عمومی

شرکت ها باید آزمایش های آزمایشی رویه های کاری خود را شروع کنند. در اینجا چرا.

شرکت ها باید آزمایش های آزمایشی رویه های کاری خود را شروع کنند.
در اینجا چرا.

در سال ۱۹۸۰، مایکل اسکات، مدیر عامل وقت اپل، یک یادداشت هشت جمله ای به کارکنانش:  

فوراً مؤثر است!! دیگر قرار نیست ماشین تحریر خریداری شود، اجاره داده شود، و غیره و غیره. Apple یک شرکت نوآور است. ما باید ایمان داشته باشیم و در همه زمینه ها رهبری کنیم. اگر واژه پردازی خیلی منظم است، پس بیایید همه از آن استفاده کنیم! هدف: توسط [۱ ژانویه ۱۹۸۱]، بدون ماشین تحریر در اپل… ما معتقدیم که ماشین تایپ منسوخ شده است. بیایید قبل از اینکه سعی کنیم مشتریان خود را متقاعد کنیم، آن را در داخل ثابت کنیم.

یادداشت اسکات یک تجمع بود. از کارمندانش بخواهد که غذای آزمایشی خودشان را بخورند – تا محصولاتی را که در داخل تولید می‌کردند، قبل از فروش به مشتریان، به‌طور کامل بپذیرند. امروز، غذای آزمایشی روش استانداردی در Google، مایکروسافت، اوراکل، و بسیاری دیگر از شرکت‌های بزرگ فناوری است.

اما آزمایش‌های آزمایشی نباید فقط برای توسعه محصول اعمال شود. شرکت‌ها همچنین می‌توانند از آزمایش آزمایشی رویه‌های کاری خود سود ببرند – مانند نحوه برگزاری جلسات، نحوه طراحی بررسی‌های عملکرد، و حتی نحوه ساختاربندی ۹ تا ۵ روز کاری.

متاسفانه، شرکت‌ها عادت‌ها، فعالیت‌ها و شیوه‌هایی را که کارکنان روزانه انجام می‌دهند، به‌دقت آزمایش نمی‌کنند. یک روز مرخصی. درعوض، آنها به این شیوه‌ها مانند پتوهای ایمنی می‌چسبند – حتی وقتی تار عنکبوت را جمع‌آوری می‌کنند و با گذشت زمان اثربخشی خود را از دست می‌دهند.

در آزمایشگاه‌های آسانا، جایی که من کار می‌کنم، روش‌های کاری مختلف را آزمایش می‌کنیم و درک می‌کنیم که چگونه باید به‌روزرسانی شوند. آینده کار ما روش‌های آزمایشی مختلفی برای برگزاری جلسات، اولویت‌بندی مجدد اهداف و حتی نحوه «سرگرم شدن» در محل کار ارائه کرده‌ایم. رویکرد ما روشی است که شما نیز می توانید آن را اجرا کنید.

در اینجا سه ​​عنصر برای موفقیت آورده شده است:  

۱٫ از کوچک شروع کنید.

آزمایش آزمایشی نیازی به تغییرات عمده در نحوه انجام کار ندارد. اجرای خلبان‌های کوچک قبل از مقیاس‌بندی گسترده‌تر یادگیری‌هایتان می‌تواند بسیار مؤثر باشد.

این رویکرد ما برای Meeting Doomsday، آزمایشی که من با همکارم، جاش زرکل، رهبری کردم. هدف Meeting Doomsday این بود که جلسات را بازنگری کند و رویکردهای جدید آزمایشی را برای ارزشمندتر کردن آنها ارائه دهد.

به عنوان بخشی از Meeting Doomsday، از شرکت کنندگان خواسته شد تا با حذف جلسات تکرارشونده خود، یک پاکسازی کامل تقویم انجام دهند. تقویم آنها به مدت ۴۸ ساعت پس از ۴۸ ساعت، از شرکت‌کنندگان دعوت شد که تقویم خود را دوباره پر کنند – اما فقط با جلساتی که ارزش وقت گرانبهایشان را داشته باشد. از آنجایی که شرکت‌کنندگان جلسات را به تقویم‌های خود اضافه کردند، آن‌ها را دوباره طراحی کردند تا سازنده‌تر باشند – مانند تغییر جلسات ۶۰ دقیقه‌ای به جلسات ۴۵ دقیقه‌ای و جلسات هفتگی به جلسات ماهانه.

با انجام یک روز رستاخیز با یک تیم، ثابت کردیم که اتخاذ یک رویکرد نسبتاً رادیکال برای حل نفخ جلسه مؤثر بوده است. در مقیاس کوچک. به‌طور متوسط، هر شرکت‌کننده خلبان ۱۱ ساعت در ماه صرفه‌جویی می‌کرد فقط با کاهش جلساتی که در طول زمان ارزش کمتری داشتند. پس از اینکه موفقیت را در مقیاس کوچک نشان دادیم، سپس هدف خود را بر این گذاشتیم که رویکرد را برای صدها نفر افزایش دهیم.

۲٫ تکرار کنید و یاد بگیرید.

یکی از مزیت‌های شروع کوچک این است که می‌توانید به سرعت در حین مقیاس، تکرار کنید. هنگام انجام آزمایش‌های آزمایشی، باید رویکرد مشابهی را با نرم‌افزار آزمایشی دنبال کنید. هدف باید کشف – و سپس حل کردن – اشکالات و تجارب کاربری غیربهینه باشد.

خلبان Meeting Doomsday به ما آموخت که مردم خواهان راهنمایی های تجویزی بیشتری در مورد چگونگی ارزیابی ارزش جلسات خود هستند. . بنابراین، ما رویکردمان را بر این اساس تکرار کردیم و با استاد دانشگاه استنفورد و استاد مدیریت باب ساتون کار کردیم تا یک طرح رتبه‌بندی جدید برای ارزیابی ارزش جلسات اجرا کنیم. این روش جدید ارزیابی ارزش جلسه – که شامل رتبه‌بندی شرکت‌کنندگان برحسب تأثیر و تلاش می‌شد – ما را قادر می‌سازد تا به‌طور سیستماتیک‌تری ارزیابی کنیم که چه چیزی در جلسات با ارزش بالا در مقایسه با کم‌ارزش نقش داشته است.

با تکرار و یادگیری از تجزیه و تحلیل بیش از ۱۱۰۰ نمونه جلسه، توانستیم عمیقاً بفهمیم چه چیزی باعث می شود جلساتی که ارزش وقت افراد را دارند و چه چیزی باعث می‌شود زمان آنها کم شود.

۳٫ با کارمندان خود ایجاد کنید.

هیچ کمبودی در شیوه‌های کاری وجود ندارد که بتوان-و باید– از طریق آزمایش‌های آزمایشی مؤثرتر شد. اما تصمیم گیری برای اولین بار با چه چیزی می تواند دلهره آور باشد.

یکی از مؤثرترین راه‌ها برای طراحی استراتژی آزمایش‌های آزمایشی، ایجاد مشترک با کارمندانتان است. کارمندان دانش زمینه ای برای درک اینکه چه شیوه های کاری شکسته شده است و ممکن است کاندیدهای اصلی برای آزمایش آزمایشی باشند، دارند. ما یک پورتال برای هر کسی در شرکت داریم که می‌تواند مواردی را ارسال کند که رویه‌های کاری برای آنها باید بازاندیشی، بازسازی و طراحی مجدد شود.

هنگامی که تمرینات کاری خود را از طریق آزمایش یا کانال های دیگر آزمایش می کنید، باید کارمندان خود را به عنوان شرکای فعال درگیر کنید. شیوه‌های کاری را برای کارمندان خود طراحی مجدد نکنید – شیوه‌های کاری را با کارمندان خود طراحی مجدد کنید.

آزمایش آزمایشی برای آینده.

رهبران امروزی در حال سرازیر شدن به قلمروی ناآشنا هستند و تلاش می‌کنند شرکت‌های خود را برای راه‌های پویای جدید محافظت کنند. از کار هیچ طرحی برای موفقیت وجود ندارد به همین دلیل است که آزمایش‌های آزمایشی شیوه‌های کاری شما بسیار مهم است. این لحظه شما برای تبدیل شدن به مشتری ۰ روش های کاری است که دوره بعدی کار را مشخص می کند.
 

نظرات بیان شده در اینجا توسط Inc. ستون نویسان com متعلق به خودشان هستند، نه ستون نویسان Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی