عمومی

ترامپ می گوید در صورت لایحه TikTok، فیس بوک نیز باید ممنوع شود پاس می دهد

ترامپ می گوید در صورت لایحه TikTok، فیس بوک نیز باید ممنوع شود
پاس می دهد

این فقط TikTok نیست که به دلیل لایحه بسیار بحث برانگیز پیشنهادی ممکن است به خطر بیفتد، زیرا می تواند پلت فرم محبوب اشتراک گذاری ویدیو را در ایالات متحده ممنوع کند. فیس بوک نیز می تواند حداقل اگر دونالد ترامپ راهش را داشته باشد.

رئیس جمهور سابق با تکرار مخالفت خود با تلاش های کنگره برای ممنوعیت TikTok، استدلال می کند که در صورت تصویب لایحه TikTok، فیس بوک نیز باید ممنوع شود.< /p>

در یک ناسزا درباره فیس بوک، که پیش بینی می شود بین سال های ۲۰۲۴ تا ۲۰۲۸ به طور مداوم در مجموع ۱۲٫۶ میلیون کاربر در ایالات متحده افزایش یابد، ترامپ از مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، به دلیل اهدای میلیون ها دلار به سازمان های غیرانتفاعی که بودجه تغییرات را تامین می کردند، انتقاد کرد. زیرساخت های رای گیری در ایالت های نوسان قبل از انتخابات ۲۰۲۰٫ نامزد ریاست جمهوری ۲۰۲۴ معتقد است که دخالت زاکربرگ در انتخابات باید غیرقانونی می بود. او استدلال می کند که ممنوعیت TikTok پلتفرم های رسانه های اجتماعی متا مانند فیس بوک و اینستاگرام را قوی تر می کند. او حتی پیشنهاد کرد که هر دو پلتفرم باید ممنوع شوند.

«همانند یک جو بایدن حقه‌باز، فیس‌بوک تهدید بزرگی برای دموکراسی است و تنها در صورتی بزرگ‌تر و قوی‌تر می‌شود که TikTok حذف شود،» او در پلتفرم اجتماعی Truth خود نوشت.

آیا وقت آن رسیده که کسب‌وکارهای کوچک به پلت‌فرم‌های اجتماعی مختلف روی آورند؟

با آینده سه تا از بزرگ‌ترین کانال‌های رسانه‌های اجتماعی در خطر است، شاید عاقلانه باشد که صاحبان کسب‌وکارهای کوچک تلاش خود را برای سایر پلت‌فرم‌های اجتماعی آغاز کنند.

LinkedIn همچنان یک پلتفرم پیشرو برای جامعه تجاری است. برای صاحبان مشاغل کوچک که هنوز در لینکدین ثبت نام نکرده اند، اکنون زمان خوبی برای انجام این کار است. یا برای کسانی که قبلاً از آن استفاده می‌کنند، افزایش کمپین‌های بازاریابی در سایت شبکه‌های تجاری می‌تواند ایده خوبی باشد.

به همین ترتیب، YouTube برای بسیاری از مشاغل کوچک ارزشمند است. پلتفرم میزبانی ویدیو به عنوان دومین موتور جستجوی محبوب پس از گوگل، مکان ایده آلی برای کسب و کارهای کوچک است تا محصولات و خدمات خود را به نمایش بگذارند. و با TikTok و حتی فیس بوک در معرض تهدید، اکنون بیش از هر زمان دیگری.

تصویر: $


منبع :
حتما بخوانید : ۹ نوع مختلف حسابداری
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی