عمومی

استیو چو در راه اندازی اولین تجارت الکترونیکی شما کسب و کار

استیو چو در راه اندازی اولین تجارت الکترونیکی شما
کسب و کار

بسیاری از کسب و کارهای کوچک به لطف فناوری تجارت الکترونیک در حال تکمیل فروش و دستیابی به مشتریان هستند.

<در این آخرین قسمت Small Biz در :15، استیو چو، موسس MyW ifeQuitHerJob.com، با ویرایشگر اجرایی Small Business Trends می نشیند و حقیقت را در مورد تجارت الکترونیک و کسب و کارهای کوچک می گوید.

این متن ویرایش شده بحث آنها را بررسی کنید:

قوی>شان هسینگر: وقتی در مورد تجارت الکترونیک صحبت می کنیم، به طور خاص در مورد چه نوع مشاغلی صحبت می کنیم؟

استیو چو: منظورم این است که از نظر فنی، تجارت الکترونیک در واقع فقط فروش چیزهای آنلاین است، اما نوع خاصی از تجارت الکترونیک که من از آن به عنوان تجارت الکترونیک یاد می کنم، عمل فروش محصولات فیزیکی آنلاین است.

۴ مدل اصلی کسب و کار تجارت الکترونیک

در طول نمایش، چو در مورد ۴ مدل کسب و کار رایج تجارت الکترونیک بحث می کند.

شان هسینگر: وجود دارد انواع مشاغل تجارت الکترونیک آیا می‌توانید یک نمای کلی از آنچه دیده‌اید به ما ارائه دهید؟

استیو چو: در اصل، فروش محصولات فیزیکی است، اما این منبع است. و مکانیسم تحویل تغییر خواهد کرد. مدل های مختلفی برای آن مدل وجود دارد.

برای یکی، ارسال قطره ای وجود دارد. ارسال کالا زمانی است که شما سفارش‌هایی را در فروشگاه خود دریافت می‌کنید، و زمانی که سفارشی وارد می‌شود، این توافق را با تامین‌کننده دارید. تامین‌کننده موجودی را ذخیره می‌کند و آن را برای مشتری نهایی ارسال می‌کند.

و یک ارسال کننده خوب در واقع نام تجاری شما را در بسته بندی قرار می دهد به طوری که به نظر می رسد از فروشگاه شما آمده است. و دراپ شیپر واقعا فقط یک تامین کننده است. اساساً، این ارزان‌ترین راه برای شروع تجارت الکترونیک است زیرا نیازی نیست نگران موجودی باشید. شما اساساً فروش را انجام می دهید و خدمات مشتری را انجام می دهید.

نوع دوم آن چیزی است که اکثر مردم با آن آشنا هستند. اینجا جایی است که شما محصول شخص دیگری را خریداری می کنید. فرض کنید من می خواهم آیفون حمل کنم و آنها را به قیمت عمده می خرم که معمولاً ۵۰٪ است. سپس، آن را ذخیره می‌کنم.

بعد از آن، وقتی فروش شروع شد، آن را به مشتری نهایی تحویل می‌دهم. که حاشیه بسیار بالاتری نسبت به ارسال بار دارد. اما بدیهی است که شما مسئول موجودی هستید و باید با آن مقابله کنید.

مدل کسب و کار بعدی، برچسب خصوصی نام دارد. اینجا جایی است که شما محصول برند خود را ایجاد می کنید. مثلاً، شما به معنای واقعی کلمه با کارخانه کار می کنید. شما چیزی را ایجاد می کنید که آن را متعلق به خود می نامید، نام تجاری خود را روی آن قرار می دهید، باید در مقادیر زیاد بخرید و سپس آنها را بفروشید.

اما حاشیه ها در این مدل کسب و کار بی نهایت بیشتر است و شما کنترل کامل بر کل فرآیند از جمله فروش، خدمات مشتری و کل زنجیره تامین را داشته باشد. اتفاقاً، برچسب خصوصی احتمالاً بهترین راه برای شروع یک تجارت بلندمدت است زیرا در این مرحله در حال ساختن نام تجاری خود هستید.

در اینجا، من از ترافیک آمازون استفاده می کنم، درست است؟ بنابراین، من چیزی را در آمازون لیست می کنم. آمازون در حال حاضر حجم زیادی از ترافیک دریافت می کند. من یک فروش دریافت می کنم، آنها کاهش بزرگی را انجام می دهند – و در مورد آمازون، آنها در واقع رضایت شما را نیز برای شما انجام خواهند داد.

من می گویم این چهار مدل کسب و کار اصلی الکترونیکی هستند. تجارت.

چگونه تجارت الکترونیکی خود را راه اندازی کنید

شان هسینگر: اگر قرار بود به کسی که تازه شروع کرده است توصیه کنید به آنها بگویید چه چیزی را شروع کنند؟

Steve Chou: برای شروع، نوع مدل تجارت الکترونیکی بستگی به بودجه اولیه شما دارد. .

یک، اگر کمتر از صد دلار دارید، تقریباً محدود به ارسال کالا هستید. دو، اگر ۱۰۰۰ دلار دارید، پس با عمده فروشی بروید. در ایالات متحده، حداقل سفارشات در حدود ۱۰۰ یا ۲۰۰ دلار برای محصول است. سه، اگر ۳۰۰۰ دلار دارید، ایده خوبی است که با برچسب خصوصی بروید. من فکر می‌کنم برچسب خصوصی باید هدف نهایی همه باشد زیرا شما برند خود را می‌خواهید.

حالا، این بدان معنا نیست که نمی‌توانید هر سه را انجام دهید، درست است؟

شان هسینگر: وقتی کسی از شما می پرسد، “بهترین محصولات برای فروش آنلاین کدامند، ” چه می گویید؟

استیو چو: فکر می کنم این فقط به مجموعه مهارت شما بستگی دارد. من می‌توانم بگویم که بهترین راه برای شروع فکر کردن به محصولی است که خودتان به آن نیاز دارید.

می‌توانم به چیزهایی فکر کنم که به طور بالقوه می‌خواهم بفروشم. مثلاً در حال حاضر در کالیفرنیا سرد است. من دوست دارم Ultimate Frisbee بازی کنم، اما وقتی بازی می‌کنم، دست‌هایم واقعا سرد و بی‌حس می‌شوند.

اگر بیرون بروم و برای آن دستکش فوتبال یا دستکش فوتبال بخرم، خیلی ضخیم هستند. بنابراین، من احساس دیسک را از دست می دهم. نمی‌دانم کسی این دستکش‌های فریزبی را می‌فروشد یا خیر. و این چیزی است که من ممکن است دنبال کنم.

بنابراین، خارش خود را بخراشید. این یکی از راه‌های انجام آن است.

یک راه دیگر برای انجام آن استفاده از ابزار است. ابزارهایی مانند Jungle Scout وجود دارد که همه فهرست‌های آمازون را جمع‌آوری می‌کند و به شما می‌گوید تقریباً چقدر پول در یک ماه معین تولید می‌کنند.

و اگر می‌خواهید تحقیق خود را انجام دهید، چه کاری می‌توانید انجام دهید. در آمازون این است که به چند محصول نگاه کنید. می توانید به اعداد فروش نگاه کنید و می توانید به تعداد نقدها نگاه کنید. تعداد بررسی ها نشان می دهد که یک لیست آمازون خاص چقدر بالغ است. و چیزی که به طور کلی می‌خواهید ببینید، فهرست‌هایی است که کمتر از ۱۰۰ بررسی دارند که نشان می‌دهد آن محصول چندان بالغ نیست.

شما همچنین می خواهید توزیع یکنواخت درآمد را مشاهده کنید. و مهمتر از همه، شما می‌خواهید مطمئن شوید که اگر محصولی را می‌بینید که فروش خوبی دارد، می‌توانید روی آن کار کنید. و دوباره، همه اینها به قلمرو برچسب خصوصی منتهی می شود. شما می خواهید چیزی بهتر از دیگران یا متفاوت بفروشید. شما باید برجسته شوید. و با انجام این کار و استفاده از یک ابزار، می‌توانید روند تحقیق را بسیار سریع‌تر انجام دهید.

حتماً تمام قسمت را که استیو در آن قرار دارد، ببینید. Chou به شنوندگان اسرار بیشتری در مورد چگونگی راه اندازی یک تجارت الکترونیکی می دهد، از جمله:

  • اگر ایده اصلی برای یک محصول دارید و می خواهید به مسیر برچسب خصوصی بروید، کجا می توانید یک تامین کننده پیدا کنید.
  • چگونه می توان یک کالای ارسال کننده خوب پیدا کرد یا اگر آن را تولید نمی کنید، از کجا می توان موجودی دریافت کرد.
  • چرا این ایده خوبی است که محصول خود را در پلتفرم های تجارت الکترونیکی مانند اعتبارسنجی کنید. eBay و Amazon قبل از ایجاد وب‌سایت تجارت الکترونیکی خود.

 

آخرین سرفصل‌ها را از Small Business Trends دریافت کنید. ما را در اخبار Google دنبال کنید.


اطلاعات بیشتر در: Small Biz در ۱۵
منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی