عمومی

اپل تعمیر سلف سرویس را با ابزار تشخیصی جدید گسترش می دهد، Reach را در اروپا گسترش می دهد

اپل تعمیر سلف سرویس را با ابزار تشخیصی جدید گسترش می دهد،
Reach را در اروپا گسترش می دهد

Apple Inc. برنامه Self Service Repair خود را گسترش داده و یک ابزار تشخیصی جدید را معرفی کرده است که هدف آن ایجاد استقلال بیشتر کاربران در عیب یابی دستگاه های Apple است.

این مطلب توسعه، برنامه Self Service Repair را به سری آیفون ۱۵ و مدل‌های مک مجهز به تراشه M2 می‌آورد، از جمله MacBook Pro 14 و ۱۶ اینچی، MacBook Air 15 اینچی، Mac mini، Mac Pro و Mac Studio. قابل توجه تر، اپل این سرویس را به ۲۴ کشور اروپایی دیگر مانند کرواسی، دانمارک، یونان، هلند، پرتغال و سوئیس گسترش داده است. با آخرین رشد، این برنامه اکنون از ۳۵ محصول اپل در ۳۳ کشور، قابل دسترسی به ۲۴ زبان پشتیبانی می‌کند.

یک پیشرفت کلیدی در این توسعه معرفی Apple Diagnostics for Self Service Repair است که در حال حاضر در ایالات متحده موجود است و انتظار می رود سال آینده در اروپا عرضه شود. این ابزار به کاربران، به ویژه آنهایی که در تعمیر دستگاه‌های اپل تخصص دارند، با ارائه همان قابلیت‌های تشخیصی که در اختیار ارائه‌دهندگان خدمات مجاز اپل و ارائه‌دهندگان تعمیرات مستقل است، قدرت می‌دهد. این امکان آزمایش جامع قطعات دستگاه را برای عملکرد و عملکرد فراهم می‌کند و در نتیجه تعمیرات لازم را شناسایی می‌کند.

در آوریل ۲۰۲۲ آغاز شد، Self Service Repair نشان دهنده تعهد اپل به گسترش گزینه های تعمیر برای مصرف کنندگان است. این امکان دسترسی به دفترچه‌های راهنمای رسمی، قطعات اصلی اپل و ابزارهای مورد استفاده متخصصان در فروشگاه اپل و مکان‌های ارائه‌دهنده خدمات مجاز اپل را فراهم می‌کند. این برنامه برای افرادی با تجربه در تعمیر دستگاه های الکترونیکی طراحی شده است.

اما، اپل تاکید می کند. که برای کاربرانی که تجربه ای در تعمیر دستگاه های الکترونیکی ندارند، کمک گرفتن از یک ارائه دهنده خدمات مجاز حرفه ای اپل ایمن ترین و مطمئن ترین گزینه است. این ارائه دهندگان از قطعات اصلی اپل استفاده می کنند که مطابق با استانداردهای بین المللی طراحی و آزمایش شده اند. در سه سال گذشته، اپل مکان خدمات خود را با دسترسی به قطعات، ابزارها و آموزش های اصلی تقریباً دو برابر کرده است. این شامل بیش از ۴۵۰۰ ارائه دهنده تعمیرات مستقل و یک شبکه جهانی با بیش از ۵۰۰۰ ارائه دهنده خدمات مجاز اپل است که از بیش از ۱۰۰۰۰۰ تکنسین فعال پشتیبانی می کند.

برای صاحبان مشاغل کوچک، به ویژه آنهایی که در صنعت تعمیرات فناوری هستند یا کسانی که ناوگان دستگاه های اپل را مدیریت می کنند، این گسترش فرصت های جدیدی را ارائه می دهد. این امکان کنترل بیشتر بر تعمیر و نگهداری دستگاه و صرفه جویی در هزینه بالقوه را فراهم می کند. در دسترس بودن ابزارها و قطعات رسمی نیز تضمین می‌کند که تعمیرات با استانداردهای کیفی اپل مطابقت دارد و یکپارچگی و عملکرد دستگاه حفظ می‌شود. این حرکت اپل می‌تواند تغییری در نحوه مدیریت منابع فناوری کسب‌وکارها ایجاد کند و کارایی و قابلیت اطمینان را در تعمیر و نگهداری دستگاه ارائه دهد.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی