عمومی

مهم ترین چیزی که به شما کمک می کند بیشتر به دست آورید ارجاعات مداوم

مهم ترین چیزی که به شما کمک می کند بیشتر به دست آورید
ارجاعات مداوم

اگر یکی از بهترین راه‌ها برای رشد کسب‌وکارتان از طریق ارجاعات است (اینطور است)، اما شما جریان ثابتی از مشتریان ندارید، چگونه ارجاع‌ها را دریافت می‌کنید؟

از شبکه موجود خود شروع کنید و به طور متفکرانه از افرادی که با مشتری ایده آل شما کار می کنند، درخواست معرفی کنید. با آنها روابط عالی ایجاد کنید تا آنها احساس راحتی و اشتیاق برای ارسال ارجاع به شما داشته باشند. و در صورت امکان، معرفی و ارجاعات ارزش افزوده را نیز برای آنها ارسال کنید.

تجربه ای برای مشتری ایجاد کنید که باعث می شود شخصی که آنها را ارجاع داده است برای معرفی نیز نابغه به نظر برسد. به عنوان ۱۰ برابر ارزش سرمایه گذاری مشتری شما.

سپس حدس بزنید چه اتفاقی می افتد؟ با ارائه یک تجربه برنده، دهان به دهان هم از طرف ارجاع دهنده اصلی و هم از مشتری شما پخش می شود. و ناگهان متوجه می‌شوید که وقتی راه‌حل شما زمان‌بندی نیاز را از طرف کسی که نظرات تحسین‌آمیز درباره پیشنهاد شما شنیده است برآورده می‌کند، آنها تماس می‌گیرند و اغلب خرید می‌کنند.

این چیزی است که شما نشنیدید که گفتم: ابتدا منتظر بمانید تا کسب و کار خود را “کامل” کنید. چرا؟ زیرا وارد شدن به عمل به شما فرصتی می دهد که در حین حرکت، خدمت کنید، پیشرفت کنید و رشد کنید.

همه شروع می کنند. به عنوان یک مبتدی، حتی کسانی که بیشتر آنها را تحسین می کنید. دفعه بعد که قبل از اینکه احساس آمادگی کنید، تردید دارید که خودتان را بیرون بگذارید، این را به خاطر بسپارید. اگر ۱۰۰% احساس آمادگی می کنید، بیش از حد صبر کرده اید.

یک کاری که می توانید انجام دهید چیست؟ امروز به ایجاد یک موتور ارجاع سودآور نزدیک می شوید؟

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود، نظرات خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی