عمومیمقالات

جان لوی می گوید رهبری خوب با تفاهم شروع می شود رفتار انسانی

جان لوی می گوید رهبری خوب با تفاهم شروع می شود
رفتار انسانی

جان لوی در کودکی متوجه شد که نارساخوان بوده است. در نتیجه، او می‌گوید: «من واقعاً این اختیار را نداشتم که مثل بقیه بخوانم، بنویسم و ​​یادداشت برداری کنم. من باید راه‌های مختلف و مهارت‌های متفاوتی را توسعه می‌دادم.» او می‌گوید برای جبران، مهارت‌های اجتماعی را توسعه داد.

چند دهه بعد، لوی از این مهارت‌های اجتماعی برای ایجاد شام اینفلوئنسرها، مجموعه‌ای از رویدادها که اکنون جهانی شده است که ۱۲ مهمان را گرد هم می‌آورد تا با هم آشپزی کنند و شام بخورند و در طی آن شغل یکدیگر را حدس بزنند. میهمانان از المپیکی‌ها و افراد مشهور گرفته تا دانشمندان، برندگان جایزه نوبل، هنرمندان و مدیران شرکت‌ها متغیر بوده‌اند. تا به امروز بیش از ۳۰۰ شام اینفلوئنسرها در ۱۱ شهر و چهار کشور برگزار شده است.

این رویدادها تنها یک راه نفوذ برای لوی، نویسنده و اصل ساعت ۲ صبح: علم ماجراجویی را کشف کنید. لوی به عنوان محقق دانشکده مدیریت کلوگ دانشگاه نورث وسترن، یک مطالعه ۲۰۱۹ که مجموعه داده ای از بیش از ۴۲۱ میلیون تطابق بالقوه بین کاربران یک برنامه دوستیابی آنلاین را برای پیش بینی “همگام سازی و شباهت در ترجیحات دوستیابی” تجزیه و تحلیل کرد. رفتار و اعمال آن در سناریوهای دنیای واقعی – چیزی که می تواند به پیشرفت رهبران کمک کند. این روش است.

نکات جان لوی برای تبدیل شدن به یک رهبر بهتر

با درک رفتار انسان شروع کنید

«تئوری های زیادی در مورد لوی می گوید که مردم چگونه رفتار می کنند. “و بسیاری از آن ها در واقع واقعا نادرست است.” اما، لوی خاطرنشان می‌کند، «وقتی می‌فهمیم انسان‌ها چگونه رفتار می‌کنند، دو یا سه چیز رخ می‌دهد.» یکی این است که می‌توانیم «انتظارات غیرواقع‌بینانه» را از بین ببریم.

برای مثال، لوی می‌گوید: «از همه ما انتظار داریم که هر روز ساعت ۶ صبح از خواب بیدار شویم و یادداشت کنیم و سپس تمرین کنیم و سپس ۲۰ دقیقه مدیتیشن کنیم». برخی از ما زمانی برای کار کردن نداریم.

یکی دیگر از مزایای درک رفتار انسان به حداکثر رساندن بهره وری. لوی می‌گوید کارگران دانش – افرادی که ارزششان در افکارشان و آنچه با آنها خلق می‌کنند، مانند برنامه‌نویسان، معماران و نویسندگان – حداکثر پنج ساعت در روز کار کاملاً سازنده دارند. “اگر ما این را می دانیم، پس بیایید به مردم اجازه دهیم کار خود را در زمانی که سازنده هستند انجام دهند، و سپس بیایید جلسات را در مواقعی انجام دهیم که آنها چندان سازنده نیستند.”

سپس ارتباطات را تقویت کنید

درک رفتار انسانی می تواند بر نحوه استخدام و حفظ شرکت ها تأثیر بگذارد. لوی می‌گوید: «ما می‌دانیم که اگر تعداد قابل توجهی دوستی یا روابط در محل کارتان داشته باشید، به آن ادامه خواهید داد.»

برنامه های فرهنگی “چیزی است که ارزش های شرکت را زنده می کند.” آنها می توانند دامنه وسیعی داشته باشند: روزهای داوطلبانه تیمی، جوایز کارمندان، فعالیت های یخ شکن و بازی هایی که به افراد کمک می کند یکدیگر را بشناسند، یا کانال های Slack برای علایق مشترک، مانند حیوانات خانگی یا نوزادان.

«من با آنها کار می کنم. شرکت‌هایی که در آنها مکالمات، بازی‌ها و فعالیت‌هایی را توسعه می‌دهیم که کاملاً کلید در دست هستند.» لوی می‌گوید. “بنابراین، اگر یک مدیر یک نفر جدید به تیم ملحق شود، شما فقط از یک لیست انتخاب می کنید … و سپس یک بازی کامل دارید که به افراد امکان می دهد در مدت ۱۵ تا ۳۰ دقیقه یکدیگر را به طرز قابل توجهی بشناسند.”

لوی می‌گوید که این ابتکارات به “واحدهای کوچک تعاملی که تعلق را تسهیل می‌کند”، ایجاد اعتماد و ارتباط، و بهبود ایده‌ها و گردش کار، اجازه می‌دهد.

ادامه به ایجاد اعتماد

حلقه آسیب پذیری مفهومی از مدرسه بازرگانی هاروارد است که در آن کارمندان به طور متقابل علامت می دهند و تأیید می کنند آسیب پذیری با یکدیگر، با به اشتراک گذاشتن نقطه ضعف، نگرانی یا کمبود دانش.

< وقتی این اتفاق می افتد، هر دو نفر می دانند که در امنیت هستند. لوی می‌گوید: «برنامه‌های فرهنگ خوب امکان وقوع حلقه‌های آسیب‌پذیری مانند آن را فراهم می‌کنند که با ارزش‌های سازمان سازگار است. «ناگهان، ما می‌توانیم ایده‌ها را بهبود ببخشیم [زیرا] شما نگران نیستید که من شما را مجازات کنم…. ما سطح پایه ای از اعتماد داریم."

به گفته جان، همیشه موفقیت را به اشتراک بگذارید Levy 

در You’re Invited، لوی یک «معادله تأثیرگذاری» را بر اساس این ایده می نویسد که «تأثیر ما محصول جانبی افرادی است که به آنها متصل هستیم… و احساس جامعه ای که ما به اشتراک می گذاریم.»

درک کاربردی بودن و مزایای جامعه و همچنین نیاز اساسی انسان به آن مفید است. لوی به مطالعاتی مانند مطالعه رشد بزرگسالان هاروارد اشاره می‌کند، که نشان می‌دهد با روابط اجتماعی قوی بیشتر و بهتر زندگی خواهید کرد. و یکپارچگی اجتماعی جامد، که بر حسب تعداد افرادی که به طور منظم با آنها در تماس هستید یا جامعه خود اندازه گیری می شود.

«روایت غالبی که فرهنگ غربی دوست دارد بفروشد، این سوپراستار فردی است که همه چیز را با هم دارد. . و، صادقانه بگویم، این بسیار غیر واقعی و احمقانه است،” لوی می گوید. «اگر موفق هستید، چرا نمی خواهید چند نفر را برای سوار شدن با خود همراه کنید؟ حتی اگر بتوانید این کار را به تنهایی انجام دهید، آیا نمی‌توانید با گروه مناسبی از افراد اطرافتان خیلی مؤثرتر باشید؟»

این مقاله در ابتدا در سپتامبر/ اکتبر ۲۰۲۳ ظاهر شد شماره SUCCESS مجله. عکس از جان لوی.

7cd7a2a5e674b8db6fd8a9670ab2229b?s=150&d=mp&r=g - جان لوی می گوید رهبری خوب با تفاهم شروع می شود
رفتار انسانی

جنیفر گرین بیش از دو دهه است که درباره صنعت سرگرمی و کارهایش می نویسد (بایگانی شده در films /a>) در انواع نشریات و وب سایت های بین المللی ظاهر شده است. او زمان خود را بین ایالات متحده و اسپانیا تقسیم می کند، و زمانی که تدریس نمی کند یا زمانی را با خانواده خود نمی گذراند، می توان او را در مقابل یک صفحه فیلم پیدا کرد.

< /div>

منبع : www.success.com
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی