عمومی

اگر کارمندان شما در دفتر کار می کنند، شما باید باشید آنجا هم

اگر کارمندان شما در دفتر کار می کنند، شما باید باشید
آنجا هم

اگر کسب و کار شما ۱۰۰ درصد از راه دور است و نیازی به ورود کسی نیست، عالی است. رئیس و منابع انسانی به از خانه کار کنید نیز.

اما اگر کارمندانی دارید که باید در هر روز دفتر یا از کسانی که از آنها خواسته اید در دفتر کار کنند، باید آنجا باشند.

معلوم شد که اوضاع اینطور نیست. یک بررسی پالس از Future Forum نشان داد که این روسا نیستند که در حال رفت و آمد هستند. آنها گزارش می دهند:

  • کارمندان غیرموظف تقریباً دو برابر مدیران اجرایی هستند که پنج روز در هفته از دفتر کار می کنند.
  • نمرات تعادل بین کار و زندگی غیر مجریان اکنون ۴۰ درصد بدتر از روسای آنها است و در سه ماهه گذشته پنج برابر نرخ مدیران اجرایی کاهش یافته است.
  • کارگران غیر اجرایی نیز بیش از دو برابر سطح استرس و اضطراب ناشی از کار را به عنوان مدیران گزارش می دهند.

اگر می خواهید کارمندان شما در دفتر حضور داشته باشند، باید آنجا باشید. دلیل این است:

شما بدون کارمندان خود شغلی ندارید

حکمت مرسوم این است که کارمندان باید از روسای خود برای استخدام آنها تشکر کنند. در حالی که منطقی در آنجا وجود دارد – از آنجایی که مالکان و بنیانگذاران برای افتتاح یک کسب و کار ریسک های شخصی می کنند – واقعیت این است که کسب و کار شما بدون کارمندان شما در آب مرده است.

هرگز نباید از کارمندان خود بخواهید کاری را انجام دهند که خودتان مایل به انجام آن نیستید، از جمله آمدن به دفتر.

اگر رئیس و نیروی انسانی خارج از دفتر هستند، شما از کارمندان خود حمایت نمی کنید

بله، مدیر منابع انسانی شما نیز یک کارمند است، اما یک مدیر منابع انسانی غایب، اگر کارمندان هرگز آنها را نبینند، کار را به درستی انجام نمی دهد.

اگر فکر می کنید کارمندان شما در دفتر کار بهتری دارند، چرا آنجا نیستید؟

دلایل خوبی برای حضور در دفتر وجود دارد؟ دفتر، و همه در خانه بهتر کار نمی کنند. اما اگر بگویید «شما در اداره بهتر کار می‌کنید، اما من نه» چه نوع پیامی برای کارمندانتان ارسال می‌کند؟

با نگاهی به نتایج نظرسنجی، کارکنان غیرموظف سطوح بالاتری از استرس را تجربه می‌کنند. آیا این ترتیب می‌تواند بخشی از این باشد؟

هیبرید خوب است، اما فقط زمانی که ترکیبی برای همه باشد

اگر کارمندی بخواهد تمام وقت در دفتر کار کند، عالی است! اما اگر شما و کارمند منابع انسانی‌تان می‌خواهید برخی اوقات از دفتر کار کنید و گاهی اوقات از خانه، سپس دیگران نیز به این فرصت نیاز دارند.

اگر کسب‌وکار شما افرادی دارد که قطعاً باید در محل حضور داشته باشند (تولید، خرده‌فروشی، مراقبت‌های بهداشتی و غیره)، تیم مدیریت و مسئول روابط کارکنان در بخش منابع انسانی باید بیشتر در محل حضور داشته باشند. شما تیم خود را از دفتر خانه خود پشتیبانی نمی کنید یا رهبری نمی کنید.

شاید فکر کنید که برای تبدیل شدن به این تیم سخت کار کرده اید. رئیس، و اکنون شما مستحق این امتیاز هستید، اما رئیسان دقیقاً به این دلیل که مشاغل آنها چالش برانگیزتر است، درآمد بیشتری کسب می کنند. با کارکنان خود همانطور رفتار کنید که می خواهید با شما رفتار شود. اگر می‌خواهید از خانه کار کنید، آنها هم می‌توانند.

نظراتی که در اینجا توسط ستون نویسان Inc.com بیان شده است، نظرات آنهاست. متعلق به شرکت Inc.com نیست.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی