خبر

زنجان ظرفیت برگزاری نمایشگاه های ملی و بین المللی را دارد

زنجان ظرفیت برگزاری نمایشگاه های ملی و بین المللی را
دارد

به گزارش خبرنگار بازار، مهدی برادران عصر پنجشنبه در دیدار با فعالان اقتصادی استان زنجان، گفت: ورود موثر به بازار روسیه حائز اهمیت است و درباره نمایشگاه بین المللی صادرات به روسیه هم اگر از این فرصت استثنایی در صادرات استفاده نکنیم قطعا افسوس خواهیم خورد و باید از این فرصت تاریخی و روابط خوبی که در عرصه تجاری و بازار فراهم شده حداکثر استفاده را ببریم.

وی با بیان اینکه در زنجان محصولات شوینده، غذایی و قطعات خودرو مورد توجه قرار گرفته است، ابراز کرد: در سطح کشور هم محصولاتی که مورد توجه قرار گرفته و استانداردهای ملی و بین المللی را کسب کرده در فرآیند صادرات قرار خواهیم داد.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: امیدوارم حضور کارخانجات خود زنجان و سایر کارخانه ها در روسیه پررنگ باشد.

برادران تاکید کرد: این نمایشگاه فرصت تاریخی در مقطعی تاریخی است تا محصولات کیفی خود را به بازارهای جهانی برسانیم.

وی افزود: استان زنجان ظرفیت برگزاری نمایشگاه های ملی و بین المللی را دارد و از استان هایی است که کمترین نرخ بیکاری را دارد.

معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد: امیدوارم حضور کارخانجات زنجان و سایر کارخانه ها در روسیه پررنگ باشد. این نمایشگاه فرصت تاریخی در مقطعی تاریخی است تا محصولات کیفی خود را به بازارهای جهانی برسانیم. زنجان آمادگی اقدامات بین المللی را دارد.

براداران گفت: راهبرد وزیر صنعت، معدن و تجارت، بر توسعه رشد تولیدات و محصولات صادرات محور است و این روند استراتژی اول ما در صنعت، معدن و تجارت خواهد بود و متناسب با آن از فرصت های صادراتی استفاده خواهیم کرد تا متناسب با آن شاهد رشد محصولات صادرات محور باشیم.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی