عمومی

کمک های مالی موجود برای کمک به کسب و کارهایی که در حال مبارزه با بندر هستند تعطیلی بالتیمور

کمک های مالی موجود برای کمک به کسب و کارهایی که در حال مبارزه با بندر هستند
تعطیلی بالتیمور

فاجعه‌های بزرگ مانند فروریختن اخیر پل فرانسیس اسکات کی در بالتیمور می‌تواند پیامدهای عمده‌ای برای مشاغل اطراف داشته باشد. این امر باعث می‌شود تا جوامع راه‌هایی برای کمک به کسب‌وکارها در دوره‌های دشوار بیابند تا پس از بازگشت شرایط به حالت عادی، همچنان فعال باشند. دو برنامه از این دست اخیرا در بالتیمور راه اندازی شده است. در مورد آنها و سایر کمک های مالی فعلی کسب و کار کوچک در زیر بخوانید.

برنامه حفظ کارگران بندر بالتیمور و برنامه کمک به کسب و کار اضطراری

کسب و کارهایی که به دلیل فروپاشی فرانسیس در تلاش برای حفظ کارمندان هستند پل اسکات کی در بالتیمور به لطف برنامه نگهداری کارگران بندر بالتیمور به زودی می تواند به امدادرسانی دسترسی پیدا کند. این برنامه شامل ۱۲٫۵ میلیون دلار است در تامین مالی و کمک به کسب و کارها تا زمان بازگشایی کامل بندر، از اخراج پرهیز کنند. مشاغل واجد شرایط می توانند از بودجه برای آموزش کارکنان، هزینه های حقوق و دستمزد و خدمات پشتیبانی استفاده کنند. علاوه بر این، برنامه کمک های تجاری اضطراری بندر بالتیمور کمک های مالی تا سقف ۱۰۰۰۰۰ دلار را برای کمک به مشاغلی که به دلیل بسته شدن بندر با چالش روبرو هستند، ارائه می دهد. کسب و کارها باید بتوانند مشکلات مالی مربوط به فروریختن پل را اثبات کنند تا واجد شرایط باشند. دوره درخواست در ۲۲ آوریل باز می شود.

برنامه کمک هزینه بازیابی مشاغل کوچک مائوئی

بنیاد اتاق بازرگانی ایالات متحده و American Express در حال تشکیل تیم برای حمایت از مشاغل مائوئی که تحت تأثیر آتش سوزی های جنگلی سال گذشته قرار گرفتند. برنامه کمک هزینه بازیابی مشاغل کوچک مائوئی به ۱۰۰ کسب و کار در جزیره کمک مالی ۵۰۰۰ دلاری ارائه می دهد. برای واجد شرایط بودن، کسب‌وکارها باید حداقل از ۱ اوت ۲۰۲۳ بین ۳ تا ۲۰ کارمند و یک مکان فیزیکی در مائویی داشته باشند. کسب‌وکارها همچنین باید بتوانند نیاز مالی و ضرر ناشی از آتش‌سوزی‌های جنگلی را نشان دهند. ۱ مه آخرین مهلت درخواست است.

رفع کسب و کارهای انجمن ما در سراسر لانگ آیلند کمک های مالی کسب و کار کوچک

Optimum Business و بنیاد LIA در یک برنامه کمک مالی جدید برای پشتیبانی مشاغل کوچک در شهرستان های ناسائو و سافولک. کسب‌وکارهای واجد شرایط می‌توانند تا سقف ۵۰۰۰ دلار برای هر کدام و در مجموع ۳۰۰۰۰۰ دلار در دسترس باشند. برنامه کمک‌های مالی کسب‌وکار کوچک محلی «بالا بردن کسب‌وکارهای جامعه ما در سراسر لانگ آیلند» یک عضویت شش ماهه را در انجمن لانگ آیلند برای همه متقاضیان ارائه می‌دهد. و دریافت کنندگان کمک هزینه یک سال عضویت رایگان دریافت خواهند کرد. کسب‌وکارهای واجد شرایط باید تا اول ماه مه درخواست دهند.

Greater Washington D.C. Purple Construction Grants

بنیاد جامعه واشنگتن بزرگ تسهیل یک برنامه کمک مالی برای حمایت از کسب و کارهای محلی که تحت تأثیر تأخیر ساخت خط بنفش در منطقه واشنگتن دی سی قرار گرفته اند. این برنامه با کمک مالی ۵۰۰۰۰۰ دلاری از بانک PNC تامین می شود. مشاغلی که تحت تأثیر منفی این پروژه قرار گرفته‌اند می‌توانند تا سقف ۲۰۰۰۰ دلار برای کمک به پوشش هزینه‌های مختلف، از بهبود سرمایه گرفته تا هزینه‌های عملیاتی، درخواست دهند. برای واجد شرایط بودن، کسب و کارها باید حداقل سه سال در کسب و کار، ده کارمند یا کمتر، و ۵ میلیون دلار یا کمتر درآمد سالانه داشته باشند. آخرین مهلت درخواست برای کمک مالی ۱۳ می است.

برنامه کمک هزینه کسب و کار کوچک کوئینسی

کوئینسی، فلوریدا، is ارائه کمک های مالی به مشاغل و افرادی است که به دنبال بهبود مثبت محله های خود هستند. آژانس توسعه مجدد جامعه کوینسی هم کمک هزینه کسب و کار کوچک و هم کمک هزینه تعمیر خانه را تسهیل می کند. هر دو برنامه تا ۱۰۰۰۰ دلار به صاحبان املاکی که به دنبال ارتقاء فضاهای خود هستند ارائه می دهند. صاحبان کسب و کار باید در منطقه Quincy CRA واقع شده باشند، دارای مجوز کسب و کار باشند، و مشتری شرکت Quincy باشند تا واجد شرایط باشند.

Newport Technical Assistance Grants

Newport، ورمونت، کمک‌های بلاعوض ارائه می‌کند. به مشاغل کوچک در منطقه تعیین شده نیوپورت شهر مرکز شهر برای کمک به آنها برای دسترسی به خدمات مختلف کمک فنی. بودجه از جایزه ای می آید که توسعه مرکز شهر نیوپورت از برنامه کمک هزینه توسعه تجارت روستایی USDA-RD دریافت کرده است. کمک های مالی می تواند هزینه های مربوط به خدمات مختلف از جمله طراحی وب سایت، پردازش پرداخت الکترونیکی و بازاریابی را پوشش دهد. برای واجد شرایط بودن، مشاغل باید کمتر از ۵۰ کارمند و کمتر از ۱ میلیون دلار سود ناخالص داشته باشند. سرمایه سرمایه گذاری جامعه شمالی این برنامه را تسهیل می کند، بنابراین آنها به کسب و کارها در فرآیند درخواست کمک می کنند و در ایجاد پیشنهادات برای خدمات مختلف کمک می کنند.

تصویر: $


بیشتر در: کمک های مالی مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی