عمومی

برنامه های کمک هزینه بازیابی بیماری همه گیر هنوز از برنامه های کوچک حمایت می کند کسب و کار

برنامه های کمک هزینه بازیابی بیماری همه گیر هنوز از برنامه های کوچک حمایت می کند
کسب و کار

همه‌گیری COVID-19 چالش‌های بزرگی را برای کسب و کار. بنابراین، تعجب آور نیست که بسیاری از برنامه های کمک هزینه کسب و کار کوچک در این مدت راه اندازی شده اند. اما از آنجایی که بسیاری از کسب‌وکارها به مبارزه ادامه می‌دهند، برنامه‌های متعددی همچنان بودجه ارائه می‌کنند. در لیست زیر درباره چندین برنامه دوران همه‌گیری که هنوز به کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کنند، بخوانید.

حمایت گرنت از کسب‌وکارهای کوچک خیابان اصلی آمریکا

Main Street America و American Express تیمینگ برای ارائه دور دیگری از کمک های مالی برای مشاغل کوچک از طریق برنامه پشتیبان کسب و کار کوچک. این برنامه در ابتدا در سال ۲۰۲۱ راه اندازی شد تا به کسب و کارهایی که از نظر اقتصادی محروم هستند که به دلیل همه گیری کووید-۱۹ درگیر هستند، کمک کند. از آن زمان، این برنامه حدود ۴ میلیون دلار به مشاغل سراسر کشور اهدا کرده است. امسال، شرکت‌های واجد شرایط می‌توانند برای کمک‌های ۱۰۰۰۰ دلاری برای پروژه‌هایی که تأثیر مثبتی بر کسب‌وکار و جوامع آنها خواهد داشت، درخواست دهند. در مجموع ۵۰۰ کسب و کار ۱۰۰۰۰ دلار کمک مالی دریافت خواهند کرد. و به ۲۵ نفر از این دریافت کنندگان کمک هزینه ۳۰۰۰۰ دلاری نیز تعلق خواهد گرفت. آخرین روز درخواست ۷ آوریل است.

برنامه تشویقی تحرک دنور

دنور، کلرادو، راه اندازی یک برنامه کمک مالی ۵ میلیون دلاری، برای حمایت از کسب و کارهای کوچکی که می خواهند در گزینه های حمل و نقل سبز سرمایه گذاری کنند. برنامه تشویقی تحرک دنور توسعه یک برنامه آزمایشی اخیر برای تشویق مشاغل کوچک به خرید وسایل نقلیه الکتریکی، دوچرخه های الکترونیکی، ایستگاه های شارژ و سایر گزینه های پایدار است. از طریق این دور بودجه، شهر تا سقف ۱۰۰۰۰۰ دلار برای هر متقاضی ارائه می دهد. پورتال برنامه اکنون در وب سایت شهر در دسترس است. درخواست ها به صورت چرخشی پردازش خواهند شد. برای شروع، شهر برنامه‌های غیرانتفاعی را در اولویت قرار می‌دهد، اما از کسب‌وکارها نیز استقبال می‌شود.

برنامه بازیابی مشاغل کوچک Evanston

Evanston، ایلینوی، در حال حاضر running چهار برنامه کمک مالی برای حمایت از مشاغل کوچک. برنامه بازیابی مشاغل کوچک شامل ۲۵۰۰۰۰ دلار از بودجه قانون طرح نجات آمریکا است. کسب‌وکارهای کوچک واجد شرایط می‌توانند برای کمک هزینه‌های حداکثر ۲۵۰۰۰ دلار برای کمک به هزینه‌های مربوط به بهبودی از اثرات همه‌گیری COVID-19 درخواست دهند. سه برنامه دیگر شامل تأمین بودجه برای ارتقاهای سازگار با محیط زیست، هزینه های راه اندازی و پروژه های رشد برای مشاغل جدید و بازسازی ویترین فروشگاه های تجاری است. این شهر تا ۳۰ ژوئن درخواست‌های برنامه بازیابی مشاغل کوچک را می‌پذیرد.

کمک‌های مالی کسب‌وکار کوچک شهرستان اسکیوتو

شهرستان اسیوتو، اوهایو، ارائه کمک های مالی برای حمایت از مشاغل کوچک در سراسر منطقه. کسب و کارهای واجد شرایط می توانند از وجوه برای اهداف مختلف، از خرید تجهیزات جدید گرفته تا پروژه های ساختمانی استفاده کنند. کمک های مالی را نمی توان برای پوشش دستمزد یا مزایا استفاده کرد. کسب و کارها همچنین می توانند برای مبالغ مختلف، تا سقف ۵۰۰۰۰ دلار درخواست دهند. حداقل مقدار وجود ندارد. اما این شهرستان به طور خاص به دنبال حمایت از مشاغلی است که به دنبال ایجاد مشاغل پایدار در جامعه هستند.

شبکه منابع کسب و کار کوچک نیویورک Wells Fargo Grant

شبکه منابع کسب و کار کوچک نیویورک اخیرا دریافت کمک مالی ۵۰۰۰۰۰ دلاری از Wells Fargo برای کمک به کسب و کارهای کوچک برای بهبود حضور دیجیتالی خود. به طور خاص، بودجه به سمت گسترش طرح Open + Online شبکه، که یک منبع رایگان در دسترس مشاغل در سراسر شهر است، با تأکید بر کمک به مشاغل اقلیت و زنان اختصاص خواهد یافت. این بودجه جدید به ۵۰۰ کسب و کار کوچک کمک می کند تا به این منبع دسترسی پیدا کنند. شبکه منابع کسب و کار کوچک نیویورک در ابتدا در طول همه‌گیری راه‌اندازی شد تا راهنمایی و پشتیبانی شخصی برای کسب‌وکارهای کوچک شهر ارائه کند. از آن زمان، این شبکه به نزدیک به ۵۰,۰۰۰ کسب و کار رسیده است و به بیش از ۱۳,۰۰۰ شرکت پشتیبانی مستقیم می کند.

برنامه اعطای خدمات کسب و کار کوچک نیویورک

خدمات کسب و کار کوچک شهر نیویورک کمک به صاحبان مشاغل کوچک که به لطف یک ابتکار کمک بلاعوض جدید همچنان در حال مبارزه با اثرات همه‌گیری هستند. شهر صدها هزار دلار به این برنامه اختصاص می‌دهد، برنامه‌ای که برای کمک به فروشگاه‌های کوچک مادر و پاپ از طریق ارتقاهایی مانند نورپردازی تجاری در مناطق خرید، موسیقی و محوطه‌سازی طراحی شده است.

<تصویر: Envato Elements


بیشتر در: کمک های مالی مشاغل کوچک
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی