عمومی

یک مراسم چای به او کمک کرد تا اعتیاد را ترک کند. بعداً، عشق به او پسر الهام بخش یک تجارت چای

یک مراسم چای به او کمک کرد تا اعتیاد را ترک کند. بعداً، عشق به او
پسر الهام بخش یک تجارت چای

کوئنتین ونی احساس مرگ قریب الوقوع را می داند. او پس از دو سال مبارزه با اعتیاد به داروهای ضد اضطراب و چندین بار اقدام به خودکشی در سن ۲۹ سالگی، سفر شفا و بهبودی خود را از طریق آب‌میوه‌گیری و مراسم چای یافت. ونی با الهام از فرهنگ چای، شرکت چای Equitea مستقر در بالتیمور را با همسرش ارین در سال ۲۰۲۰ تأسیس کرد. این کارآفرین ۳۸ ساله اکنون از چای سبز برای کمک به پسرش اختلال بیش فعالی نقص توجه، و او می خواهد مطمئن شود چای با کیفیت بالا در دسترس است هر کس. — همانطور که به Xintian Tina Wang گفته شد

در دهه‌های ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ که در بالتیمور غربی بزرگ شدم، در محاصره بودم. فقر، ورشکستگی، خشونت و احساس ناامیدی. زمانی که با این واقعیت دست و پنجه نرم می‌کردم، به مدرسه می‌رفتم که در آن افرادی که شبیه من بودند پر نبود. مدام مورد تمسخر، آزار و اذیت و آزار قرار می گرفتم. و بعد هر بار که برای دفاع از خودم عکس العمل نشان می دادم، این من بودم که دچار مشکل می شدم. حتی به عنوان یک پسر ۸ ساله، شروع به ساختن این روایت در ذهن خودم کرد که برایم مهم نبود.

افسردگی حاد تشخیص داده شدم. و  اضطراب در سن ۱۴ سالگی. دکتر می خواست مرا تحت درمان قرار دهد و مادرم آن گزینه درمانی را رد کرد. در آن زمان، سلامت روان چیزی نبود که در مورد آن صحبت شود. به عنوان یک خانواده سیاه پوست در آمریکا، ما این امتیاز را نداشتیم که مشکلات سلامت روانی داشته باشیم. ما باید فقط پوزخند می زدیم و آن را تحمل می کردیم و یاد می گرفتیم که زنده بمانیم.

وقتی ۲۶ ساله بودم، تشخیص داده شد که مبتلا به اختلال اضطراب فراگیر شدید هستم. ، اختلال هراس و اختلال افسردگی اساسی. تنها گزینه درمانی که در آن زمان توسط پزشک به من داده شد، نسخه ها بود. چیزی که جالب بود این بود که موقعیتی نبود که از دوستانم در گوشه خیابان مواد مصرف می کردم. من در واقع این را از دکترم دریافت کردم. او دوز من را همانطور که من پیشنهاد و توصیه می کردم افزایش می داد، که باید برای من یک علامت قرمز بود، اما در آن زمان اینطور نبود.

- یک مراسم چای به او کمک کرد تا اعتیاد را ترک کند. بعداً، عشق به او
پسر الهام بخش یک تجارت چای

مراسم چای من در ۲۸ سالگی باعث بهبودی من شد. با کیسه هایی از چای شبی که از خواربارفروشی می گیرید و بعد به این وسواس با چای برگ شل تبدیل می شود. درست کردن یک فنجان چای برای خودم بسیار مراقبه بود، این چیزی بود که واقعاً می‌توانست به من کمک کند تا خودم را از واقعیتی که در آن زمان داشتم جدا کنم. و به من یاد داد که چگونه حضور داشته باشم.

این کسب و کار از روی یک ضرورت شروع شد. پسرم در ۷ سالگی مبتلا به اختلال بیش‌فعالی کمبود توجه (ADHD) شد. با توجه به تجربیاتی که در رابطه با نبردهای سلامت روان خودم با چای داشتم، تصمیم آگاهانه گرفتم که تشخیص او را به طور کلی مدیریت کنم. من به یک متخصص مغز و اعصاب مراجعه کردم و او به پسرم پیشنهاد کرده بود که می تواند قبل از هر آزمایش بزرگی چای سبز بنوشد، زیرا کافئین و L-theanine به او تمرکز آرام می دهد. اما پسرم گفت که از طعم آن متنفر است.

بنابراین ما اینطور فکر می‌کردیم که اگر واقعاً کار می‌کند، باید بفهمیم. راهی برای خوش طعم کردن چای برای یک کودک ۹ ساله. ما تا آنجا که می‌توانیم درباره چای سبز، مشخصات طعم و مزه‌ها و چیزهایی که با آن ترکیب می‌شوند، از این سوراخ خرگوش تحقیق کردیم. ما روی ترکیبی از چای سبز با اسطوخودوس و علف لیمو فرود آمدیم و او آن را دوست داشت. در پایان آن سال تحصیلی، او از تلاش در مدرسه به شرکت در مراسم افتخار رسید. البته، این فقط چای نبود که این کار را انجام داد، بلکه قطعاً برای پسرم فوایدی داشت.

I’ همیشه معتقد بوده‌ام که اگر چیزی را پیدا کردید که کارآمد است، آن را با دیگران به اشتراک می‌گذارید. بنابراین، در سال ۲۰۲۰، من و همسرم یک شرکت چای راه‌اندازی کردیم، و می‌خواستیم چیزهایی را که برای خانواده‌مان مفید است، ببریم و آنها را برای خانواده‌های دیگر در دسترس قرار دهیم.

برای اینکه بتوانیم شکاف ثروت نژادی آمریکا را پر کنیم و محیطی ایجاد کنیم که در آن بیشتر کسب و کار متعلق به سیاهپوستان می تواند رونق بگیرد، من مردم را تشویق می کنم که فراتر از Juneteenth. در مواجهه با ناملایمات، باید به خاطر بسپاریم و اجازه ندهیم که دشواری چالش‌هایی که پیش روی ما قرار می‌گیرد مانع ما شود.

روز پدر و ژوئن پاییز در همان روز، و به نظر من پدر سیاهپوست بودن در آمریکا چیز زیبایی است. من آن را با هیچ چیز در دنیا عوض نمی کنم. برای من داشتن یک پدر سیاه پوست که توانایی و امتیاز راه اندازی کسب و کار و نشان دادن چیزهای متفاوت به فرزندانم را دارد.
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی