عمومی

چگونه این کسب و کار مشترک با همه گیر مقابله کرد و ناآرامی های مدنی، با کمک فراوان جامعه

چگونه این کسب و کار مشترک با همه گیر مقابله کرد و
ناآرامی های مدنی، با کمک فراوان جامعه

قبل از اینکه The Coven The Coven باشد، یک رشته پیام متنی به همین نام بود. هیچ جادوگر واقعی درگیر نبود، فقط چهار دوست علاقه مند به زیرپا گذاشتن هنجارها بودند. هر کدام در آژانس‌های تبلیغاتی و خلاق محلی کار می‌کردند و ایده‌هایی را برای راه‌هایی برای ایجاد یک محل کار زنان، والدین، رنگین پوستان، یا واقعاً هر کسی که خواهان احترام و اجتماع است.

هنگامی که ایده ساختن یک فضای فیزیکی برای کار – از هر نوع، توسط هرکسی – مطرح شد، به نتیجه رسید. “پیام های متنی هرگز متوقف نشد!” الکس وست استینمن، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل The Coven، یک کار مشترک مستقر در مینیاپولیس و سنت پل و فضای اجتماعی، به Inc.’s What من پادکست را می شناسم.

با این وجود، تأمین بودجه اولیه برای تحقق این رویا یک چالش بود. بانک ها می خواستند دو سال تجربه را ببینند. Steinman می گوید، سرمایه گذاران خطرپذیر و سرمایه گذاران اولیه در سطح محلی “در نوع کسب و کار ما سرمایه گذاری نمی کردند.” “مجموعه مهارت منحصر به فرد ما این است که افراد را به هم متصل کنیم و فضاهای واقعاً فراگیر و متعلق به خود بسازیم، و آنها آن را دریافت نکردند.”

در عوض، اعضای گروه به شبکه‌های خود ضربه زدند تا برای کمک تماس برقرار کنند. آنها درهای اولین مکان خود را در سال ۲۰۱۸ پس از سرمایه گذاری جمعی برای تضمین اجاره و شروع کسب و کار باز کردند. پس از آن اعضایی که پرداخت می‌کردند، The Coven توانست تقریباً ۱ میلیون دلار بودجه اولیه را در سال ۲۰۱۹ جمع‌آوری کند.

سپس همه‌گیری شیوع پیدا کرد. WeWork در بحبوحه انفجار مالی و The Wing بود. ، در بحبوحه یک بحران رهبری، شروع به بازسازی و بستن مکان ها کرد. همراه با آن و سایر فضاهای همکاری در سراسر کشور، The Coven مجبور شد درهای خود را در شروع قرنطینه Covid-19 ببندد. اما برای کسب و کار Steinman، که حول حمایت از جامعه خود ساخته شده بود – و با کمک مالی آن جامعه پایه خود را به دست آورده بود – یک چیز متفاوت بود. انجمن هرگز ترک نکرد.

“ما افراد را از دست ندادیم. مردم با ما ماندند. آنها به ما ایمیل زدند و گفتند، “هزینه بگیرید” من هر زمان، حتی زمانی که شما بسته هستید، مطمئن شوید که می توانید باز بمانید،” استاینمن می گوید. کمک مالی به The Coven کمک کرد تا کارکنان خود را نیز حفظ کند.

در حالی که اعتراضات پس از قتل جورج فلوید شهرهای مینیاپولیس و سنت پل را لرزاند. ، The Coven با ارائه خدمات به عنوان مرکز جمع آوری و توزیع کالاها برای افراد نیازمند، جامعه بزرگتر را جبران کرد.

” اشتاینمن می‌گوید، این زمان واقعاً گیج‌کننده و وحشتناک بود. “همچنین زمانی بود که جامعه واقعاً به شکلی گرد هم آمد که من ندیده بودم. اعضای ما ظاهر شدند، اعضای انجمن ما ظاهر شدند و افرادی که قبلاً هرگز آنها را ندیده بودیم ظاهر شدند.”

برای شنیدن مصاحبه کامل من با الکس وست استینمن درباره The Coven و تمرکز آن بر جامعه، روی پخش کننده بالا، یا آنچه در مورد پادکست های اپل می دانم، Spotify، Stitcher، یا هر جایی که به صدا گوش می دهید.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی