عمومی

این ترفند جادویی 2 دقیقه ای و با پشتوانه تحقیقاتی را برای بهتر شدن امتحان کنید خواب شبانه

این ترفند جادویی ۲ دقیقه ای و با پشتوانه تحقیقاتی را برای بهتر شدن امتحان کنید
خواب شبانه

در طول همه گیری، کووید-۱۹ سراسر جهان را فرا گرفت. موجی از مشکلات خواب نیز همینطور بود. به لطف تعدادی از عوامل از جمله افزایش زمان نمایش، استرس و مصرف الکل، تقریباً دو نفر از هر سه آمریکایی، نوعی مشکل خواب را تا اواسط سال ۲۰۲۱ گزارش کرده بودند. اثرات خماری تمام آن شب‌های بی‌قرار هنوز توسط بسیاری احساس می‌شود امروز. آتنا اکرمی،

“هنگامی که خواب مختل شود، می تواند بر سلامت روحی و جسمی تاثیر بگذارد، که به نوبه خود ممکن است باعث اختلال بیشتر در خواب شود.” ، یک عصب شناس در دانشگاه کالج لندن توضیح می دهد. “یک چرخه معیوب ممکن است شکل بگیرد که تشخیص و درمان صحیح آن بسیار دشوار است.”

چگونه به خواب سالم‌تری برگردیم 

چگونه به روال خواب سالم برگردید؟ پاسخ برای هر فرد متفاوت خواهد بود و یافتن مداخله مناسب اغلب یک موضوع آزمون و خطا است. به همین دلیل است که در طول یک سال گذشته، یک کیسه چنگ زدن به صدای امیدوارکننده، توصیه خواب مبتنی بر تحقیقات در اینجا Inc.com زیرا، در نهایت، اگر بتوانید نیمی از زمان را به سختی چشمان خود را باز نگه دارید، بعید است که موفقیت کسب و کار خود را به حداکثر برسانید.

من در میانه یک قسمت از The Science of Happiness podcast on the science of خواب بهتر. این قسمت به شکل مکالمه ای بین داچر کلتنر، استاد روانشناسی دانشگاه کالیفرنیا برکلی و درو آکرمن، خالق پادکست Sleep With Me، که داستان‌های خواب‌آور قبل از خواب را برای شنوندگان خسته ارائه می‌دهد.

آکرمن که مادام‌العمر بی‌خوابی است، کلتنر را به دنبال پیشنهادات تحقیقاتی می‌کند تا به او کمک کند بهتر بخوابد. بسیاری از پاسخ‌های کلتنر اگر آشنا باشند ارزشمند هستند — بدون کافئین در اواخر روز، زمان کمتری قبل از خواب با صفحه نمایش، و غیره. اما یکی برای من هم جدید بود و هم بلافاصله ایده خوبی به نظر می رسید. این مجله نگرانی نامیده می شود و دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد. ایده این است که شما فقط یک یا دو دقیقه برای تا نتوانند با چرخیدن بی انتها در اطراف مغز شما را بیدار نگه دارند.

یک ترفند جادویی دو دقیقه ای برای خواب بهتر؟

آکرمن نیز مجذوب این ایده شد. “من قطعاً برخی از تمرین‌ها را امتحان کردم و مجله نگرانی همان چیزی بود که واقعاً مرا جذب کرد، زیرا فکر می‌کردم در مورد آن شنیده بودم. اما این چیزی است که هرگز امتحان نکردم. در هفته گذشته آن را امتحان کردم و آن را انجام دادم. او توضیح می‌دهد که چند ساعت قبل از خواب، ایده گرفتن یا رها کردن آن، قدرتمند بود.

آزمایش دقیقا چگونه پیش رفت؟ حداقل برای آکرمن، نتایج یک یا دو دقیقه نوشتن قبل از رختخواب چشمگیر بود.

“انجام این کار چند ساعت قبل از خواب به خودم یا ناخودآگاهم یا هر چیز دیگری زمان کمی برای پردازش آن داد و مانند “هی، خوب خواهد شد.” او گزارش می‌دهد، مانند «این یک معامله بزرگ نیست». “آن دسته از ابزارهای طبیعی طبیعی قبل از اینکه بخواهم بخوابم می‌توانستند در جای خود قرار گیرند و دوباره سعی کنم آن‌ها را پردازش کنم و اینگونه بگویم: “اوه نه، الان می‌خواهم چه کار کنم؟ بهتر است برنامه‌ریزی کنم.”

کلمات او کمی درهم است، اما پیام کلی واضح است. صرفاً دور انداختن نگرانی هایش از سر و روی صفحه قبل از خواب به کاهش اضطراب او کمک کرد تا بتواند سریعتر بخوابد. آیا صرف چند دقیقه روی این مداخله ساده می تواند نتایج مشابهی برای شما داشته باشد؟

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی