عمومی

یک مهارت که باید به مهارت های شخصی و حرفه ای خود اضافه کنید آموزش توسعه

یک مهارت که باید به مهارت های شخصی و حرفه ای خود اضافه کنید
آموزش توسعه

 سازمان کارآفرینان (EO) کارآفرینان را با ابزارها و استراتژی های لازم برای دستیابی به پتانسیل کامل خود توانمند می کند. دنداپانی، یک کشیش هندو، کارآفرین، و راهب سابق، یک سخنران با رتبه بالا در چندین رویداد یادگیری فصل EO است، جایی که به رهبران کسب و کار آموزش می دهد نحوه تمرکز برای بهبود زندگی و شرکت هایشان. کتاب جدید دنداپانی یک استاد کلاس گام به گام در مورد نحوه پیاده‌سازی تمرکز تزلزل ناپذیر. از دندانپانی پرسیدیم که چرا کارآفرینان باید تیم های خود را با این مهارت که اغلب نادیده گرفته می شود آموزش دهند.

به عنوان یک کارآفرین، شما می دانید که اهمیت داشتن افراد مناسب در صندلی‌های مناسب، ایفای نقش‌های خود به بالاترین سطح، و هدایت شرکت به جلو.

اما چه می‌شود اگر آموزش آنها را در مورد مهارتی که می‌تواند a href=”https://www.inc.com/rebecca-deczynski/asana-anatomy-of-work-index-meetings-remote-work-efficiency.html”>بهره وری فردی بسیار بالاتر از سطح فعلی ?

علاوه بر مزایای کسب و کار، در نتیجه این آموزش، اگر هر یک از کارکنان مزایای گسترده ای به دست آورد چه اتفاقی می افتد. زندگی شخصی و حرفه ای؟

به‌علاوه، اگر می‌دانستید که این مهارت به ندرت در هیچ شرکت دیگری آموزش داده می‌شود، چه می‌کنید – و بنابراین هم مزیت رقابتی و هم مزیت کارمند را نشان می‌دهد؟

<.>

شما کارمندانی را با مهارت هایی که از طریق مطالعه و تجربه انباشته شده اند استخدام می کنید و از آنها می خواهید کارهای خاصی انجام دهند. نقش ها شما در مورد نرم افزار، دستگاه ها و فرآیندهای مورد نیاز برای موفقیت به آنها آموزش می دهید.

اما یک ابزار رایج وجود دارد که کارمندان از آن استفاده می کنند. هر روز — روزی که برای یادگیری نرم افزار و فرآیندها استفاده می کنند — و تقریباً هرگز در مورد بهترین روش استفاده از آن آموزش ندیده اند.

ابزاری که من در مورد آن صحبت می کنم، ذهن انسان است، مهم ترین ابزاری که ما در اختیار داریم. این واقعیت واقعی ما را ایجاد می کند و نحوه عملکرد و آنچه را که فکر می کنیم را دیکته می کند – و با این حال این تنها ابزاری است که روزانه از آن استفاده می کنیم و بدون دفترچه راهنمای کاربر ارائه می شود. (به طور جدی – یک مخلوط کن با یک کتابچه راهنمای ۲۸ صفحه ای به شش زبان ارائه می شود. اما آیا تا به حال دستورالعملی برای ذهن خود دیده اید؟)

از بین تمام آموزش‌های کارکنان که شرکت‌ها میلیون‌ها دلار برای آن هزینه می‌کنند، مهم‌ترین موردی که می‌توانند روی آن سرمایه‌گذاری کنند آموزش درک آگاهی و ذهن به تیم‌هایشان است، به‌علاوه آموزش هنر تمرکز.

واقعیت غم انگیز این است که اغلب به ما می گویند تمرکز کنیم، اما هیچ کس هرگز به ما یاد نداده است که چگونه به روشی خاص و گام به گام تمرکز کنیم. یکی از اهداف من تغییر آن است.

چرا افراد از یادگیری برای تمرکز سود می برند

تمرکز مهارت بسیار مهمی است زیرا هنگامی که درک کردید ذهن چگونه کار می کند و آگاهی چگونه در ذهن حرکت می کند، می توانید از آن برای غلبه بر حواس پرتی ها و رسیدن به اهداف خود استفاده کنید. هنگامی که تیم شما بداند چگونه تمرکز کند، مهارت توجه و یادگیری سایر مهارت های مورد نیاز خود را خواهد داشت. اگر حواسشان پرت شود، یادگیری چیزی برایشان سخت خواهد بود. اگر نمی توانند تمرکز کنند، چگونه می توانند آنقدر تمرکز کنند که حتی به آنچه آموزش داده می شود گوش دهند؟

در دنیای شرکت ها در جایی که بهره‌وری و کارایی بسیار ارزشمند است، اکثر شرکت‌ها در انجام کارهای اساسی که می‌تواند بیشترین تأثیر را داشته باشد، شکست می‌خورند – یادگیری و تمرین هنر تمرکز. من می خواهم باور کنم که رهبران به تیم های خود یاد نمی دهند که چگونه تمرکز کنند، زیرا آنها به سادگی از هزینه حواس پرتی و این واقعیت که تمرکز مهارتی است که باید یاد گرفته و تمرین شود، بی اطلاع هستند.

بیشتر شرکت ها کاملاً واضح هستند که می خواهند تیمشان روی چه چیزی تمرکز کنند. بخش از دست رفته در واقع آموزش آنها در مورد نحوه تمرکز است.

تمرکز باعث کارایی و بهره وری می شود

آیا تا به حال در جلسه ای بوده اید که در آن موضوع با صحبت های کوچک گروه رقابت کند – و شکست بخورد؟ خسته کننده و اتلاف وقت است. برعکس، من حتی نمی‌توانم توصیف کنم که وقتی همه حاضران می‌دانند چگونه تمرکز کنند و روی موضوع باقی بمانند، جلسات چقدر کارآمد می‌شوند.

زمان و انرژی زیادی به دلیل ناتوانی تیم ها در تمرکز تلف می شود، نه اینکه به هزینه های مالی گزاف اشاره کنیم. بخش‌های مهم اطلاعات از دست می‌روند، فرصت‌ها و مشکلات نادیده گرفته می‌شوند – همه اینها به این دلیل است که مردم نمی‌دانند چگونه تمرکز کنند.

در اینجا هفت مورد وجود دارد. مزایای نیروی کار متمرکز:

  1. افزایش بهره وری و بهره وری
  2. دیگر جلسات پریشان و بیهوده وجود ندارد
  3. به حداقل رساندن وقفه ها و اتلاف وقت
  4. سطح پایین تر اضطراب و استرس
  5. واکنش ها و پاسخ های کنترل شده
  6. اعضای تیم قدرتمندی که زندگی رضایت‌بخش‌تری دارند

این مزیت است: مزایای دانستن نحوه تمرکز با روز کاری تمام شود کارمندان شما از توانایی پیشرفته‌شان برای تمرکز روی زندگی شخصی‌شان نیز لذت خواهند برد. این بدان معناست که آنها از نظر ذهنی برای لذت بردن از نقاط عطف زندگی و تحقق هدف خود حضور خواهند داشت. علاوه بر این، هر فردی که زندگی او با توانایی جدیدی برای تمرکز دگرگون شده است، دانش لازم برای توانمندسازی عزیزان خود را با این دانش تغییر دهنده زندگی خواهد داشت – بنابراین دایره به طور تصاعدی گسترش می یابد.

<. div class="standardText lastItem" readability="37">

به‌عنوان یک رهبر در شرکت، از شما می‌خواهم ابتدا قدرت تمرکز تزلزل‌ناپذیر را در زندگی خود پیاده کنید. سپس، در حالی که نیروی کار خود را بر روی این ابرقدرت آموزش می دهید، الگو بگیرید که به تغییر جهان ما به سوی بهتر کمک می کند.

نظرات بیان شده در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی