همگی نشان می‌دهند بسیاری از کارمندانی که به دنبال مراتع تازه‌تر بودند، به زودی متوجه شدند که چمن در آن سوی حصار در واقع سبزتر نیست.

یکی از این نظرسنجی روی ۲۵۰۰ کارگر از سایت کاریابی The Muse نشان داد که تقریباً سه چهارم آنها (۷۲ درصد) «تعجب یا پشیمانی» را تجربه کردند که موقعیت جدید یا شرکت جدیدی که برای آن شغل خود را ترک کردند «بسیار متفاوت» با آن چیزی که به آن‌ها هدایت می‌شد، متفاوت بود. تقریباً نیمی (۴۸ درصد) از این کارگران گفتند که سعی می کنند شغل قبلی خود را پس بگیرند،” نگهبان بریتانیا را گزارش می‌دهد.

یک نظرسنجی دیگر که به سفارش USA Today انجام شد نشان داد که فقط ۲۶ درصد از افراد تغییر شغل دوست دارند کار جدید آنها به اندازه کافی برای ماندن است. یک نظرسنجی بدبینانه کمتر از Joblist نشان داد که “یک چهارم از کسانی که شغل خود را در طول همه گیری همه گیر ترک کردند اکنون پشیمان هستند” Fortune.%20

در نهایت، یک مطالعه لینکدین از ۵۰۰,۰۰۰ تغییر شغل در سال ۲۰۲۱ نشان داد که تعداد استخدام‌های جدیدی که در شغل خود بوده‌اند. موقعیت قبلی برای کمتر از یک سال ۶٫۵ درصد نسبت به سال قبل افزایش یافته است. این نشانه دیگری از بیقراری مداوم کارکنان است.

شرکت ها نیز از پشیمانی خریدار رنج می برند

بسیاری از کارگرانی که در طول بیماری همه گیر یا بلافاصله پس از حادترین مرحله آن، حرکت های عجولانه انجام دادند، ممکن است افکار دومی داشته باشند. اما این فقط کارمندان نیستند که قربانی پشیمانی بزرگ می شوند. بر اساس گزارش‌های دیگر، بسیاری از کارفرمایان از تصمیم‌های استخدامی دوران همه‌گیری نیز پشیمان هستند.

“در ماه می والمارت درآمد گفت که “هفته‌های مازاد پرسنل” شرکت به سود کاهش یافت. این شرکت قبلاً هجوم کارمندان جدیدی را در سال ۲۰۲۱ استخدام کرده بود. کمبود کارکنان Covid-19 را پوشش دهید. این تنها مورد نیست، notes Insider.

“اکنون که اقتصاد به دلیل تورم، جنگ در اوکراین، و کاهش مصرف کننده و اعتماد سرمایه گذار، شرکت ها در سراسر صنایع قبلاً کاهش‌هایی ایجاد کرده‌اند.” این مقاله ادامه می‌دهد.

هیچ بازگشتی به وضعیت موجود وجود ندارد 

این غذای آماده چیست؟ داده‌ها همچنان نشان می‌دهند که کارگران فوق‌العاده در حال سوختن هستند و عدم تحمل فرهنگ های سمی و استثمارگر، بنابراین درس کارفرمایان قطعا این نیست اکنون می توانید به رفتار بد با مردم خود بازگردید.

“اگر ایده “پشیمانی بزرگ” باعث شد کارفرمایان فکر کنند که به وضعیت موجود باز می گردیم، این کار را نمی کنیم. . مسمومیت در محل کار به بحران سلامت روانی دامن می زند که کارگران آمریکایی همچنان با آن مواجه هستند. بازندگان جنگ استعدادها کسانی خواهند بود که در رفع آن کوتاهی می کنند، رئیس یک شرکت کاریابی به کارفرمایان هشدار داد.

به احتمال زیاد زمان خوبی برای شروع به فکر کاهش هزینه های کارکنان نیست. داده‌ها نشان می‌دهد که افرادی که اخیراً تغییر شغل داده‌اند، به طور متوسط ​​۷ درصد بیشتر از افرادی که جهش نداشته‌اند، حقوق دارند و تورم ارزش چک‌های حقوق را در سراسر جهان تحت فشار قرار داده است. کارمندان وفادار به احتمال زیاد به همکارانی که از شغل خود پرهیز می کنند چشم دوخته اند و به این فکر می کنند که آیا آنها از دست می دهند یا خیر. شرکت‌ها باید محتاط باشند که به آنها چیزی بیشتر برای گله کردن بدهند. پروفسور وارتون، آدام گرانت، حتی از رهبران خواسته است که با “احتمال افزایش می یابد.”

بنابراین، نه، پشیمانی بزرگ مجوز نیست یک رئیس سمی یا ارزان اسکیت باشید. آنچه که این موج ملی پشیمانی استعفا نشان می دهد این است که بسیاری از ما – چه رهبران و چه کارمندان – در چند سال گذشته در تصمیم گیری بیش از حد عجول بوده ایم. البته دلیل خوبی وجود دارد که تفکر ما در شفاف ترین حالت خود نبوده است، بنابراین در آینده همه ما باید قبل از استعفا یا استخدام کمی با دقت بیشتری فکر کنیم.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی