عمومی

Spotlight: اسباب بازی مسواک، بهداشت دندان را به یک ماجراجویی تبدیل می کند برای بچه ها

Spotlight: اسباب بازی مسواک، بهداشت دندان را به یک ماجراجویی تبدیل می کند
برای بچه ها

مسواک زدن بچه‌ها ممکن است مشکل باشد. اما موسس اسباب‌بازی‌های مسواک قصد دارد آن را تغییر دهد.

بعد از آن. او با سالها تجربه پرستاری از کودک، تجارتی را با پدرش راه اندازی کرد تا مسواک زدن را سرگرم کننده کند. همه چیز را در مورد شرکت جدید در کانون کسب و کارهای کوچک این هفته بخوانید.



آنچه کسب و کار انجام می دهد

مسواک های منحصر به فردی را برای کودکان ایجاد می کند.

نیکی وارن، بنیانگذار آن، به Small گفت. روندهای تجاری، «اسباب‌بازی‌های مسواک اولین مسواک‌هایی هستند که به عنوان اسباب‌بازی‌های سرگرم‌کننده و تعاملی عمل می‌کنند! شخصیت‌ها و داستان‌های منحصربه‌فرد با انیمیشن‌های جذاب برای تماشای هنگام مسواک زدن، تخیل کودک شما را جذب می‌کنند. کار سخت مسواک زدن به سادگی به یک ماجراجویی تبدیل می شود! طراحی ابتکاری دسته بزرگ ما برای دست های کوچک آسان است. وقتی با موهای بسیار نرم و شخصیت‌های دوست‌داشتنی ما ترکیب می‌شود، اسباب‌بازی‌های مسواک برای بچه‌ها، والدین و دندان‌پزشکان به طور یکسان مورد توجه قرار می‌گیرد!»

Business Niche

طراحی محصولات با در نظر گرفتن کودکان.

وارن می‌گوید، «شخصیت‌های موضوعی و کتاب‌های داستانی و انیمیشن مرتبط با دسته های بزرگ ترکیب کنید تا یک تجربه مسواک زدن عالی داشته باشید. هیچ برس دیگری مانند خانواده محصولات ما دارای عمق و ساختار نیست.”

چگونه کسب و کار شروع شد

به عنوان یک پروژه خانوادگی.

وارن می‌افزاید: «من از کودک نگهداری می‌کردم و متوجه یک روند رایج شدم – بچه‌ها از زمان مسواک زدن متنفر بودند. . من می خواستم نحوه مسواک زدن کودکان را تغییر دهم و به مبارزه با بهداشت نامناسب دندان کمک کنم. مسواک زدن بی تفاوتی در بین بچه ها که به عادت تبدیل می شود، عامل اصلی مشکلات جدی سلامت دندان در بزرگسالی است. من می‌خواستم راهی پیدا کنم تا آن مشکل را در هسته‌اش برطرف کنم.

«این ایده را با کمک پدر معلولم مطرح کردم. پدر من به دلیل اثرات تشعشعات بعد از سرطان قادر به صحبت کردن یا خوردن نیست، اما ذهن او هنوز تیز است. ما یک روز به این ایده فکر کردیم و پس از دو سال توسعه، هیجان‌زده‌ایم که براش‌های خود را به دنیا معرفی کنیم!»

بزرگترین برد

در نهایت محصولات را عرضه کرد.

وارن توضیح می دهد، “پس از دو سال کار با دندانپزشکان برای تکمیل طراحی، با افتخار می گویم که ما به طور رسمی راه اندازی شده و آماده فروش هستیم. بزرگترین پیروزی من گسترش آگاهی و سرگرم کننده مسواک زدن برای بچه ها در سراسر جهان است که در نهایت باعث بهبود بهداشت دندان می شود.”

بزرگترین چالش< span class="ez-toc-section-end"/>

اجرای کسب‌وکار به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری (عمدتاً) انفرادی.

وارن می‌گوید: «من کار را با پدرم شروع کردم. در حالی که هنوز در مدرسه بود، در حالی که ۱۲ سال با سرطان مبارزه می کرد. وقتی برای اولین بار Toothbrush Toys را راه اندازی کردیم، پدرم هر روز در کنار من کار می کرد. من اکنون تمام مسئولیت های کسب و کار را بر عهده گرفته ام، اما هر زمان که به آن نیاز داشته باشم از حمایت و راهنمایی او برخوردار هستم. پدرم هنوز در تمام این کارها مربی من است.”

چگونه ۱۰۰۰۰۰ دلار اضافی خرج می کنند

گسترش این کلمه.

وارن اضافه می کند، “اگر ۱۰۰۰۰۰ دلار اضافی داشتم، از آن برای کمپین های بازاریابی تأثیرگذار و بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده می کردم. کمپین ها و سایر تاکتیک های فروش. من می دانم که محصول ما ارزشمند است و خانواده ها آن را دوست دارند، اما ناتوانی در ارائه آن به مخاطبان زیادی رشد ما را کند می کند.»

Fun Fact

هر مسواک یک نام و داستان دارد.

وارن می گوید: “هر کدام از شخصیت‌های ما نام‌هایی با مضمون مسواک زدن دارند، مانند Brushy the Brushasaurus، Chompers the Shark، و Princess Pearly Whites. هر کدام یک داستان با مضمون مسواک زدن نیز در قالب یک انیمیشن دو دقیقه ای برای تماشای هنگام مسواک زدن دارند! Brushy the Brushasaurus شخصیت OG ما بود و همیشه طلسم Toothbrush Toys خواهد بود.”

* * * * *

درباره بیشتر بیاموزید. > برنامه Small Biz Spotlight 

تصویر: اسباب بازی مسواک


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی