عمومی

ارنست مخالفت شدید خود را با نامزد بایدن ابراز کرد معاون اداره SBA

ارنست مخالفت شدید خود را با نامزد بایدن ابراز کرد
معاون اداره SBA

ایالات متحده سناتور جونی ارنست (آیووا)، عضو رده بندی کمیته کسب و کارهای کوچک سنا، امروز نسبت به دیلاوار سید، نامزد رئیس جمهور بایدن برای معاونت مدیریت کسب و کارهای کوچک (SBA)، ابراز نگرانی جدی کرد.

ارنست انتقاد کرد. سید به دلیل عدم شفافیت درک شده، بی میلی به کاهش مقررات سنگین، و سوالات پیرامون تعهدش به بازیابی وجوه تقلبی SBA COVID.

ارنست بر اهمیت نقش معاون مدیر، که اغلب به عنوان رئیس عملیات در نظر گرفته می شود، تاکید کرد. افسر (COO) SBA. COO مسئول نظارت بر عملیات روزانه آژانس و حصول اطمینان از اینکه مشاغل کوچک تحت تأثیر بوروکراسی غیر ضروری قرار نخواهند گرفت.

به گفته ارنست، نامزدی سید در کنگره قبلی به دلیل عدم افشای داوطلبانه خود به تعویق افتاد. وام های PPP و EIDL شرکت از SBA. همچنین اظهارات نادرست و اشتباهاتی در برنامه‌ها و افشاگری‌ها با امضای سید به نمایندگی از شرکتش گزارش شد که باعث تأخیر بیشتر شد. ارنست بیان کرد که عدم شفافیت و مقاومت سید در ارائه اطلاعات درخواستی به کمیته باعث ایجاد اطمینان در نقش بالقوه او در SBA نمی شود.

ارنست همچنین به ناکامی سید در پاسخ به سؤالات مستقیم در مورد نظارت بیش از حد و تأثیر آن بر روی اشاره کرد. نوآوری و کارآفرینی. برای ارنست، این عدم وضوح برای کارآفرینان آیووا که در حال حاضر با پیچیدگی‌های اقتصاد فعلی و محیط نظارتی آن دست و پنجه نرم می‌کنند، غیرقابل قبول است.

سناتور نگرانی کسب‌وکارهای کوچک آیووا در مورد تأثیر رنگ قرمز واشنگتن را برجسته کرد. نوار و مقررات در مورد توانایی آنها برای رشد و حتی بقا.

علاوه بر این، ارنست در مورد آمادگی و تمایل سید برای تغییر فرهنگ SBA و پاسخگویی بسیار مورد نیاز به آژانس ابراز تردید کرد. او خاطرنشان کرد که با توجه به تقلب مشکوک ۱۰۰ میلیارد دلاری در PPP و EIDL، برای SBA ضروری است که دلارهای مالیات دهندگان ارائه شده به مشاغل غیر واجد شرایط را بازیابی کند.

ارنست اظهار داشت که علیرغم تعهدات سید در مورد تلاش برای تقلب. بهبود و پیشگیری، او به دلیل تصمیم SBA مبنی بر عدم تعقیب وام گیرندگان با وام های پرداخت نشده کمتر از ۱۰۰۰۰۰ دلار تردید دارد.

او همچنین در مورد یکپارچگی برنامه وام ۷(a) و خطرات ناشی از آن ابراز نگرانی کرد. توسط دو قانون وام دهی SBA که اخیراً نهایی شده است. ارنست معتقد است که این قوانین می تواند سلامت بلندمدت برنامه های وام دهی SBA را به خطر بیندازد، استانداردهای غارتگرانه پذیره نویسی ایجاد کند، و شرکت های فین تک را که در تقلب گسترده PPP دخیل هستند، قادر می سازد در این برنامه شرکت کنند.

اظهارات ارنست هشداری است. داستان برای صاحبان مشاغل کوچک مدیریت نامزدهای SBA و عملیات داخلی آژانس می تواند به طور قابل توجهی بر محیط کسب و کار تأثیر بگذارد. درخواست برای افزایش شفافیت، کاهش مقررات، و پاسخگویی در برابر فعالیت های تقلبی، موضوعاتی است که برای مشاغل کوچک در سراسر کشور اهمیت دارد. به این ترتیب، بر نیاز صاحبان مشاغل کوچک به اطلاع از تغییرات در سطح دولتی که می‌تواند بر عملکرد و موفقیت آنها تأثیر بگذارد، تأکید می‌کند.

برای آخرین‌ها، ما را در Google News.

تصویر:


منبع :
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
امکان ها مجله اینترنتی سرگرمی متافیزیک ساخت وبلاگ صداقت موتور جستجو توسعه فردی