عمومی

Intuit QuickBooks با Allstate Health Solutions همکاری می کند برای مراقبت های بهداشتی مشاغل کوچک

Intuit QuickBooks با Allstate Health Solutions همکاری می کند
برای مراقبت های بهداشتی مشاغل کوچک

Intuit QuickBooks با Allstate Health Solutions همکاری کرده است تا پوشش مراقبت های بهداشتی را برای مشاغل کوچک متحول کند. این همکاری قرار است تجربه بیمه یکپارچه، مقرون به صرفه و جامعی را به کارفرمایان و کارکنان با استفاده از حقوق و دستمزد آنلاین QuickBooks ارائه دهد.

گامی رویایی در مدیریت سرمایه انسانی

<این مشارکت که در QuickBooks Connect، رویداد شاخص Intuit برای حرفه‌ای‌های حسابداری اعلام شد، با دیدگاه QuickBooks برای ارائه یک پلتفرم یکپارچه برای مدیریت کار، پرداخت و مزایا مطابقت دارد. هدف آن ساده‌سازی زندگی صاحبان مشاغل با ادغام گزینه‌های بیمه مستقیماً در سیستم حقوق و دستمزد آنلاین QuickBooks است.

توانمندسازی کارفرمایان با ادغام بی‌وقفه بیمه

کارفرمایانی که از QuickBooks Online Payroll استفاده می کنند به زودی از طریق یک پورتال آنلاین سفارشی طراحی شده به مجموعه گسترده ای از طرح های بیمه دسترسی خواهند داشت. این ادغام مزیت قابل توجهی را ارائه می دهد و به کارفرمایان این امکان را می دهد که کسرها را با حقوق و دستمزد QuickBooks به طور یکپارچه همگام کنند. چنین ادغامی خطر خطاها را کاهش می دهد و فرآیند تعدیل مزایای کارکنان را ساده می کند و آن را به تجربه ای بی دردسر تبدیل می کند.

راهنمای تخصصی و گزینه های بیمه متنوع

Allstate Health Solutions یک تیم اختصاصی از مشاوران را برای کمک به مشتریان QuickBooks در انتخاب مناسب‌ترین طرح‌های بیمه فراهم می‌کند. این مشارکت طیف وسیعی از گزینه‌های بیمه، از جمله طرح‌های خصوصی، طرح‌های با کسر کسر بالا، و محصولات مدیکر را نوید می‌دهد که مطابقت با هر نیاز تجاری را تضمین می‌کند.

مزایای تکمیلی جامع

فراتر از سلامت اولیه، طرح های دندانپزشکی و بینایی، این مشارکت مزایای تکمیلی و داوطلبانه جدیدی را معرفی خواهد کرد. این موارد شامل پوشش بیماری‌های بحرانی، زندگی، ناتوانی و حتی گزینه‌های غیر سنتی مانند بیمه حیوانات خانگی و محافظت از سرقت هویت، گسترش دامنه مزایای موجود برای کارفرمایان و کارمندان است.

شبکه پشتیبانی اختصاصی< /strong>

مشتریان QuickBooks از دسترسی مستقیم به شبکه ای متشکل از بیش از ۳۰۰ نماینده بهره مند می شوند که از راهنمایی های متخصص و راه حل های بیمه شخصی اطمینان می دهد. این ارتباط مستقیم نوید درک عمیق تری از چشم انداز پیچیده بیمه سلامت را می دهد.

تصویر: Quickbooks.intuit, myallstatehealthsolutions


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی