عمومی

دلاور سید معاون جدید مدیریت ایالات متحده مدیریت کسب و کار کوچک

دلاور سید معاون جدید مدیریت ایالات متحده
مدیریت کسب و کار کوچک

دلاور سید معاون جدید مدیریت کسب و کارهای کوچک ایالات متحده است. سید رسماً به عنوان معاون اداره تجارت کوچک ایالات متحده (SBA) در واشنگتن دی سی سوگند یاد کرد. رای تایید سنای دو حزب با ۵۴ بر ۴۲، آغاز دوره تصدی سید در SBA بود. انتصاب او نشان دهنده تعهدی دوباره به کسب و کارهای کوچک و استارت آپ های نوآور است، که یک جنبه ضروری از برنامه اقتصادی گسترده تر دولت بایدن هریس است.

ایزابلا کاسیاس گوزمن، مدیر SBA، نسبت به توانایی سید برای ارتقای مأموریت سازمان ابراز اطمینان کرد و اظهار داشت: “علاقه و تجربه نشان داده شده معاون سید، ارزش افزوده ای برای SBA خواهد بود، زیرا ما همچنان به رونق کسب و کار کوچک به دست آمده در دولت بایدن- هریس ادامه می دهیم.” احساسات گوزمان بر تعهد دولت به رشد اقتصاد از میانه و پایین به عنوان بخشی از دستور کار تاریخی پرزیدنت بایدن “سرمایه گذاری در آمریکا” تاکید دارد.

برای صاحبان مشاغل کوچک، پیامدهای انتصاب سید بسیار گسترده است. رسیدن گوزمن توضیح داد که سید در توانمندسازی کسب و کارهای کوچک و استارت آپ های نوآور برای دسترسی به سرمایه، رشد درآمد و دریافت راهنمایی برای عبور از چالش های بازار و استفاده از فرصت ها نقش بسزایی خواهد داشت.

در پاسخ به انتصاب خود، سید معاون اداری گفت: “من مفتخرم که به عنوان معاون مدیر در حمایت از میلیون ها کسب و کار کوچک در سراسر آمریکا خدمت کنم.” سید بین تجارب شخصی خود به عنوان یک کارآفرین و مأموریت دولت بایدن هریس برای ایجاد یک اقتصاد قوی، رقابتی و عادلانه آمریکایی تشابهاتی را ترسیم کرد. او اظهار داشت: «من نمی‌توانم آمادگی بیشتری برای همکاری در کنار مدیر گوزمان داشته باشم، زیرا ما دسترسی به سرمایه، شبکه‌ها و منابعی را که کارآفرینان برای تحقق رویای آمریکایی خود به آن نیاز دارند، گسترش می‌دهیم.

سید تجربیات زیادی را به ارمغان می‌آورد. به نقش جدیدش او قبل از پیوستن به SBA به عنوان نماینده ویژه در امور بازرگانی و بازرگانی در وزارت امور خارجه خدمت می کرد. در این نقش، او از رقابت پذیری شرکت های آمریکایی در بازارهای جهانی حمایت کرد و بخش خصوصی را برای حمایت از اوکراین پس از تهاجم روسیه بسیج کرد. او همچنین از معاملات تجاری بزرگ در بخش‌های استراتژیک، از جمله هوانوردی و دفاع، انرژی، مواد معدنی حیاتی، و فناوری حمایت کرد.

تجربه‌ی بخش خصوصی سید نیز به همان اندازه چشمگیر است. قبل از پیوستن به دولت بایدن، او مدیر عامل شرکت Lumiata بود، یک شرکت مراقبت های بهداشتی هوش مصنوعی که بر بهبود نتایج بیماران و کاهش هزینه های مراقبت های بهداشتی تمرکز دارد. به عنوان رئیس Freshworks، او کسب و کار شرکت نرم‌افزار سازمانی در آمریکای شمالی را تأسیس کرد و بر فروش، بازاریابی، موفقیت مشتری و مشارکت‌های آن نظارت داشت. او همچنین نقش های مهمی در یاهو داشت! و SAP، درک خود را از چشم انداز پویای کسب و کار تقویت می کند.

علاوه بر این، سید دارای مناصب قابل اعتماد عمومی بود، از جمله خدمت به عنوان مؤسس رئیس گروه ویژه کارآفرینی کالیفرنیا و ریاست کمیته رشد اقتصادی ابتکار کاخ سفید در مورد آمریکایی‌های آسیایی آمریکایی و جزایر اقیانوس آرام (AAPIs) تحت دولت اوباما.

فارغ التحصیل دانشکده وارتون از دانشگاه پنسیلوانیا و انتصاب سید در دانشگاه تگزاس در آستین، آمیزه ای از تجربه و تخصص را به SBA می آورد. سفر او از یک کارآفرین موفق به سمت کارمند دولتی منعکس کننده رویای آمریکایی است که او به دنبال تسهیل برای سایر صاحبان مشاغل کوچک است و او را به شخصیتی منحصر به فرد برای پیشبرد مأموریت SBA تبدیل می کند. صاحبان مشاغل کوچک می توانند پتانسیل دسترسی گسترده به منابع، مربیگری و سرمایه تحت رهبری سید را پیش بینی کنند.

برای آخرین مورد، ما را در Google News.

تصویر: دلاور سید


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی