عمومی

با این نکات از نمایشگاه های تجاری نهایت استفاده را ببرید

با این نکات از نمایشگاه های تجاری نهایت استفاده را ببرید

اگر در مورد نوآوری، باید در نمایشگاه تجاری که مربوط به رشته شما است شرکت کنید. این به شما امکان می‌دهد شرکت‌هایی را برای  مشارکت. همچنین به این شرکت ها نشان می دهد که شما یک حرفه ای هستید. مخترعانی که مکرراً ایده های خود را برای محصولات جدید مجوز می دهند، موفقیت خود را نسبت می دهند. به روابطی که ساخته اند چرا؟ زیرا به آنها اهداف داده می شود تا به آنها ضربه بزنند و می توانند به سرعت بازخورد دریافت کنند، که برای ایجاد ایده ای که شرکت ها واقعاً می خواهند مجوز بگیرند، بسیار مهم است.

پس از چند سال دشوار لغو و به تعویق افتادن نمایشگاه‌ها، به نظر می‌رسد که آنها با قدرت کامل بازمی‌گردند. هفته گذشته، شریک تجاری من اندرو کراوس در SuperZoo – رویداد تجاری سالانه محصولات عمدتاً سگ و گربه – در لاس وگاس شرکت کرد. او به من گفت که تجارت در صنعت حیوانات خانگی در حال رونق است. طبقات نمایشگاه آنقدر شلوغ بود که شنیدن آن دشوار بود. او آموخت که صنعت حیوانات خانگی ضد رکود است: صاحبان حیوانات خانگی حاضرند هر روز برای همراهان عزیزشان پول خرج کنند.

به شما اکیداً توصیه می‌کنم از خرید غرفه نمایشگاهی برای نمایش نمونه اولیه خود اجتناب کنید. این یک اشتباه تازه کار گران قیمت است. انتظار برای کسی که بیاید و شما را کشف کند – به خصوص زمانی که حتی محصولی برای فروش ندارید – یک استراتژی موثر نیست. همچنین نوردهی بیش از حد است. انجام این کار شبیه به این است که از کسی بخواهید شما را از بین ببرد.

من با توسعه دهنده محصول مستقل سیگدم دلانو، که امسال برای سومین بار در SuperZoo شرکت کرد، صحبت کردم تا به شما نشان دهم چقدر آسان است. ارتباط با شرکت های نوآور باز در نمایشگاه های تجاری است. (افشای کامل: سیگدم سال‌ها پیش یکی از اعضای برنامه مربیگری من، inventRight بود.) او علاوه بر اختراع برای صنعت محصولات حیوانات خانگی، نوآوری را تجاری کرده است که باعث می‌شود آویزها به درستی روی زنجیر گردنبند آویزان شوند.

چرا در نمایشگاه شرکت کردید؟

SuperZoo مکانی عالی برای رشد و توسعه شبکه شما است. می‌توانید چیزهای جدید را ببینید، چیزهای مرسوم در محصولات حیوانات خانگی را بیاموزید و با افرادی ملاقات کنید که در غیر این صورت قادر به دیدن آنها نبودید. ارائه ها نیز بسیار آموزشی هستند. دارنده مجوز من، Advance Pet Product، اختراع ثبت شده من – کاسه‌ای که به نام Unspill-a-Bowl نمی‌ریزد – کاملاً در غرفه خود قرار داد. این مورد توجه زیادی را به خود جلب کرد و بسیاری از خرده فروشان ابراز علاقه کردند که آنها را در مغازه های خود حمل کنند.

تجربه شما چگونه تکامل یافته است؟

از زمانی که روابطی ایجاد کرده ام با شرکت‌هایی که در چندین رویداد SuperZoo شرکت کرده‌اند، برای من آسان‌تر است که به آن‌ها نزدیک شوم، چیزها را دنبال کنم و ایده‌های محصول جدیدم را نشان دهم.

آیا جلسات را از قبل تنظیم کرده‌اید یا به غرفه‌ها می‌روید؟

بیشتر به سمت غرفه ها می رفتم. اگر در آن زمان کسی برای ملاقات در دسترس نبود، زمانی را تعیین می‌کردم که بعداً برگردم.

آیا شرکت‌ها علاقه‌مند به ملاقات با شما بودند؟ به عبارت دیگر آیا آنها «مخترع پسند» بودند؟

افراد در صنعت حیوانات خانگی بسیار مهربان و خوش‌آمد هستند. بیشتر آنها علاقه مند به شنیدن ایده های محصول جدید هستند و برای ارسال های خارجی آزاد هستند. برخی از شرکت ها ترجیح می دهند محصولات خود را توسعه دهند. با این حال باید بسیار مراقب باشید، — اکثر مردم اذعان می کنند که محصولات کپی شده اند.

به مخترعی که هرگز در نمایشگاه نرفته و کمی عصبی است چه توصیه ای می کنید؟

آماده شوید! فهرست غرفه‌داران را مرور کنید، شرکت‌هایی را که ممکن است به ایده محصول شما علاقه‌مند باشند و همچنین نام مخاطبین احتمالی را شناسایی کنید، در غرفه‌شان وقتی سرشان شلوغ نیست به آنها نزدیک شوید، یک مکالمه دوستانه راه‌اندازی کنید، در مورد آنها بیاموزید و سپس از آنها بپرسید. اگر آنها برای ارسال های خارجی باز هستند. به آنها بگویید که یک توسعه دهنده محصول هستید و از آنها بپرسید که آیا زمانی برای بررسی ایده شما دارند یا خیر. حتما اطلاعات تماس آنها را دریافت کنید و یک هفته یا بیشتر بعد از نمایش با آنها پیگیری کنید. به همین راحتی!

بررسی محصولات جدید نمایش داده شده در نمایشگاه‌های تجاری هرگز باعث الهام گرفتن خلاقانه من نمی‌شود. مطمئن شوید که زمان کافی برای بررسی این موارد به خود اختصاص می دهید، زیرا آنها نشانه خوبی از حرکت صنعت هستند. برخی از توصیه های مورد علاقه دیگر من؟ دو جفت کفش راحت به همراه داشته باشید و لباس مناسب بپوشید.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان می شود متعلق به خودشان است، نه نظرات Inc.com.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی