عمومی

8 پیشنهاد عالی روز اول برای صاحبان مشاغل که عاشق هستند چانه زدن

۸ پیشنهاد عالی روز اول برای صاحبان مشاغل که عاشق هستند
چانه زدن

آمازون Prime Day اکنون در هشتمین سال خود است و مجموعه ای از معاملات برای کارآفرینان وجود دارد.

رویداد فروش دو روزه در ۱۲ ژوئیه امسال آغاز می شود و در حالی که مطمئناً یک روز بزرگ برای فروش در مشاغل کوچک، همچنین یک فرصت است برای کارآفرینان برای دستگیری برخی از این هزینه صرفه جویی برای خود.

در اینجا هشت مورد از بهترین معاملات Inc. ارائه شده برای صاحبان مشاغل در طول روز نخست:

معامله: صندلی میز ارگونومیک Kerdom

- 8 پیشنهاد عالی روز اول برای صاحبان مشاغل که عاشق هستند
چانه زدن

قیمت با تخفیف: ۸۹٫۹۹ دلار

صرفه جویی در هزینه: ۱۱۰ دلار (۵۵ درصد) 

توضیحات: صندلی میز ارگونومیک Kerdom دارای طراحی شیک و تنظیم ساده در وسط پشت است که به شما کمک می کند. برای پیدا کردن راحت ترین موقعیت در حالی که برای انجام برخی کارها خم می شوید. و این یک رقیب معمولی نیست: این صندلی یک انحنای ارگونومیک برای پیروی از خمیدگی طبیعی کمر با یک صندلی روکش دار برای راحتی تمام روز ارائه می دهد. همچنین مجهز به فناوری چرخشی و بازوهای چرخاننده قابل تنظیم است.

توافق: Echo Dot Gen 4 

- 8 پیشنهاد عالی روز اول برای صاحبان مشاغل که عاشق هستند
چانه زدن

قیمت با تخفیف: ۱۹٫۹۹ دلار

صرفه جویی در هزینه: ۳۰ دلار (۶۰ درصد)

توضیحات: به دنبال هوشمندتر کردن دفتر خود هستید؟ محبوب ترین بلندگوی آمازون به فروش می رسد. این اسپیکر را بگیرید تا تقویت شود دفتر خود را بالا ببرید و از کمک Alexa در طول روز کاری شما. با Echo Dot می‌توانید آهنگ‌ها را از طریق بلوتوث یا سایر سرویس‌های پخش موسیقی پخش کنید و همچنین به سایر محصولات سازگار آمازون مانند دوشاخه هوشمند یا لامپ متصل شوید تا از صدای خود برای روشن/خاموش کردن چراغ‌ها، تنظیم ترموستات‌ها استفاده کنید. یا حتی یک پنکه اداری را روشن کنید.

معامله: تجهیزکننده دیواری ضدعفونی کننده دست Purell

- 8 پیشنهاد عالی روز اول برای صاحبان مشاغل که عاشق هستند
چانه زدن

قیمت با تخفیف: ۳۳٫۳۸ دلار

صرفه جویی در هزینه: ۱۶٫۱۰ دلار (۳۳ درصد)

توضیحات: دو سال پیش، هیچ‌کس نمی‌توانست ضدعفونی‌کننده دست تهیه کند، اما امروزه، برخی ممکن است متوجه شوند که ضدعفونی‌کننده دست نیز دارند. بسیاری از آن در دست است. اگر می توان یک درس از این بیماری همه گیر گرفت، این است که داشتن چیزی بهتر از نداشتن آن است. دفتر خود را با این تجهیز کننده بدون لمس از Purell، که می تواند یک بطری فوم مایع ۱۲۰۰ میلی لیتری را در خود جای دهد.

معامله: هارد اکسترنال قابل حمل ۲ ترابایتی Canvio Advance Toshiba

- 8 پیشنهاد عالی روز اول برای صاحبان مشاغل که عاشق هستند
چانه زدن

قیمت با تخفیف: ۵۴٫۹۹ دلار

صرفه جویی در هزینه: ۱۵ دلار (۲۱ درصد)

توضیحات: هارد دیسک‌های خارجی ذخیره‌سازی اطلاعات اضافی و آرامش خاطری را که از پشتیبان‌گیری از داده‌های فرد حاصل می‌شود، ارائه می‌دهند. اما گاهی اوقات آنها می توانند گران باشند. این درایو به لطف نرم افزار محافظت از رمز عبور می تواند به جلوگیری از دسترسی بازیگران بد به داده های شما کمک کند. کسانی که نیاز به فضای ذخیره سازی بیشتری دارند می توانند به درایو ۴ ترابایتی نیز ارتقا دهند.

معامله: ترموستات هوشمند آمازون

- 8 پیشنهاد عالی روز اول برای صاحبان مشاغل که عاشق هستند
چانه زدن

قیمت با تخفیف: ۴۱٫۹۹ دلار

صرفه جویی در هزینه: ۱۸ دلار (۳۰) درصد)

توضیحات: اگر به دنبال صرفه جویی در انرژی خود هستید استفاده و هزینه، ممکن است زمان ارتقا به ترموستات هوشمند فرا رسیده باشد. دستگاه دارای Wi-Fi آمازون به الکسا این امکان را می دهد که هنگام تنظیم طبیعی دمای خانه یا محل کار شما، عکس ها را صدا کند، اگرچه کاربران می توانند خودشان این کار را از طریق برنامه الکسا نیز انجام دهند. ترموستات هوشمند آمازون ادعا می کند که ۵۰ دلار از قبض سالانه انرژی شما کم می کند. پس از خرید، آمازون می‌گوید اطلاعات بیشتری در مورد تخفیف‌ها از ارائه‌دهندگان انرژی اطراف به مشتریان ارسال می‌کند.

معامله: نرم افزار آنتی ویروس پلاس نورتون

- 8 پیشنهاد عالی روز اول برای صاحبان مشاغل که عاشق هستند
چانه زدن

قیمت با تخفیف : ۱۴٫۹۹ دلار

صرفه جویی در هزینه: ۳۵ دلار (۷۰ درصد)

توضیحات: امنیت اینترنت خود را ارتقا دهید و با این اشتراک آنتی ویروس نورتون، که یکی را ارائه می کند سال محافظت در برابر تهدیدات بدافزارهای نوظهور، از جمله باج افزارها و ویروس ها. با یک مدیر رمز عبور، فایروال هوشمند و پشتیبان‌گیری ابری رایانه شخصی، اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما در زمان واقعی از تهدیدات اینترنتی محافظت می‌شود. تمدید خودکار به شما امکان می دهد به راحتی تداوم پوشش را حفظ کنید.

معامله: تصفیه کننده هوا Levoit Core 400S Smart True HEPA 

- 8 پیشنهاد عالی روز اول برای صاحبان مشاغل که عاشق هستند
چانه زدن

قیمت با تخفیف: ۱۸۶٫۹۹ دلار

صرفه جویی در هزینه: ۳۳٫۰۰ دلار (۱۵ درصد) 

توضیحات: برای مبارزه با آلرژن‌ها (و میکروب‌هایی) که در محیط کار شما پخش می‌شوند، دفتر خود را با یک تصفیه‌کننده هوا تازه نگه دارید. این تصفیه کننده Levoit از فیلتر HEPA استفاده می کند که ویروس ها، باکتری ها، گرده، گرد و غبار و شوره حیوانات خانگی را به دام می اندازد و دارای فیلتر کربن فعال است که به خنثی کردن بوها کمک می کند. با قابلیت برنامه‌ریزی داخلی، حالت خواب و سرعت فن، به شما امکان می‌دهد تا برنامه‌ای ایجاد کنید که مطابق با روال اداری شما باشد. با “سطح زمزمه” بی صدا، این تصفیه کننده را نیز نخواهید شنید. برای کنترل هندزفری آن را با Amazon Alexa یا Google Assistant جفت کنید.

معامله: یخچال و کولر نوشیدنی فشرده NewAir

- 8 پیشنهاد عالی روز اول برای صاحبان مشاغل که عاشق هستند
چانه زدن

قیمت با تخفیف: ۱۹۵٫۴۹ دلار

>صرفه جویی در هزینه:۵۴٫۲۰ دلار (۲۲ درصد)

توضیحات:دوباره زمان بیشتری را در دفتر سپری می کنید؟ آن را با نوشیدنی‌های سرد برای استراحت‌های ناهار یا نوشیدنی‌های رایگان برای مهمانان در اختیار داشته باشید. این رایگان- یخچال ایستاده دارای یک در شیشه ای است تا بتوانید داخل آن را ببینید و ۱٫۶ فوت مکعب یا ۶۰ ۱۲ اونس را در خود جای می دهد. قوطی ها قفسه‌های داخلی قابل تنظیم هستند تا قوطی‌ها و بطری‌های اندازه‌های مختلف را در خود جای دهند و این یخچال دارای پنج تنظیم دمای سفارشی «تنظیم و فراموش‌کن» است.

حتما بخوانید : پلتفرم خودت باش
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی