عمومی

Inside Zoholics 2023: رهبران کسب و کار خود را به اشتراک می گذارند بینش ها

Inside Zoholics 2023: رهبران کسب و کار خود را به اشتراک می گذارند
بینش ها

صاحبان کسب‌وکارهای کوچک همیشه به دنبال راه‌هایی برای بهبود فرآیندهای کسب‌وکار خود و خودکارسازی وظایف هستند که به رشد کسب‌وکارشان کمک می‌کند. Zoholics 2023، کنفرانسی که در هتل AT&T و مرکز کنفرانس در آستین، تگزاس برگزار شد، فرصت مناسبی برای این صاحبان مشاغل کوچک بود تا از متخصصان و کاربران دیگر شبکه‌ای کنند و از آنها یاد بگیرند.

روندهای کسب‌وکار کوچک. آنجا بود تا هر لحظه را ثبت کند و بینش رهبران تجاری که از نرم افزار Zoho استفاده می کنند تا کسب و کار خود را به سطح بالاتری ببرند به اشتراک بگذارد.



Zoholics 2023 Recap

Zoholics 2023 یک رویداد دو روزه بود که کاربران Zoho را از سرتاسر کشور گرد هم آورد.

شرکت کنندگان شامل صاحبان کسب و کارهای کوچکی بودند که به نرم افزار Zoho متکی بودند. فرآیندهای تجاری خود را ساده کرده و کارایی را بهبود بخشند. زوهو گفت که این رویداد برای ارائه یک تجربه آموزنده و ساده طراحی شده است که به کاربران امکان می دهد با کارشناسان و سایر کاربران ارتباط برقرار کنند.

این رویداد بیش از ۱۵ جلسه محصول را به نمایش گذاشت که به کاربران تجاری اطلاعات داخلی را ارائه داد. در مورد اینکه چگونه می توان Zoho را به طور مؤثرتری برای آنها کار کرد آشنا شوید. این جلسات طیف گسترده‌ای از موضوعات، از جمله فروش، بازاریابی، و سفارشی‌سازی نرم‌افزار را پوشش می‌دهد.

شرکت‌کنندگان همچنین این فرصت را داشتند که در بحث‌هایی با کاربران دیگر و رهبران فکری Zoho شرکت کنند و فرصتی برای شبکه‌سازی و یادگیری فراهم کنند. از دیگران.

در اینجا برخی از داستان‌های رهبران کسب‌وکار وجود دارد که تجربیات خود را با استفاده از نرم‌افزار Zoho به اشتراک گذاشتند.

مارک فیشمن، مدیر بازاریابی Codefish گفت: «ما یک مشتری Zoho هستیم. ، یک بوت کمپ کد نویسی. “Zoho به طور کامل در تجارت ما ادغام شده است، و در واقع، من به دلایل زیادی اینجا هستم، یکی از آنها به طور خاص این است که به Zoho ما کمک کنم تا تجربه دانشجویی را کاملاً خودکار کند، و اساساً از یک سرنخ به مشتری تبدیل شود.

من فکر می‌کنم زوهو یکی از آن الماس‌هایی است که در آن می‌توانیم دانشجویان بزرگی را برای کسب‌وکارها و شرکا در این فضا آموزش دهیم که کمک می‌کند ما را از بسیاری دیگر از اردوهای بوت کدنویسی در حال حاضر جدا کنیم.»

فیشمن به اشتراک گذاشت که چگونه Zoho به او کمک کرده تا فرآیندهای تجاری خود را ساده کند و کارایی را بهبود بخشد. با استفاده از نرم افزار Zoho، او می تواند تجربه دانش آموز را از سرنخ به مشتری خودکار کند، که به او کمک کرده است تا کسب و کار خود را از رقبا جدا کند. این تنها نمونه ای از نحوه استفاده از نرم افزار Zoho برای خودکارسازی وظایف و بهبود کارایی در یک کسب و کار کوچک است.

svg%3E - Inside Zoholics 2023: رهبران کسب و کار خود را به اشتراک می گذارند
بینش ها

“چیزی که من را در وهله اول وارد Zoho کرد CRM و برنامه پروژه‌ها به این دلیل است که به وضوح باید محصول را بفروشم و چرخه فروش را مدیریت کنم، اما همچنین باید کار را تولید کنم و بتوانم یک سازمان سبک مدیریت پروژه را از نقطه فروش گذشته و سپس آنها را به هم متصل کنم و پلتفرم‌های دیگری نیز وجود دارد. استیو فستا، مالک Blues Brothers Construction، گفت که شما بچه ها دارید که واقعاً آن را برای من مفید می کند.

رهبران فکری زوهو بینش و دانشی را به اشتراک گذاشتند که صاحبان مشاغل کوچک نیز می توانند در مشاغل خود از آنها استفاده کنند. یکی از قانع‌کننده‌ترین موضوعات، نقش هوش مصنوعی در کسب‌وکارهای کوچک بود.

«هوش مصنوعی به کسب‌وکارهای کوچک کمک می‌کند تأثیری بزرگ داشته باشند. «آنها اساساً همان تجربه یک نام تجاری بزرگ را ارائه می دهند، اما ردپای واقعی کمتری در شرکت دارند. این نوعی سطح‌سازی است که در چند سال گذشته دیده نشده است، و ما معتقدیم که هوش مصنوعی اساساً به کسب‌وکارهای کوچک قدرت می‌دهد، به گونه‌ای که نرم‌افزار قبلاً چنین نکرده است.»

با ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی مانند Zoho CRM دستیار فروش هوشمند، کسب و کارهای کوچک می توانند بینش و توصیه هایی را که برای رقابت با شرکت های بزرگتر نیاز دارند، به دست آورند. هوش مصنوعی همچنین می‌تواند کارهای تکراری را خودکار کند و زمان را برای صاحبان مشاغل کوچک آزاد کند تا روی فعالیت‌های استراتژیک‌تر تمرکز کنند.

مرورگر Ulaa راه‌اندازی شد

Zoho همچنین مرورگر جدیدی به نام Ulaa را در این رویداد معرفی کرد. . بر خلاف اکثر مرورگرهای موجود در بازار، Ulaa به گونه ای طراحی شده است که حریم خصوصی و کاربر پسند باشد، بدون ردیابی یا نظارت.

«به عنوان یک کاربر، ما ردیابی می شویم. اطلاعات و فعالیت ما بدون اجازه ما ردیابی می شود. ما شروع به ایجاد محصولی برای استفاده داخلی کردیم زیرا شرکتی هستیم که کاملاً از حفظ حریم خصوصی آگاه است. بعد گفتیم میدونی چیه؟ ما آن را مفید می دانیم. چرا ما آن را برای بقیه بازار باز نمی کنیم؟» بنابراین برای افرادی که به حفظ حریم خصوصی توجه دارند، Ulaa، مرورگری که ما راه اندازی می کنیم، برای شما مناسب است. مشکل رو به رشد برای مصرف کنندگان و کسب و کارها به طور یکسان، و Ulaa راه حلی ارائه می دهد که حریم خصوصی و تجربه کاربر را در اولویت قرار می دهد.

علاوه بر Ulaa و AI، Zoho کمک جدیدی برای راه اندازی یک کسب و کار کوچک اعلام کرد. صاحبان مشاغل کوچکی که در این رویداد شرکت کردند توانستند نگاهی انحصاری به این محصولات جدید بیابند و یاد بگیرند که چگونه می توانند از آنها برای ساده کردن عملیات خود، بهبود تجربه مشتری و رشد کسب و کار خود استفاده کنند.

برای صاحبان مشاغل کوچک. که قبلاً از نرم‌افزار Zoho استفاده می‌کردند، این رویداد فرصتی برای یادگیری از کاربران دیگر، شبکه‌سازی با افراد همفکر و ملاقات یک به یک با کادر فنی فراهم کرد. شرکت‌کنندگان می‌توانند تجربیات خود را به اشتراک بگذارند، سؤال بپرسند، و بینش‌هایی در مورد چگونگی کارآمدتر کردن Zoho برای کسب‌وکارشان دریافت کنند.

اخبار بیشتر از ZOHOLICS 2023:

آخرین اخبار را از روندهای کسب و کار کوچک دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.

تصاویر: روندهای کسب و کار کوچک


بیشتر در: Zoho Corporation
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی