عمومی

کمپین های بازاریابی خود را با نکاتی از Small Biz ارتقا دهید کارشناسان

کمپین های بازاریابی خود را با نکاتی از Small Biz ارتقا دهید
کارشناسان

کمپین های بازاریابی کسب و کارهای کوچک در طول زمان تغییر می کنند. با تکامل فناوری و تغییر تقاضای مصرف‌کننده، ارزیابی استراتژی‌های فعلی و به‌روزرسانی آنها بسیار مهم است. مورد نیاز است. نکاتی را از جامعه کسب و کارهای کوچک آنلاین برای تغییر تلاش های بازاریابی خود بخوانید.

همه چیز درباره بازاریابی پیامکی بیاموزید

بازاریابی پیامکی می تواند یک تاکتیک فوق العاده قدرتمند باشد. اما قبل از اینکه استراتژی خود را ایجاد کنید، به یادگیری همه چیز در مورد چشم انداز این نوع بازاریابی کمک می کند. در این پست، آدام کانل بر چندین آمار بازاریابی پیامکی برای مشاغل کوچک را مرور می کند. صاحبان بدانند اعضای BizSugar همچنین نظرات در مورد پست اینجا.

svg%3E - کمپین های بازاریابی خود را با نکاتی از Small Biz ارتقا دهید
کارشناسان

از ابزارهای غنی‌سازی سرب بیشترین بهره را ببرید

غنی‌سازی سرنخ بخش مهمی از تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان وفادار است. و ابزارهای زیادی وجود دارد که می تواند به این روند کمک کند. بنابراین چگونه می توانید از این ابزارها برای رشد کسب و کار خود نهایت استفاده را ببرید؟ این پست mvpGrow توسط ایال کاتز را برای دریافت نکات بخوانید.

از اقتصاد خالق حداکثر استفاده را ببرید

اقتصاد سازندگان در حال ایجاد تاثیر عمده بر نحوه تعامل کسب و کارها با مصرف کنندگان. قبل از اینکه بتوانید بیشترین استفاده را از آن ببرید، مهم است که بدانید اقتصاد خالق چیست و سایر مشاغل چگونه از آن استفاده می کنند. در این پست مدیر عامل SMB، Mike Szczesny این مفهوم را عمیقاً مورد بحث قرار می‌دهد و نکاتی را برای کسب‌وکارهای کوچک به اشتراک می‌گذارد.

بهترین ایده‌های جایزه هدیه را بیابید

هدایا می‌توانند به شما کمک کنند. کسب و کارها باعث ایجاد تعامل می شوند و مشتریان را در مورد محصولات یا ابتکارات جدید هیجان زده می کنند. اما این تبلیغات فقط به اندازه جوایز ارائه شده قدرتمند هستند. این پست Profit Blitz توسط کریستوفر بنیتز را برای ایده‌ها بررسی کنید.

استفاده از کمپین های رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا برای برندسازی B2B

رسانه های اجتماعی و بازاریابی محتوا فقط برای مشاغل B2C نیستند. در واقع، تطبیق این کمپین‌ها برای برندهای B2B می‌تواند به شرکت‌ها کمک کند تا تأثیر زیادی داشته باشند. در این پست New Horizons 123، Ann Smarty می‌گذرد

استوری اینستاگرام خود را با موسیقی تقویت کنید

استوری‌های اینستاگرام راهی منحصر به فرد ارائه می‌دهند. برای ارتباط با فالوورها و مشتریان اما گاهی اوقات، ویدیوهای ساده می توانند از چیزهای اضافی برای ارائه ارزش و/یا سرگرمی استفاده کنند. اگر علاقه مند به افزودن موسیقی به استوری های خود هستید، بخوانید این پست الهام بخش برای رشد توسط لیزا سیکارد.

طراحی وب نسل بعدی را در آغوش بگیرید با یک وب‌سایت ساز هوش مصنوعی

AI می‌تواند به کسب‌وکارها در بهبود کارایی در زمینه‌های متعدد کمک کند. و طراحی وب یکی از عملکردهایی است که کسب و کار شما ممکن است از هوش مصنوعی بهره مند شود. در این پست Lion Blogger Tech، Lahaul Seth به چندین ابزار و مزایای آنها برای صاحبان مشاغل می پردازد.

با نحوه ساخت ویدیو در آیفون آشنا شوید

محتوای ویدیویی بخش اساسی بسیاری از کمپین های بازاریابی است. و برای ایجاد این محتوا به تجهیزات عظیم و گران قیمت نیاز ندارید. در این پست، دن شمشیرها جزئیات چگونه با استفاده از آیفون ویدیوهای بازاریابی ایجاد کنیم. و انجمن BizSugar نظر داد در مورد پست در اینجا.

بهترین سایت های میزبانی ویدیو را بیابید

هنگامی که محتوای ویدیویی ایجاد کردید، زمان پیدا کردن سایت هایی برای میزبانی کمپین های خود است. گزینه های مختلفی وجود دارد که همه مزایا و معایب خاص خود را دارند. مت موران چند سایت برتر را در این پست Startup Bonsai مقایسه می‌کند.

قفل رشد را با بازارهای تجارت اجتماعی باز کنید

احتمال زیادی وجود دارد که کسب‌وکار شما قبلاً از رسانه‌های اجتماعی برای بازاریابی استفاده می‌کند. اما اکنون بسیاری از سایت ها ویژگی هایی را ارائه می دهند که فروش واقعی را افزایش می دهد. بیشتر بیاموزید در این بشقاب طلا پست توسط Adeyemi Adisa.

اگر می‌خواهید محتوای کسب‌وکار کوچک مورد علاقه خود را پیشنهاد کنید تا برای جمع‌بندی انجمن آتی در نظر گرفته شود، لطفاً نکات خبری خود را به: sbtips@gmail.com ارسال کنید.

تصویر: Envato Elements


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی