عمومیمقالات

چگونه با تغییرات غیرمنتظره مقابله کنیم

چگونه با تغییرات غیرمنتظره مقابله کنیم

تغییر اجتناب ناپذیر است. وقتی انتظارش را دارید، انتقال می تواند آسان باشد. وقتی شما نیستید، می تواند ویرانگر باشد. در هر صورت، چگونه با تغییر کنار می آیید؟

بدون سوال، درک شما از تغییر بر پاسخ شما به آن تاثیر می‌گذارد. آیا این تغییر برای شما نتیجه مثبت یا منفی خواهد داشت؟ آیا چالش برانگیز خواهد بود و باعث می شود کشش بکشید و دوره هایی از ناراحتی را تجربه کنید؟ یا به شما انگیزه می دهد که زود بیدار شوید و تا دیر وقت بیدار بمانید و برای نقش جدید و برجسته آن در زندگی خود آماده شوید؟

برای بهتر یا بدتر، این چیزی است که باید انجام دهید زمانی که باید برای مقابله با تغییرات، وقتی سر خود را به عقب برمی دارد، چرخش کنید:

۱٫ تصدیق کنید که تغییر یک حالت عادی جدید است.

انکار وجود تغییر به ندرت قدرت ماندگاری آن را ناامید می کند. به جای رد تغییر، با ارزش ترین اقدام ما این است که حضور و تأثیر آن را بر شیوه زندگی خود اعتراف کنیم. در یک سخنرانی جذاب TED به نام “کرونا آینده ماست “، متخصص بهداشت جهانی، آلانا شیخ، M.P.H، بینش هایی را در مورد همه گیری جهانی به روشی ساده و قابل دسترس به اشتراک می گذارد. او روشن می‌کند که تجربه جمعی ما یک امر عادی جدید است و تأکید می‌کند که اگرچه نمی‌توانیم از تأثیر چند وجهی این بحران فرار کنیم، اما می‌توانیم آسیب‌پذیری خود را در برابر آن بپذیریم و از تأثیر آن بر اکوسیستم جهانی خود قدردانی کنیم.

برای روشن بودن، این اولین گام منطقی در مقابله با هر نوع تغییر و آغاز راه رو به جلو است.

۲٫ احساسات خود را در مورد مواجهه با تغییرات کاوش کنید.

در میان دستکاری علایق رقیب، به همان اندازه مهم است که با افکار خود بنشینید و تغییرات را تغییر دهید. از نزدیک با آنچه احساس می کنید آشنا شوید به شما کمک می کند تا همه چیز را به وضوح ببینید و تصمیمات بهتری در مورد آنچه مهم است بگیرید. از آنجا که عظمت این تغییر می تواند بسیار حواس پرت کننده باشد، به ندرت وقت خود انعکاس< /a> و بهزیستی عاطفی ما را کاوش کنیم، از جمله ما خودآگاهیو خود مدیریتی. هنگامی که هنگام پردازش تغییرات، تجربه درونی خود را اولویت بندی می کنید، از رفاه عاطفی و همچنین پیشرفت کلی خود اطمینان حاصل می کنید.

۳٫ برای آن آماده شوید.

اقدام مناسب در جهت تغییر کمک خواهد کرد مطمئن شوید که همه چیز برای شما راحت‌تر پیش می‌رود – و هر چه زودتر، بهتر. آماده‌سازی مستلزم این است که از خود سؤالات کلیدی در مورد اینکه اکنون کجا هستید و در چه موقعیتی قرار دارید بپرسید، زیرا با تغییر مواجه می‌شوید و خود را در «عادی جدید» تصور می‌کنید. به چه منابعی نیاز خواهید داشت؟ چه فداکاری هایی باید انجام دهید؟ چقدر زمان لازم خواهد بود؟ آیا برای تأثیرگذاری بر نتیجه به کمک نیاز دارید؟ در مورد استراتژی و تاکتیک هایی که به شما کمک می کند بر موانع موفقیت خود غلبه کنید، شفاف باشید. سپس، بدون تردید، اجرا کنید.

۴٫ به سیستم پشتیبانی خود تکیه کنید یا آن را ایجاد کنید.

اگر دریافتید که احساس غرق شدن دارید، به یاد داشته باشید که لازم نیست به تنهایی این کار را انجام دهید. مدیریت تغییر می تواند سنگین باشد، اما زمانی که سعی می کنید همه چیز را به تنهایی انجام دهید، حتی بیشتر از آن. به‌جای خم کردن ماهیچه‌های انسان‌دوست خود، به سیستم پشتیبانی خود برسید – آن افراد ارزشمندی که آماده و مایل به کمک در زمان نیاز شما هستند. نداشتن سیستم پشتیبانی؟ یکی ایجاد کنید! منابع همه جا هست. ارتباطات باورنکردنی جدیدی را که می‌توانید کشف کنید و فرصت‌های فراوانی را که ممکن است به دنبال داشته باشد، تصور کنید.

۵٫ وقتی با تغییر برخورد می کنید، به خود لطف بدهید.

یک چیز مطمئن است: تغییر یک فرآیند است. پر از جزر و مد است، جا می افتد و شروع می شود. گاهی اوقات، ممکن است احساس کنید که در بالای جهان قرار دارید – انگار هیچ چیز نمی تواند شما را متوقف کند. در طول دیگران، نه چندان. هنگامی که خود را در انتهای پایین قطب توتم می بینید، خود را مورد ضرب و شتم قرار ندهید. این لطف را به خود بدهید که حتی زمانی که احساس نمی کنید یا بهترین عملکرد را ندارید به جلو بروید. یک روز بد یک معامله شکنی نیست، بلکه فرصتی برای عقب نشینی و شروع دوباره است. این را به خاطر بسپارید.

مهم نیست چه تغییری را در زندگی تجربه می کنید، بدانید که می توانید با موفقیت از آن عبور کنید. از این گذشته، “هر ابری یک پوشش نقره ای دارد”—شما هم می توانید امضای خود را به آن بدهید.

این مقاله در مارس ۲۰۲۰ منتشر شده است و به روز شده است. عکس از imtmpphoto/Shutterstock

Karima Mariama Arthur 150x150 - چگونه با تغییرات غیرمنتظره مقابله کنیم

کریما ماریاما-آرتور که یک مقام پیشرو در توسعه رهبری و مدیریت عملکرد سازمانی است، بیش از ۲۵ سال تجربه جامع و جامع در زمینه حقوق، تجارت و دانشگاه را برای هر تعامل مشتری به ارمغان می آورد. یک مشاور زیرک برای سازمان‌های برجسته از دی سی تا دبی، بینش‌های تخصصی او به مشتریان کمک می‌کند تا با موفقیت در محیط کسب‌وکار جهانی در حال تغییر و رقابتی امروزی حرکت کنند. کریما نویسنده کتاب راهنمای رهبری تحسین‌شده بین‌المللی و نامزد جایزه تصویر NAACP در سال ۲۰۱۹، آماده برای تعالی: اصول بنیادی اثربخشی است. رهبری در اتاق هیئت مدیره و فراتر از آن (پالگریو مک میلان)، که در آکادمی نظامی ایالات متحده در وست پوینت راه اندازی شد. به عنوان گسترش کار خود، او به طور منظم در سطح ملی و بین المللی در زمینه های تخصصی خود صحبت می کند و به عنوان مشاور در هیئت مدیره های شرکتی منتخب خدمت می کند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی