عمومی

3 مزیت تک همسری در محل کار – و چگونگی پیدا کردن آن

۳ مزیت تک همسری در محل کار – و چگونگی پیدا کردن آن

مایک استفنسون، یک سازمان کارآفرینان (EO) عضو در ونکوور، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت addy، که از اصول تامین مالی جمعی استفاده می‌کند تا سرمایه‌گذاری در املاک و مستغلات را برای همه، از جمله سیاه‌پوستان، بومی‌ها، رنگین‌پوستان، LGBTQ2S+ و دیگر گروه‌هایی که نمایندگی کمتری دارند، در دسترس قرار دهد. ما از مایک در مورد مزایای داشتن یک هم بنیانگذار طولانی مدت و تک همسر پرسیدیم. این چیزی است که او به اشتراک گذاشته است.

اولتیماتوم می تواند به معنای پایان یک رابطه باشد، اما من یکی را به یاد می آورم که جرقه ای جدید زد. شروع — و این یک داستان جدایی نیست.

بعد از ۱۲ سال همکاری در تجارت، می خواستم یک سرمایه گذاری جدید را شروع کنم. در فیلیپین. من پیشاپیش بودم: کار از راه دور یک گزینه نبود. بنیانگذار من، استفان، یا با من می آمد- یا داشتیم از هم جدا می شدیم.

برای برخی، این ممکن است چشمگیر به نظر برسد. اما من و استیون به گفتگوهای صریح عادت کرده بودیم. ما به همان دبیرستان رفتیم، به دانشگاه رفتیم و به عنوان کارآفرین دندان‌هایمان را قطع کردیم – به ما گفته‌اند که مثل برادران با هم دعوا می‌کنیم. در آن لحظه، احساس می‌کردیم که ممکن است در پرتگاه جدایی باشیم.

کارآفرینی می تواند تنها باشد. شریک عاشقانه و همکاران شما بار اداره تجارت شما را به دوش نمی کشند–بنابراین وقتی اضطراب دارید یا نیاز به تخلیه دارید، احساس می کنید کسی نیست که با او صحبت کنید. یک بیماری همه گیر، ناآرامی های سیاسی، و رویدادهای شدید آب و هوایی را اضافه کنید – و شاید هرگز مهمتر از این نبوده است که دستی ثابت برای پیمایش در زندگی کاری داشته باشید.

چه در حال راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید باشید یا به دنبال یک همکار برای رشد حرفه‌ای باشید، در اینجا سه ​​چیز وجود دارد که باید به دنبال آن باشید. یک شریک کاری تک همسر.

به دنبال شخصی باشید که بتوانید با او مکالمات چالش برانگیزی داشته باشید

از ابتدا، من و بنیانگذارم. توافق کردیم تا زمانی که واقعاً حرف های طرف مقابل را نشنیده باشیم، تصمیمات بزرگ نمی گیریم یا حتی به پیشنهادات پاسخ نمی دهیم. شنیدن حقیقت بدون واکنش یا تدافعی نیاز به تمرین دارد، اما هیچ چیز مهم‌تری وجود ندارد.

وقتی به استفان ایده‌ام برای فیلیپین را گفتم، او فوراً بله نگفت. او با همسرش که با یک نوزاد تازه متولد شده و کودک ۲ ساله آنها در مرخصی زایمان بود صحبت کرد. آنها برای پردازش و تصمیم گیری با هم زمان گذاشتند. اجازه دادن به تصمیم گیری موثر: چند هفته بعد، همه ما به خارج از کشور نقل مکان کردیم.

بعضی اوقات به شوخی می گوییم، “چه کسی این را دریافت می کند.” بچه ها در طلاق؟” اما فراتر از شوخی، قرار دادن توافق سهامداران بسیار مهم است. بسیاری از شرکای تجاری کوچک این کار را نمی کنند و در نهایت خود را در یک موقعیت دشوار می یابند.

اگر استفن با رفتن موافقت نمی کرد، می دانم که جدایی یک روند محترمانه بود. هر کسب و کاری با افت و خیزهایی روبرو می شود. دانستن اینکه می‌توانید یک گفتگوی صریح داشته باشید و در صورت لزوم کنار بروید، برای یک شراکت سالم حیاتی است.

یک شریک را پیدا کنید که در جایی که نمی توانید تحویل دهید 

حتی قبل از من استفن را ملاقات کردم، در مورد استعداد باورنکردنی او در فروش شنیدم. به‌عنوان فردی که در پس‌زمینه راحت‌تر است، تشخیص نقاط قوت او نقاط ضعف من بود (و بالعکس) به سودمندی مشترک ما کمک کرد.

تقویت این که لازم نیست در همه چیز خوب باشید، قدرت بخش است زیرا کسی را دارید که در کارهایی که انجام نمی دهید عالی است. لذت ببرید. به هر دوی ما این امکان را می دهد که به کت و شلوارهای قوی خود متمایل شویم.

زمانی که ما برای اولین بار شروع کردیم، استفن بیشتر جلوی خانه بود و من بیشتر در پشت خانه بودم و روی چیزهایی مانند تحقیق و توسعه و محصول. اکنون، به‌عنوان مدیر عامل، مسئول چشم‌انداز هستم و اطمینان حاصل می‌کنم که به ارزش‌ها و مأموریت شرکتمان وفادار هستیم.

یافتن کسی که نقاط قوت شما را می شناسد و برای شما ارزش قائل است، اما می تواند بخش هایی از پازل را که به طور طبیعی برای شما پیش نمی آید، ببیند. تحقیقات گارتنر نشان می دهد رهبرانی که رویکرد مکمل دارند عملکرد بهتری دارند. شخصاً و تیم هایی را رهبری کنید که ۶۰ درصد بهتر از سایرین عمل می کنند.

اگر ارزش‌های شما شخصاً مطابقت نداشته باشند، از نظر حرفه‌ای خیلی پیشرفت نخواهید کرد 

اگرچه تفاوت‌هایمان ما را به رهبران مکمل تبدیل می‌کند، اما به دلیل وجه مشترکمان قوی‌تر هستیم: ارزش‌هایمان.

بسیاری از ارزش‌های اصلی من و استفن از والدین ما برخوردار است که رویکردهای مشابهی برای تربیت فرزندان خود داشتند. آنها برای آموزش و پرورش ارزش و اولویت قائل بودند و در مورد اینکه ما در کدام مدرسه درس می‌خوانیم عمدی داشتند. شعار مدرسه ما در ما ریشه دوانده بود: Semper Fidelis–همیشه وفادار.

ارزش‌های ما لنگرهای مفیدی هستند، ما را به آنچه مهم است پی می‌برند و به ما یادآوری می‌کنند که چه کسی هستیم و چرا کسب‌وکارمان را اداره می‌کنیم.

ما همچنین یکی دیگر از ویژگی های مهم را به اشتراک می گذاریم – ما ذاتاً توسط مأموریت شرکت خود انگیزه داریم. کسب‌وکار ما به سیاه‌پوستان، بومی‌ها، رنگین پوستان، LGBTQ2S+ و سایر گروه‌های کم‌نمایش کمک می‌کند تا در سرمایه‌گذاری املاک و مستغلات مشارکت کنند. این اشتیاق مشترک کار ما را تقویت می‌کند.

هیچ چیز رضایت‌بخش‌تر از کمک به یک کارمند برای مهاجرت به کانادا نیست، یا اینکه بدانید شرکت شما به شما کمک کرده است. یک همکار امنیت برای گرفتن یک تصمیم مهم زندگی مانند بچه دار شدن یا ازدواج.

با وجود همه اوج‌ها، یک شرکت پیشرو دارای سهم پایینی است. این خیلی کمتر احساس تنهایی می کنم که بدانم کسی با من عملیات را هدایت می کند. وقتی هم‌بنیان‌گذار مناسب را پیدا می‌کنید، مانند رانندگی با بهترین ماشین با شیشه‌های پایین است، و لیست پخش مورد علاقه‌تان را می‌چرخانید: بدون سوار شدن یا مرگ در کنار شما، پاداش آنقدرها هم خوب نیست.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی