عمومی

بدون مدرک، بدون شغل؟ چرا شما باید به این پایان دهید مورد نیاز

بدون مدرک، بدون شغل؟ چرا شما باید به این پایان دهید
مورد نیاز

تصور کنید که به دنبال پر کردن یک نقش هستید. رزومه‌ای روی میز شما می‌آید، و فرد هر کادر را بررسی می‌کند. آنها تجربه، گواهینامه ها، و تمام دانش، مهارت ها و توانایی ها برای انجام یک کار فوق العاده را دارند. این شخص برای مصاحبه حضور دارد!

به جز اینکه شاید سیستم ردیابی متقاضی شما آنها را حذف کرده باشد. یا استخدام کننده شما قبلاً Reject را زده است. چرا این اتفاق می افتد؟ زیرا این نامزد یک مهارت کاملاً نامربوط نداشت: مدرک لیسانس.

یک متخصص منابع انسانی با تجربه با یک حرفه ای در منابع انسانی گواهینامه (PH) و مراجع معتبر این تجربه را به اشتراک گذاشتند:

دیروز، سعی کردم برای نقشی که برای آن صلاحیت بیش از حد داشتم و ابتدا از من پرسیده شد که آیا مدرک لیسانس دارم یا خیر. وقتی روی “نه” کلیک کردم، بلافاصله به صفحه ای منتقل شدم که در آن نوشته شده بود “پس از بررسی دقیق صلاحیت های شما، تصمیم گرفتیم با نامزد دیگری پیش برویم”. من حتی قبل از رد شدن نامه ای از نام خود را وارد نکرده بودم.

این شرکت قبل از اطلاع نامزد را رد کرد. یک نکته در مورد صلاحیت آنها تنها چیزی که شرکت می داند این است که آنها مدرک لیسانس ندارند.

در حالی که اکثر شرکت ها در مورد این تبعیض چندان آشکار نیستند، بسیاری از داوطلبان بدون مدرک را رد می کنند. در اینجا دلیل مضر بودن آن برای تجارت است.

۱۸-۲۳ بحرانی ترین سال های زندگی شما نیستند

ما اینها را “دانشجویان سنتی” می نامیم. آنها بلافاصله بعد از دبیرستان شروع به تحصیل در دانشگاه می کنند و در ۴-۵ سال آینده فارغ التحصیل می شوند. بله، شما در کالج چیزهای زیادی یاد می گیرید، اما اگر به کالج نروید چیزهای زیادی هم یاد می گیرید.

منطقی نیست که به فردی با ده سال تجربه بگوییم که تجربه او به حساب نمی آید زیرا این کار را نکرده است. در این دوره در دانشگاه شما باید به دنبال مهارت ها باشید، نه جایی که درست بعد از دبیرستان بودند.

مدرک تحصیلی به سادگی نشان دهنده دانش، مهارت ها و توانایی ها هستند

چرا برایتان مهم است که کسی مدرک داشته باشد؟ زیرا تأیید مدرک آسان‌تر از دادن آزمون‌هایی به داوطلب برای اثبات این است که آنها می‌توانند در سطحی که برای فارغ‌التحصیلی از دانشگاه لازم است بخوانند، بنویسند و فکر کنند.

مدرک یک پروکسی است — چیزی که شما از آن برای تایید چیزی متفاوت استفاده می کنید. می‌خواهید بدانید که آیا آن شخص برای انجام چهار سال کار، نوشتن مقاله و انجام برخی ریاضیات پیشرفته، کارهای لازم را دارد یا خیر. اما راه های زیادی برای ارزیابی آن وجود دارد. چهار سال کار مداوم نیز نشان می دهد که نامزد می تواند به اهداف برسد. یک نمونه کار یا آزمون نوشتن می تواند نشان دهد که آیا آنها می توانند در سطحی که شما نیاز دارید بنویسند یا خیر.

با تمرکز بر مدرک (به ویژه شرکت هایی که نیاز دارند). هر مدرک تحصیلی)، شما برای دانش، مهارت‌ها و توانایی‌های مورد نیاز خود آزمایش نمی‌کنید. شما به یک کمیته پذیرش و معلمان کالج اجازه می‌دهید (همه کسانی که در کالج تدریس می‌کنند استاد نیستند) دانشجویان را به جای شما قضاوت کنند.

در اینجا یک راز کوچک وجود دارد: زمانی که در مقطع کارشناسی ارشد بودم در کلاس های کارشناسی تدریس می کردم. آیا می دانید دانشگاه من چه کاری انجام داد تا من را برای این کار آماده کند؟ عنوان کلاس ها را به من گفتند. خودشه. من تازه از مقطع کارشناسی خارج شده بودم، عنوان کلاسی را به من دادند و گفتند که تدریس کنم. بدون حمایت اساتید فقط من.

تصور نکنید که آن ها از اساتیدی هستند که می دانند چگونه دانشجویان را ارزیابی کنند.

<.>تنوع مهم است

آیا می دانستید که همه گروه ها با سرعت یکسان در کالج شرکت نمی کنند؟ بزرگسالان جوانی که در کالج شرکت می‌کنند، وقتی از نظر نژادی به کالج می‌روند، بسیار متفاوت به نظر می‌رسند. در سال ۲۰۱۶ این درصد از بزرگسالان جوان در کالج ثبت نام کردند.

  • ۵۸ درصد از آسیایی ها
  • ۴۲ درصد از سفیدپوستان
  • ۴۲ درصد از نژادهای مختلط
  • ۳۹ درصد اسپانیایی ها
  • ۳۶ درصد از سیاهپوستان
  • ۲۱ درصد از ساکنان جزایر اقیانوس آرام
  • ۱۹ درصد از سرخپوستان آمریکایی/بومیان آلاسکا

به آن اضافه کنید، نرخ ترک تحصیل بالا است و برای دانشجویان نسل اول بالاترین میزان است. هفتاد و پنج درصد افرادی که در دانشگاه ثبت نام می کنند و سپس ترک تحصیل می کنند، دانش آموزان نسل اول کالج هستند. و دانشجویانی که از خانواده‌های پردرآمد می‌آیند (درآمد ناخالص تعدیل‌شده ۱۰۰۰۰۰ دلار یا بیشتر) ۵۰ درصد بیشتر از دانشجویان خانواده‌های کم‌درآمد فارغ‌التحصیل می‌شوند.

وقتی افراد بدون مدرک را رد می کنید، شانس بهبود تنوع کارکنان را کاهش می دهید.

آیا مدرک لازم است؟

اگر نیاز به استخدام پزشک دارید، مدرک و مجوز لازم است. اگر می خواهید یک مهندس شیمی استخدام کنید، بعید است که فردی واجد شرایط را پیدا کنید که مدرک مهندسی شیمی نداشته باشد. اما، اگر نیاز شما صرفاً مدرکی از هر نوع باشد، احتمالاً نباید اصلاً به مدرک نیاز داشته باشید.

چیزی که شما دارید. خواستن کسی است که بتواند کار را انجام دهد. البته مدرک فوق‌العاده‌ای است، اما کسی را که فاقد مدرک است، اگر تجربه لازم را دارد، رد نکنید. شما می‌توانید در جای دیگری دانش کسب کنید – کلاس‌های آنلاین، گواهی‌نامه‌ها، و تجربه کاری همگی با هم جمع می‌شوند.

برای بررسی همه وقت بگذارید. نامزدها – حتی کسانی که مدرک ندارند. شما چیزی برای از دست دادن ندارید به جز چند ثانیه ای که برای ارزیابی یک رزومه طول می کشد، و شرکت شما همه چیز برای به دست آوردن دارد.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی