عمومی

3 قانون یک استاد دانشگاه هاروارد برای شاد ماندن در یک رکود

۳ قانون یک استاد دانشگاه هاروارد برای شاد ماندن در یک
رکود

اقتصاد ایالات متحده در دو سه ماهه اخیر کوچک شد و بسیاری از آنها حدس زدند که ممکن است از قبل در رکود اقتصادی قرار گرفته اند. اما در حالی که فرایند فنی تصمیم گیری این یک رکود اقتصادی است، یک چیز مطمئن است. نگرانی در مورد اقتصاد به وضوح در حال افزایش سرسام آور است.

یک تجزیه و تحلیل توسط Developer Marketplace Lemon.io نشان داد که جستجوهای Google برای “آیا شغلم را در رکود از دست خواهم داد” ۹۹۰۰ درصد افزایش یافته است. جست‌وجوگران «وقتی اخراج می‌شوید چه کاری انجام دهید» ۳۳۶ درصد افزایش یافته‌اند. کارآفرینان نگرانی دقیقاً مشابه کارمندان ندارند، اما بسیاری از آنها بدون شک همان احساس عذاب قریب الوقوع را دارند.

آیا یک اقتصاد رو به کاهش باید شادی شما را کاهش دهد؟

آیا این بدان معنی است که ماه های آینده به ناچار ماه های ناخوشایندی خواهند بود؟ آیا کوچک شدن اقتصاد همیشه به معنای کاهش شادی است؟ آرتور بروکس، استاد دانشگاه هاروارد در آخرین ستون Atlantic او بر روی علم شادی تمرکز داشت.

این اجازه را نمی دهد که رکودها بر روحیه ملی تأثیر بگذارد. اما این بدان معنا نیست که افراد نمی توانند گام های موثری بردارند تا سعی کنند خود را از حداقل تاریکی محیط محافظت کنند.

“ناراحتی همراه با رکود واقعی است و اگر آن را احساس کنید غیرمنطقی نیستید. غریزه شما ممکن است به شما بگوید که با تمرکز دقیق روی مشکل و مدیریت دقیق امور، با این احساسات بد مبارزه کنید. اما این در واقع بهترین راه برای کاهش رنج شما نیست.”

اگر بررسی وسواس گونه موجودی بانک شما پاسخ درستی نیست، چیست؟ بروکس سه قانون ارائه می دهد تا بهترین شانس را برای عبور از آشفتگی اقتصادی فعلی با شادی دست نخورده به شما بدهد.

۱٫ بررسی را متوقف کنید.

آیا مواقعی از اختلال حاد وجود دارد که کارآفرینان نیاز دارند تقریباً بر ترتیبات مالی شما نظارت کنند. بر اساس دقیقه به دقیقه؟ بله، اما اینها باید استثنای بسیار نادری از قاعده کلی تنظیم سیستم‌های معقول و قرار دادن آنها در خلبان خودکار.

” مجموعه ای محتاطانه از قوانین اساسی در مورد مخارج، پس انداز و سرمایه گذاری خود تنظیم کنید. برای مثال، مطمئن شوید که اگر می توانید هر ماه ۱۵ درصد از درآمد خود را به طور خودکار پس انداز می کنید و در صورت امکان، قانونی در برابر داشتن موجودی کارت اعتباری داشته باشید. پس انداز خود را به گونه ای سرمایه گذاری کنید که در درازمدت منطقی باشد – اگر به آن نیاز دارید از اینجا مشاوره بگیرید. سپس بر امور مالی خود به صورت روزانه یا حتی هفتگی نظارت نکنید. قانونی را تنظیم کنید که یک بار در ماه (یا یک بار در سه ماهه) نگاه کنید. ) حداکثر،” بروکس توصیه می کند.

۲٫ اخبار را خاموش کنید.

بروکس تنها متخصصی است که بحث می کند نیازی نیست که به اخبار کابلی بچسبید یا هر ۱۰ دقیقه یک بار سایت خبری انتخابی خود را به روز کنید تا در یک دموکراسی یک شهروند آگاه باشید. کوهی از تحقیقات نشان می دهد مصرف بیش از حد اخبار آرامش شما را از بین می برد.

“مصرف اطلاعات روشی وسوسه انگیز برای از بین بردن احساس عدم اطمینانی است که ممکن است لحظه اقتصادی کنونی ما القا کند. اما مصرف اخبار و نظرات درباره اقتصاد می‌تواند اجباری شود و کمکی نمی‌کند. می‌توانم به شما اطمینان دهم که کارشناسان هم نمی‌دانند قرار است چه اتفاقی بیفتد، او قبل از وضع قانون تاکید می‌کند: «مصرف اخبار خود را به ۴۵ دقیقه کاهش دهید یا کمتر، یک بار در روز. بدون تقلب.”

۳٫ یادت باشه تنها نیستی

وقتی می بینید پس انداز یا ارزش خانه تان کاهش می یابد، به راحتی احساس شکست شخصی می کنید. اما این احتمال وجود دارد که مشکلات مالی شما توسط نیروهای بزرگتر خارج از کنترل شما شکل گرفته و به طور گسترده به اشتراک گذاشته شود. بروکس از کسانی که در مورد کاهش ثروت مالی خود استرس دارند می خواهد به یاد داشته باشند که دور از تنهایی.

“در یک رکود عمومی، همه ما در کنار هم هستیم. برخلاف قضاوت بهتر دیگران؛ شما فقط در رکود بازار گرفتار شدید.» او می‌نویسد. “به یاد داشته باشید همه افرادی که مانند شما پول از دست می دهند، اما در شرایط سخت تری قرار دارند – شاید چند ماه دیگر تا بازنشستگی فاصله دارند، یا روی تخم لانه خود برای خرید خانه در پاییز امسال حساب می کنند. کمی همدردی کنید.”

به‌دنبال اطلاعات بیشتری در مورد علم هستید که زمان‌های سخت اقتصادی چقدر بر روحیه ما تأثیر می‌گذارد؟ ستون کامل بروکس.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی