عمومیمقالات

با این 9 پیشرفت حرفه ای برتر، شغل خود را بسازید دوره های آموزشی

با این ۹ پیشرفت حرفه ای برتر، شغل خود را بسازید
دوره های آموزشی

جویندگان کار برای اولین بار و متخصصان باتجربه می توانند با چالش های مشابهی روبرو شوند. در حالی که ممکن است استعداد پیشرفت شغلی خود را داشته باشید، هر فرصتی که در دسترس است بهترین گزینه نیست. ایجاد شغلی که نیازهای شخصی شما را برآورده کند به معنای تعیین اهداف حرفه ای قدرتمند است. دستیابی به این اهداف مستلزم تعهد به یادگیری در زمینه هایی مانند توسعه رهبری و آموزش مهارت های نرم است. حتی ممکن است نیاز به مربیگری پیشرفته در زمینه های تخصصی مانند فروش املاک داشته باشد. اینجاست که دوره‌ها و برنامه‌های توسعه حرفه‌ای، تقویتی را که برای ایجاد حرفه خود نیاز دارید، فراهم می‌کنند.

چه چیزی آیا دوره‌های توسعه حرفه‌ای هستند؟

برنامه‌های توسعه حرفه‌ای تجارب آموزشی تخصصی را ارائه می‌دهند که به شما کمک می‌کند امروز خود را بهتر بشناسید و فردا رهبر بهتری شوید. این دوره‌ها شامل کارگاه‌های آنلاین، جلسات از پیش ضبط‌شده و راهنمایی‌های خودی، آزمون‌ها و حتی فرصت‌هایی برای کسب گواهینامه در یک زمینه خاص می‌شوند.

شاید مهم‌تر از همه، این دوره‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که برنامه شلوغی را در خود جای دهند. شما می توانید از راه دور در کلاس ها شرکت کنید بدون اینکه خانه خود را ترک کنید یا وقت خود را از کار یا خانواده غافل کنید. به علاوه، بهترین کلاس ها توسط کارشناسان صنعت اثبات شده هدایت می شوند. این مربیان مجازی نکات واقعی، استراتژی های تعیین هدف و بینش های مورد نیاز برای پر کردن شکاف بین آموزش را ارائه می دهند. و برنامه در دنیای واقعی.

چرا یک دوره توسعه حرفه ای شرکت کنیم؟

سرمایه‌گذاری زمان خود در برنامه‌های توسعه حرفه‌ای نشان‌دهنده تعهد به یادگیری مستمر و خودسازی با یادگیری مهارت های جدید و اصلاح مهارت های موجود، می توانید عملکرد شغلی خود را در زمینه های فنی افزایش دهید، مهارت های رهبری خود را افزایش دهید و مهارت های نرم لازم برای سازگاری، حل مسئله و ارتباطات را توسعه دهید.

علاوه بر این، این دوره ها تسریع می کنند. حرفه خود را با ارائه بینش های تازه از کارشناسان صنعت اثبات شده. یعنی به شما کمک می‌کنند متفاوت فکر کنید و به روش‌های جدید و خلاقانه به چالش‌ها برخورد کنید. نتیجه افزایش شایستگی شما و بیشتر از آن افزایش اعتماد به نفس و رضایت شخصی شماست. سرمایه‌گذاری در یک برنامه درسی توسعه حرفه‌ای آنلاین و راحت می‌تواند یکی از ساده‌ترین و معنادارترین راه‌ها برای توانمندسازی خود و ایجاد شغلی باشد که دوست دارید.

۱٫ Win the Day Accelerator

ایجاد آینده ای که می خواهید مستلزم برنده شدن در روز، هر روز است . مربی موفق و نویسنده مشهور، جیمز ویتاکر، به شما نشان می دهد که چگونه با این برنامه توسعه حرفه ای جامع. شما یاد خواهید گرفت که نقاط قوت و ضعف خود را برای شناختن بیشتر خودتان -آگاهی، از استرس به نفع خود استفاده کنید و یک روال روزانه قدرتمند ایجاد کنید. مهمتر از همه، شما از قدرت استراتژی Win the Day برای ایجاد یک برنامه شخصی برای موفقیت استفاده خواهید کرد.

۲٫ چگونه دوستان کسب کنیم و بر افراد تجاری تأثیر بگذاریم

تأثیر دیل کارنگی به عنوان یک پیشگام در توسعه شخصی و حرفه ای از طریق آموزش آنلاین مبتنی بر نتایج ادامه دارد. شما یاد خواهید گرفت که روابط قوی‌تری ایجاد کنید، ایده‌ها را به روش‌هایی بیان کنید که باعث جذب تیم شود و به رهبری مؤثرتر واگذار کنید. کاهش استرس، ایجاد اعتماد به نفس و افزایش مهارت‌های ارتباطی همگی در چارچوب این دوره چهار قسمتی توسعه حرفه‌ای قرار دارند.

۳٫ هرم موفقیت

جان وودن، مربی افسانه ای یو سی ال ای بروینز، دستورالعمل موفقیت تیمی و موفقیت شخصی را می دانست. SUCCESS از طریق دسترسی بی‌سابقه به ضبط‌ها، یادداشت‌ها و موارد دیگر، کار او را برای ایجاد یک برنامه مربیگری برجسته که می‌توانید به صورت آنلاین انجام دهید، تنظیم کرده است. این بسته شامل ۱۰ دوره آنلاین، یک کتاب کار و موارد دیگر است که به شما کمک می کند تا زندگی قهرمانی و حرفه ای داشته باشید.

۴٫ آینده کار: آماده شدن برای اختلال

هوش مصنوعی رشد فناوری را تسریع کرده و در عین حال محیط کار و در واقع کل صنایع را مختل کرده است. در حالی که بسیاری از مشاغل ممکن است از طریق اتوماسیون جایگزین شوند، فرصت های جدیدی پدیدار خواهد شد. در این دوره پنج هفته ای، یاد خواهید گرفت که چگونه خواسته های مدرن را از طریق مهارت های کلاسیک، از جمله تحلیل انتقادی، حل مسئله و کار گروهی برآورده کنید. با این مجموعه از گروه بانک جهانی، دورانی را بپذیرید که در آن یادگیری مستمر نه تنها مفید، بلکه ضروری است.

۵٫ برنامه موفقیت یک ساله

کارآفرین، نویسنده و افسانه‌ای مربی موفقیت جیم ران از طریق این برنامه ۱۲ ماهه که برای توسعه ویژگی های شخصیتی مورد نیاز برای دستیابی به اهداف شغلی خود طراحی شده است، زندگی می کند. این دوره توسعه حرفه‌ای به روش «۱۲ ستون موفقیت» او می‌پردازد و شامل ایمیل‌های استراتژی هفتگی، یک کتاب کار جامع، مصاحبه‌های صوتی با افراد برتر و موارد دیگر است. اگر به دنبال بازگرداندن تمرکز و به دست گرفتن کنترل سرنوشت خود هستید، برنامه Rohn دانش و انگیزه لازم برای ادامه مسیر و رشد را فراهم می کند.

۶٫ فرهنگ شرکت ساختمان

شرکت شما از مردم. شما از آنها می خواهید که در راستای ماموریت و اهداف سازمانی شما همکاری کنند. اما ایجاد بهترین فرهنگ شرکتی که آن سطح از انسجام را ایجاد می‌کند نیازمند دانش است. در این دوره آنلاین ارائه شده توسط دانشکده های بازرگانی و مهندسی دانشگاه استنفورد، شما یاد خواهید گرفت که چگونه بهترین کارمندان را جذب کنید، تیم های موثر را مدیریت کنید، همراستایی مبتنی بر هدف را تقویت کنید و بسیاری موارد دیگر.

۷٫ آموزش نماینده املاک و مستغلات SUCCESS توسط هاس پرت

برای تبدیل شدن به یک واقعی موفق مشاور املاک استعداد، مهارت و اعتماد به نفس فراوانی را می طلبد. اگر نماینده ای هستید که آماده حرکت از جاه طلبی به سمت سودآوری هستید، این دوره برای شما مناسب است. با استفاده از این بسته کوچینگ یک ساله، یاد خواهید گرفت که برنامه های تجاری موفق ایجاد کنید، بهترین سرنخ های خود را توسعه دهید و مهمتر از همه، تبدیل آنها به فروش. دوره توسعه حرفه ای شامل دو جلسه مربیگری در ماه و بیش از هشت ساعت آموزش ویدیویی برای توسعه مهارت ها و طرز فکر مورد نیاز برای موفقیت در این صنعت رقابتی و هیجان انگیز است.

۸٫ آموزش رهبر املاک و مستغلات SUCCESS با پشتیبانی Cheplak Live

رهبری یک تیم موفق مشاوران املاک و کارکنان برای موفقیت به مهارت های منحصر به فردی نیاز دارند. در سه جلسه کوچینگ در هر ماه به مدت ۱۲ ماه، تاکتیک‌ها و استراتژی‌های خودی را که توسط رهبران صنعت برای جذب و حفظ بهترین نمایندگان استفاده می‌شود، توسعه برنامه‌های استراتژی رشد که به سمت بالا و بیشتر می‌شوند، یاد خواهید گرفت. با به کارگیری و پرورش بهترین مهارت های رهبری ذاتی خود، تیم رویایی املاک و مستغلات را که همیشه برای افزایش فروش و رشد پایدار می خواستید، می سازید.

۹٫ نانو نکاتی برای ایجاد مهارت های نرم

مهارت های نرم در همه صنایع و در هر مرحله از پیشرفت حرفه ای شما مورد نیاز است. این مهارت‌ها که به هوش عاطفی مرتبط هستند، شامل اخلاق کاری شما و توانایی شما برای کار مشترک و برقراری ارتباط موثر می‌شوند. شما می توانید این مهارت ها را بیاموزید و مربی اجرایی و سخنران Elayne Fluker می تواند به شما کمک کند. از طریق این برنامه توسعه حرفه ای در لینکدین، خواهید فهمید که چگونه بهتر ارتباط برقرار کنید، خلاقیت را در تیم خود الهام بخشید، انتقادی فکر کنید و رشد شغلی خود را تسریع کنید.

عکس توسط voronaman/Shutterstock.com

Bryan Lindenberger 150x150 - با این 9 پیشرفت حرفه ای برتر، شغل خود را بسازید
دوره های آموزشی

برایان از فضای دیجیتالی که هنر و فناوری در آن تلاقی می‌کنند لذت می‌برد. او به عنوان یک نویسنده در زمینه آموزش، بهداشت و سلامت و تولید کار کرده است. او همچنین به مشاغل کوچکتر در توسعه وب از جمله دسترسی و توسعه محتوا کمک می کند. او در اوقات فراغت خود مسیرهای پیاده روی در مرکز فلوریدا را طی می کند.

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی