عمومی

او شغل خود را در گلدمن ساکس ترک کرد تا از سعادت خود پیروی کند. سپس Sephora و شرکت Wella تماس گرفتند

او شغل خود را در گلدمن ساکس ترک کرد تا از سعادت خود پیروی کند. سپس
Sephora و شرکت Wella تماس گرفتند

سه سال از فعالیت او به عنوان معاون رئیس جمهور در گلدمن ساکس، نانسی تواین مادرش را به طور ناگهانی در سال ۲۰۱۰ از دست داد. این تراژدی او را به فکر فرو برد، “زندگی می تواند بسیار کوتاه باشد، و من می خواستم ریسک کردن برای دنبال کردن علاقه.”

مادر او که پزشک خانواده بود، Twine را به فروشگاه‌های مواد غذایی بهداشتی محلی ببرید تا انواع روغن‌ها، عصاره‌ها، نمک‌ها و قندها را بخرید تا عملکردی داشته باشید زیبایی و محصولات مراقبت از مو. تواین می گوید: “در سنین جوانی در مورد شیمی و زیبایی پاک یاد می گرفتم. متوجه شدم که این کاری است که دوست داشتم انجام دهم.”

در سال ۲۰۱۳، Twine مراقبت موی Briogeo مستقر در نیویورک را تأسیس کرد که محصولات مراقبت از موی تمیز را برای انواع مو ارائه می دهد. قبل از اینکه در آوریل ۲۰۲۲ توسط شرکت Wella، سازنده لوازم آرایشی متعلق به شرکت سهامی خاص KKR خریداری شود، Briogeo نزدیک به ۱۰۰ میلیون دلار فروش رزرو کرده بود، با فضای قفسه ای در فروشگاه های Sephora در سراسر جهان، Bloomingdales و Ulta. Twine مدیرعامل Briogeo باقی می‌ماند.

در آن سال‌ها اتفاقات زیادی برای مؤسس افتاده است. در Inc. جریان زنده رویدادی که توسط بئاتریس دیکسون، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت هانی پات، شرکت تولید کننده محصولات زنانه برگزار شد، تواین برخی از سخت ترین درس های خود را به اشتراک گذاشت.

به نمایشگاه های تجاری بروید. برای قرار گرفتن در معرض — و در تماس بمانید

نمایش‌های تجاری برند و مفهوم شما را به جهان معرفی می‌کنند و به عنوان پلتفرمی عمل می‌کنند که در آن شما Twine می‌گوید، می‌توانید افراد مناسب برای شروع ساخت شبکه خود را پیدا کنید.

بعد از ملاقات با نمایندگان Sephora در یک نمایشگاه تجاری، Twine توانست با ارسال دوره ای اخبار محصول با آنها ارتباط برقرار کند. در ژانویه ۲۰۱۴، او ایمیلی از Sephora دریافت کرد که می‌گفت مراقبت از مو دسته بزرگ بعدی برای خرده‌فروش خواهد بود، و رویکرد Briogeo برای پذیرایی از انواع موها و بافت‌ها با فرمول‌های تمیز و بسته‌بندی پایدار همان چیزی بود که Sephora به دنبال آن بود. /p>

برای من، رفتن به نمایشگاه‌های زیبایی مانند Cosmoprof در اوایل زمان زیادی باز شد. در یک نمایشگاه تجاری، Twine همچنین با تامین کنندگانی ملاقات کرد که قادر به ساخت ظروف قابل بازیافت از بطری های شیر برای Briogeo بودند.

Twine اضافه می کند که حفظ شراکت با افرادی که او در این رویدادها ملاقات کرد به همان اندازه مهم بود که ملاقات با آنها در وهله اول. چگونه در مورد آن اقدام کنیم؟ “درباره ارزشی که می توانید در هر رابطه ای دریافت کنید و ارائه دهید فکر کنید: چه چیزی برای شما در روابط دوستانه مهم است؟ چه چیزی برای شما در روابط کاری شما مهم است؟ و این می تواند به تعریف آنچه در روابطی که با فروشندگان و خرده فروشان خود دارید کمک کند. Twine می‌گوید.

از شغل‌های گذشته خود مهارت‌ها را قرض بگیرید

بعد از شراکت با Sephora در آگوست ۲۰۱۴، تواین کار خود را در گلدمن ساکس ترک کرد تا تمام وقت روی شرکت خود تمرکز کند. با این حال، تواین می‌گوید که ترک شغلش به معنای پشت سر گذاشتن مهارت‌هایش نیست.

“من در هر شغلی فکر می‌کنم، چه بخواهید. تواین می‌گوید چه نخواهید، چه چیزی وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا کارآفرین بهتری باشید. «اگر برای راه‌اندازی کسب‌وکار خود کار می‌کنید، اما همچنان در شرکت فعلی‌تان کار می‌کنید، دریابید که چه نوع مهارت‌هایی [شما] می‌توانید در واقع از اینجا کسب کنید که برای کاری که می‌خواهید در آینده انجام دهید قابل اجرا باشد.»

تواین با شروع کار خود در امور مالی در آغاز یک بحران مالی، چابک بودن و ادامه روند را آموخت. او می‌گوید: «یادگیری نحوه گذر از فراز و نشیب‌ها بدون داشتن سابقه قبلی به من امکان می‌دهد خلاق و مدبر باشم.

از انسداد زمان برای غلبه بر فرسودگی شغلی استفاده کنید.

به‌گفته تواین، ساختن یک برند از ابتدا زمان و تلاش زیادی می‌طلبد، اما همیشه باید برای خود وقت بگذارید. او مسدود کردن زمان را تمرین می کند، تمرین تقسیم هر روز به بلوک های زمانی، با هر بخش به وظایف مختلف. تواین می گوید که کارآفرینان باید از این روش فراتر از وظایف یا وظایف اداری که باید در محل کار انجام دهند، استفاده کنند. ریسمان زمان پیاده‌روی، خوردن ناهار یا مدیتیشن ۱۰ دقیقه‌ای را مسدود می‌کند.

“کارآفرینان تمایل دارند بسوزانند. به سرعت بیرون بیایند زیرا آنها همه چیز را در مشاغل خود می ریزند و آن تعادل را ایجاد نمی کنند تا واقعاً بفهمند که روش سلامتی آنها چیست. آیا این مدیتیشن خواهد بود؟ آیا این کار هر روز انجام می شود؟” ریسمان می گوید.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی