عمومیمقالات

استفاده از چالش های زندگی برای ایجاد قدرت ذهنی با امی مورین

استفاده از چالش های زندگی برای ایجاد قدرت ذهنی با امی
مورین

امی مورین عمیقاً با اندوه آشناست. هنگامی که او در ۲۰ سالگی بود، مادر و همسرش به طور ناگهانی از دنیا رفتند. مورین در مواجهه با رنج بی‌اندازه، شروع به بررسی استراتژی‌های برای کمک کرد. با او مقابله کند و قدرت ذهنی او را تقویت کند. در سال‌های بعد، او دو کتاب پرفروش بین‌المللی درباره نکات و نکات ایجاد انعطاف‌پذیری و قدرت ذهنی نوشت.

اکنون، مورین در قایق در فلوریدا کیز زندگی می کند و به عنوان یک مددکار اجتماعی بالینی دارای مجوز، یک مربی در دانشگاه نورث ایسترن و یک روان درمانگر خدمت می کند. او پرفروش‌ترین کتاب‌های بین‌المللی ۱۳ کاری را که افراد قوی ذهنی انجام نمی‌دهندو ۱۳ کاری که والدین قوی ذهنی انجام نمی‌دهند را نوشت. او علاوه بر پروژه های نویسندگی، به عنوان ویراستار -رئیس Verywell Mind و میزبان The Verywell Mind پادکست.

در نقش مورین و In the Details کارن آلن، مجری برنامه، همدلی می کنند که به یک باشگاه ناگفته “بیوه های جوان” منتقل می شوند و بینش‌هایی که به دست آورده‌اند در حین پردازش تراژدی. مورین اهمیت اجازه دادن به خودمان را در احساس احساسات ناخوشایند به اشتراک می گذارد، اما بدانیم چه زمانی این احساسات کمک کنید یا ما را درگیر نگه دارید وقتی این روان درمانگر تحسین شده راهکارهایی برای بازیابی قدرت و توسعه تاب آوری در مواجهه با ضرر همانطور که او عمیقاً خاطرنشان می کند: “زندگی هنوز هم برای شما توپ های منحنی پرتاب می کند، اما وقتی از نظر ذهنی قوی هستید، همه چیز مربوط به انتخاب هایی است که هر روز انجام می دهید. […] مهم نیست که چه چیزی را تجربه می کنید، امروز چه خواهید کرد؟»

امی مورین را در LinkedIn دنبال کنید و اینستاگرام ، یا کتاب‌های او را بخرید ۱۳ چیز ذهنی افراد قوی انجام نمی دهند و ۱۳ کاری که والدین از نظر ذهنی قوی هستند نکن. سخنرانی TEDx او را تماشا کنید، “راز شدن ذهنی قوی. وب سایت های او www.amymorinlcsw.com هستند و www.verywellmind.com.

می‌خواهید از پادکست در جزئیات پشتیبانی کنید؟ حتماً از پادکست‌های اپل، Google Podcasts یا Spotify، سپس به آن امتیاز پنج ستاره دهید و آن را با انجمن خود به اشتراک بگذارید! همچنین می‌توانید از وب‌سایت کارن آلن

قسمت کامل زیر یا در پادکست‌های اپل را بررسی کنید و با مشترک شدن در پادکست‌های SUCCESS امروز، هرگز قسمت دیگری را از دست ندهید!

f7bfc329063b52c898e34a8e8ab20b28?s=150&d=mp&r=g - استفاده از چالش های زندگی برای ایجاد قدرت ذهنی با امی
مورین

منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی